Forside › Fora › Penge og økonomi › To Elbil eller not?
- Dette emne har 326 svar og 43 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 9 måneder siden af Shiu.
-
Oprettet afEmne
-
08/10/2021 kl. 15:24 #0Mart33NRusherOffline
Hej.
2 benzinbiler.
5.100 i afdrag pr. måned + 850 pr. måned til afgift + 5.200 i brændstof pr. måned + 1.500 i forsikring pr. måned = Nas!
Service og rep ikke inkluderet.
Jer der har elbil, vil i ikke dele hvilken i har, hvad det koster jer i afdrag og hvad strømmen løber op i? som jeg lige ser det har jeg sgu næsten råd til at have to teslaer…
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
25/10/2021 kl. 18:22 #181GhidoraRusher
- 1313 Indlæg
OfflineUkomfortabel? Det er ikke just det folk brokker sig over når de klager over Tesla, faktisk er du den første som nævner det =)
Ride comfort har aldrig været model 3 og y’s stærkeste sider.
GL & HF
25/10/2021 kl. 19:18 #182sortsovsRusher- 30 Indlæg
Offline#181 Ahhhhhh, er det ikke lidt en firkantet måde at se tingene på?
TMY er elendig når vi snakker bump, huller i vejen, indkørsler osv.
Men alle andre steder er ”ride comfort” superb.
Og så har Hertz også lige været ude og svinge kortet.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-25/hertz-said-to-order-100-000-teslas-in-car-rental-market-shake-up25/10/2021 kl. 20:35 #183CancermanHead Rusher- 3421 Indlæg
OfflineTMY er elendig når vi snakker bump, huller i vejen, indkørsler osv.
Eh, det er jo også lige præcist der, at man får bevist hvor komfortable bilen er?
Det er jo ikke på en lige, nyasfalteret vej man finder ud af hvordan en bil kører 🙂
25/10/2021 kl. 22:44 #184JohbeRusher- 131 Indlæg
OfflineTMY er kendt for at man pisser blod efter at have kørt på en ujævn vej, eller veje med fartbumper.
26/10/2021 kl. 08:16 #185TabascoPrebenRusher- 89 Indlæg
Offline#180 Knekker, har du nogensinde kørt en Tesla, eller nogen af dens konkurrenter?
26/10/2021 kl. 12:49 #186TFlashmanRusher- 1 Indlæg
OfflineTesla fanboy her – jeg har ønsket mig en Tesla siden 2013 men ikke haft råd, så mit bidrag KAN være en smule farvet.
Jeg har de sidste par år kørt 3 forskellige Ford Mondeo (2 med Powershift gearkasse), en BMW 320i, en BMW 320d mild hybrid samt en Skoda Octavia stationcar (150HK m. 7trins DSG)
For 3 uger siden fik jeg en Model 3 LR som firmabil og den er sjovere at køre i en alle dem jeg har prøvet indtil nu.
Affjedringen er sportslig til decideret hård, så hvis man bor en kilometer ud af en markvej får man nok rystet sine knogler.
Til gengæld er den noget af det fedeste i et sving, og med 4-hjulstræk, 365 heste og masser af moment der kommer samme sekund man trykker er det hylende skægt. Jeg mosede i fredags en BMW M535 ved lyskryds to gange – manden havde ikke en chance.Er den praktisk?
Ikke nær så praktisk som en Skoda Octavia stationcar – seriøst, Skodaen er et godt køb. Seriøst, Tesla, I må gerne kopiere de totalt awesome bagagerumskroge der er i Octavia’en. Bagagerummet foran er perfekt størrelse til to indkøbsposer.Kan den køre langt?
400 KM vil være realistisk hvis man undlader at ydmyge alle BMW’erne man møder (ja-ja, jeg ved godt de kan tage mig på toppen, men er dog ikke villig til at køre over 200 km/t og miste kørekortet).Bilen står fuldt opladet, opvarmet og klar til mig hver morgen kl. 7:45 med en opgivet rækkevidde på 450 km. Det er rigeligt til at komme til Aalborg MEN hvis det er noget man skal flere gange om ugen så skal man nok overveje om det er det rigtige. Molslinien har dog hurtigladere ved deres havne, samt gratis ladning til Business Blueclass kunder, så der kan man få ladet bilen næsten fuldt op inden man kommer i havn.
Ved en Tesla supercharger kan jeg i øvrigt få 150 KM på batteriet på 10-12 minutter – ikke så bekvemt som at tanke en benzin bil, men jeg kan se netflix på skærmen mens jeg venter.Byggekvalitet?
Min er bygget i Kina, og jeg er endnu ikke løbet på nogen fejl eller mangler. Heller ikke store eller ulige mellemrum mellem paneler. Sæderne skal passe ekstra på på bagsædet, da jeg har barnesæder og de sætter nogle mærker. Jeg har lagt et håndklæde imellem for at passe på dem. Jeg har ikke kørt med lædersæder før så jeg ved ikke om det er normalt.Udstyr?
Whaam Baam Teslacam (på youtube). Dashcam er standard + sentry mode. Varme i rat og alle 5 sæder. 3 bakkameraer. Automatisk indstilling af ladetider og opvarmining af bilen inden man skal af sted. Adaptiv fartpilot og autopilot. Snart kommer (angiveligt) automatisk parkering leveret som softwareopdatering. Elsæder til både fører og passager foran. Fører profiler der automatisk indstiller rat og sæde. Skydespil, bilspil, netflix, youtube m.m. indbygget.
Synes faktisk man får en del for pengene.I må drage jeres egne konklutioner – ovenstående er bare min oplevelse. Bedste bil jeg har haft (til mit behov).
26/10/2021 kl. 17:05 #187RetepRusher- 3 Indlæg
OfflineJeg er elbil ejer og har været det i lidt over to år. Der er ikke helt sjældent folk spørger om hvorvidt eller ej det er en rentabel erstatning for en “normal” bil og efterhånden er mit svar altid følgende:
Har du mulighed for at oplade hjemme? Hvis ja: Køb nu. Vent ikke, men NU!
Har du ikke mulighed for at oplade hjemme: Vent. Det er det vilde vesten at oplade ude på vejene. Det er muligvis plausibelt at gøre hvis du lyster at bruge tid og energi på det, men det tvivler jeg på Hr og Fru Hansen gider.Og her kommer så undtagelserne: Hold dig væk hvis du kører 300km eller længere om dagen, tager meget til udlandet (i din elbil) eller elsker at tage til Tyskland og tømme butikkernes indhold ned i din trailer. De fleste elbilers rækkevidde halveres med anhænger på – somme tider mere, afhængig af anhængerens vægt.
Bemærk jeg ikke har erfaringer med Tesla. Det er meget muligt at deres supercharge netværk er pålideligt og hurtigt, men jeg har ingen erfaring med det.
Jeg ved at e-on og Clever er langt fra at være imponerende, selv hvis du skulle være heldig nok til at kunne opstøve en ledig DC lader.
Ionity er muligvis gode, men deres priser virker nærmest skabt til at skræmme kunder væk. De hævede deres priser fra cirka 2kr/kWh til 6kr/kWh for et par år siden og siden da ser jeg aldrig en bil stå til opladning hos dem længere, i modsætning til før. Som et plaser på såret har Ionity dog for nyligt indført et abonnement! Det er struktureret således at heldige du, for kun 1700kr om måneden, får lov til KUN at betale cirka 2,5kr/kWh for strøm hos dem! Jeg ved ikke hvad Ionity tænker på, men det kan næppe være rekvirering af kunder.26/10/2021 kl. 17:24 #188JesperBlomkaalRusher- 331 Indlæg
Offline#187 Mht. Tesla, så er det en hel anden verden.
Jeg har fræset Europa rundt, både i vores Tesla og i vores anden elbil… det kan slet ikke sammenlignes… som du skriver det er det rene vilde vesten med de øvrige… primært pga. idiot taxier der langtidsparkerer på opladere osv… jeg bliver helt rasende når jeg sidder i konens bil og skal lade.
26/10/2021 kl. 17:57 #189knekkerRusher- 1073 Indlæg
Offlinejeg bliver helt rasende når jeg sidder i konens bil og skal lade.
Kommer det udtryk i at du også bidder i din kones ret? =D
26/10/2021 kl. 21:26 #190JesperBlomkaalRusher- 331 Indlæg
Offline#189 Nej jeg har ingen tænder eller arme desværre. Men jeg dytter løs med min næse.
27/10/2021 kl. 02:10 #191Canis_lupusRusher- 895 Indlæg
OfflineWell , jeg bliver anklaget for at være Tesla fanboy, hvilket jeg nok er en lille smule. Men hvis jeg skal citere min ven, som jeg kørte til Italien med i min Model 3..
* Min kammerat har stort set kun kørt sportsvogne gennem de sidste 20 år *
Hans holdning til Model 3 var, “dette er en af de mest behageligste biler jeg har kørt længe, og det er også en af de nemmeste biler jeg nogensinde har kørt”.Han overvejer iøvrigt på det kraftigste at købe en Model 3.
- Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.
27/10/2021 kl. 07:02 #192JohbeRusher- 131 Indlæg
OfflineNu er sportsvogne jo heller ikke kendte for at være hverken komfortable eller nemme at køre. Så ikke underligt at han ser TM3 som værende bedre end dem på en langtur.
27/10/2021 kl. 07:44 #193NoztraRusher- 223 Indlæg
OfflineMan hører aldrig en ejer af en Tesla sige han er super glad for sin M3/MY, men synes xyz er irriterende eller hans gamle Mercedes havde bedre komfort eller var bygget bedre.
Det er altid noget lign at min M3/MY perfekt, er hurtigere end Porsche, mere komfortable end en S-klasse, bedre bygget end en BMW, har bedre materialer end Bentley og når alt kommer til alt billigere end en VW Up.
Som tidligere skrevet så laver Tesla rigtig gode biler og teknologien bag er helt fantastisk. Men mange bliver virkelig også fanget i hypen og kan ikke se en smule objektivt på det og være ærlige omkring fejl/mangler.
Er Tesla blevet bedre ang. kvaliteten på deres biler? Helt bestemt. Biler i dag er 400% bedre end dem der blev leveret for nogle få år tilbage. Er de på højde med de andre “legacy” mærker? Nej ikke endnu, men de er godt på vej og tror ikke der går længe før de er det. Men stop nu med at snak om Tesla som det er Messiah og kan alt/bedre end alt andet.
Tak. 🙂
- Dette svar blev ændret 3 år siden af Noztra.
27/10/2021 kl. 08:28 #194Mart33NRusher#0 Trådstarter- 357 Indlæg
OfflineKøreglæde gør meget for vurderingen af en bil. Ofte så meget, at meget andet bliver ligegyldigt. Dér har du din hype og fanboykultur.
Personligt er jeg ligeglad med om min bil er bygget af bambus og utæt i regnvejr hvis den kan rykke fra alt og alle- og jeg bryder mig ikke engang om at køre stærkt.
Jeg er glad for min Mercedes CLS350 med 300+ HK, men det er jeg ikke i lige så høj grad efter at have planket pedalen i en Tesla Model 3 Standard Range+. Kæft det var røvsygt at komme tilbage i min egen bil bagefter 😉
27/10/2021 kl. 09:09 #195knekkerRusher- 1073 Indlæg
Offline#194 Jeg kunne ikke have sagt det bedre. Jeg vil blot gentage Martins pointe. Når folk køre i en bil der vækker glæde i at køre bil igen, så bliver disse folk også villige til at se igennem fingre af fejl som ikke er lige så vigtig.
Mhs til komfort i TMY, så kommer den pt med 19″ hjul med normal fjedre. Der spekuleres i at Giga Berlin måske vil stoppe air suspension i deres biler, samt at jeg kommer til at vælge 18″ hjul. Disse 2 ting kommer til at højde komforten, når air suspension kan justere sig alt efter om du køre på motorvejen eller i byen og 18″ hjul, giver mere dæk som absobere bump på vejen.
27/10/2021 kl. 10:03 #196CancermanHead Rusher- 3421 Indlæg
Offline#193 Amen
#194 Spekulationer er der nok af og det er fint nok.
Men hver gang Tesla bliver kritiseret, så har du en eller anden spekulation om, at det bliver lavet om lige om lidt. 😉Jeg vil da håbe for Tesla, at de gør luftundervogn optional, det er en helt anden pris og en helt anden vedligeholdelsespris, når man sætter luftundervogn på en bil.
Nu har jeg nær inspiceret 3 M3er inden for den sidste uge og konklusionen er rimelig klar: Lækker bil, men kvaliteten er ikke på højde med min Mercedes.
Det kommer ikke til at have indflydelse på, om konen køber en M3, men samlekvaliteten er bare ikke den samme. Det står specielt skidt til udvendigt hvor samlinger varierer,mellemrum er for store mv.
Men! Det er stadig en dejlig bil, men man kan godt se, at de ikke har bygget biler i 70 år. Men måske det hjælper med en fabrik i Tyskland 🙂
27/10/2021 kl. 11:16 #197JohbeRusher- 131 Indlæg
OfflineDer hvor kæden hopper af for mig, er de problemer der opleves med Tesla bilerne.
Kvalitet i samlinger. Ja, dette fikses af Tesla hvis blot man kontakter dem, men dette burde ikke finde sted i biler til den pris.
-Fugt/vand i lygter.
-Manglende, eller forkert monterede, gummilister ved vinduer (set en del opslag på FB omkring dette)
Bagsmæk på 2021 TM3 har kun en motor, hvorfor den trækker skævt. Dette resulterer i maling der skaller af, og bagsmæk der ikke kan lukkes ordentligt.-Maling er dårlig på bilerne. EN hulens masse opslag der fotodokumenterer af maling skaller af på bestemte steder på bilerne.
-Automatiske vinduesviskere er ekstremt ustabile i deres funktion.
-Autopilot er ustabil i sin funktion. Har set mange opslag hvor folk oplever at den, pludseligt, foretager kraftig opbremsning uden grund.
-Automatiske forlys er ustabilt, da den ikke kan skelne mellem biler og skilte.
-Navigation er ‘dum’, og kan ikke arbejde med waypoints.
-Folk oplever at bilen falder i søvn, og ikke kan vækkes uden man nulstiller bilen helt.
-Tesla app mister funktioner i tide og utide i forbindelse med OTA opdateringer.
-Nakkestøtter bliver ødelagt af at man har hårprodukter i sit hår, og hvilker hovedet på dem. (fotodokumenteret i flere opslag på FB)
Jeg kan blive ved.
Det er simpelthen IKKE acceptabelt. I specielt ikke i en bil til den bil, der bryster sig af at være et premium mærke.
Bilenerne kører helt fantastisk (bortset fra hård undervogn), og de er SYGT hurtige. Dette er dog ikke nok (for mig) til at kunne se igennem fingre med alle de andre udfordringer der er med bilerne.
Minder mig om den tid hvor jeg kørte Alfa Romeo. De biler var fænomenale, når alt virkede. Det var dog blot ofte der var problemer af en eller anden art med dem.
Tesla er sublime, når det kommer til den elektriske drivline, men rendyrkede amatører når det kommer til den generelle kvalitet af bilerne.
Ville rigtig gerne have haft en i denne omgang, men kan simpelthen ikke få mig selv til at smide penge efter en Tesla, som de er nu.
27/10/2021 kl. 12:00 #198GhidoraRusher- 1313 Indlæg
OfflineDer hvor kæden hopper af for mig, er de problemer der opleves med Tesla bilerne.
Kvalitet i samlinger. Ja, dette fikses af Tesla hvis blot man kontakter dem, men dette burde ikke finde sted i biler til den pris.
-Fugt/vand i lygter.
-Manglende, eller forkert monterede, gummilister ved vinduer (set en del opslag på FB omkring dette)
Bagsmæk på 2021 TM3 har kun en motor, hvorfor den trækker skævt. Dette resulterer i maling der skaller af, og bagsmæk der ikke kan lukkes ordentligt.-Maling er dårlig på bilerne. EN hulens masse opslag der fotodokumenterer af maling skaller af på bestemte steder på bilerne.
-Automatiske vinduesviskere er ekstremt ustabile i deres funktion.
-Autopilot er ustabil i sin funktion. Har set mange opslag hvor folk oplever at den, pludseligt, foretager kraftig opbremsning uden grund.
-Automatiske forlys er ustabilt, da den ikke kan skelne mellem biler og skilte.
-Navigation er ‘dum’, og kan ikke arbejde med waypoints.
-Folk oplever at bilen falder i søvn, og ikke kan vækkes uden man nulstiller bilen helt.
-Tesla app mister funktioner i tide og utide i forbindelse med OTA opdateringer.
-Nakkestøtter bliver ødelagt af at man har hårprodukter i sit hår, og hvilker hovedet på dem. (fotodokumenteret i flere opslag på FB)
Jeg kan blive ved.
Det er simpelthen IKKE acceptabelt. I specielt ikke i en bil til den bil, der bryster sig af at være et premium mærke.
Bilenerne kører helt fantastisk (bortset fra hård undervogn), og de er SYGT hurtige. Dette er dog ikke nok (for mig) til at kunne se igennem fingre med alle de andre udfordringer der er med bilerne.
Minder mig om den tid hvor jeg kørte Alfa Romeo. De biler var fænomenale, når alt virkede. Det var dog blot ofte der var problemer af en eller anden art med dem.
Tesla er sublime, når det kommer til den elektriske drivline, men rendyrkede amatører når det kommer til den generelle kvalitet af bilerne.
Ville rigtig gerne have haft en i denne omgang, men kan simpelthen ikke få mig selv til at smide penge efter en Tesla, som de er nu.
Ja det er præcis den slags problemer som man skal kunne leve med.
Ham der byttede sin Model 3 til en ID.3 havde bla. problemer med lister på dørene. Tesda bad ham overfører ex. antal tusind kroner for at kigge på det og hvis det viste sig at være inden for garantien ville han få pengene tilbage???
Hvad fanden er det for noget?
GL & HF
27/10/2021 kl. 14:11 #199NoztraRusher- 223 Indlæg
Offline#198 Jeg har faktisk hørt/læst at Teslas service skulle være ret god? Og at ting skulle blive fikset ret hurtigt og uden de store problemer.
27/10/2021 kl. 14:57 #200sortsovsRusher- 30 Indlæg
Offline#198 Tror at din ven er lidt af en lystløgner.
Tesla opgiver alle deres reparationer/service med en pris. Denne pris bliver så reguleret til 0,- hvis det er en garanti sag.
Alt dette fremgår via. Deres App under service.
27/10/2021 kl. 16:16 #201Mart33NRusher#0 Trådstarter- 357 Indlæg
OfflineJeg synes kabinen i en M3 er røvsyg og uinspirerende, men det er alt sammen ligemeget når først accelerationen sparker ind og konen bliver banket tilbage i sædet.
Det er godt tænkt, når nu man ryger hash og vil bygge biler som gerne skal have ensartede og tætte samlinger
27/10/2021 kl. 17:18 #202JohbeRusher- 131 Indlæg
OfflineAllan Hansen, en af Danmarks største forhandlere af luksus biler, vil ikke længere tage Tesla i bytte ved bilhandler, da de er blevet trætte af den mængde ting der skal fikses på bilerne, både før, og efter de er handlet videre.
27/10/2021 kl. 21:18 #203GhidoraRusher- 1313 Indlæg
Offline#198 Tror at din ven er lidt af en lystløgner.
Tesla opgiver alle deres reparationer/service med en pris. Denne pris bliver så reguleret til 0,- hvis det er en garanti sag.
Alt dette fremgår via. Deres App under service.
Han endte med at tabe ca. 50.000 på bilen på omkring 6 måneder, så tror skam ikke han lyver 😆
Om der så også har været andre årsager til han skiftede bilen ud ved jeg ikke.
GL & HF
27/10/2021 kl. 22:02 #204sortsovsRusher- 30 Indlæg
Offline#203 Siger ikke at din ven ikke har tabt penge (Bil er sjældent en god investering).
Men at Tesla sku’ forlange en “down payment”, skal han længere ud på landet med.
Tesla giver et overslag på hvad en evt. reparation koster, som efterfølgende bliver reguleret til 0,- hvis det viser sig at være en garantisag.
27/10/2021 kl. 22:14 #205Canis_lupusRusher- 895 Indlæg
OfflineHam der byttede sin Model 3 til en ID.3
LMAO! Jeg har virkelig svært ved at tro på det Men ok ja, nogen mennesker fortrækker bare en mindre bil med:
* dårligere range
* kolossalt elendigt batteri forbrug
* dårligere ladenetværk
* dårligere og langsommere infotainment system
* dårligere navigation
* dårligere lyd (teslas var designet af tidligere B&O ingeniører
* dårligere selvkørende egenskaber og autopilot system
* mindre baggage plads.Mht
*havde bla. problemer med lister på dørene.*Jeg har haft min Model 3,i 9 mdr nu.. 18.000 KM, og stadgivæk 0 fejl.
Og selv ved de få bruger
Der kan have oplevet det, Teslas service som bookes via appen, kommer ud og fikser det til 0kr da den slags fejl vil helt klart være på garantien.- Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.
- Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.
- Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.
27/10/2021 kl. 22:26 #206Canis_lupusRusher- 895 Indlæg
OfflineHov jeg glemte lige det sidste,,
* en tophastighed der er lidt til grin 160 km/t..
Kombineret igen med elendig batteri forbrug (hvilket nok er årsagen til at Max hastigheden er Capped ved 160.)28/10/2021 kl. 01:09 #207CancermanHead Rusher- 3421 Indlæg
OfflineLMAO! Jeg har virkelig svært ved at tro på det Men ok ja, nogen mennesker fortrækker bare en mindre bil med:
Din attitude er temmelig kedelig at høre på. Du aner ikke hvad folks præferencer er, så lad dog være med at gøre grin med folks valg.
* en tophastighed der er lidt til grin 160 km/t..
Det er da totalt irrelevant hvad tophastigheden er, hvis han aldrig kører så stærkt. Sidst jeg checkede, der måtte man ikke køre mere end 130km/t nogen steder i DK og hvis han aldrig kører i f.eks. Tyskland, så er det totalt irellevant.
Hvordan er det forresten med rækkevidden på en Tesla der kører 160 – den er vist heller ikke noget at råbe hurra for.
Man kan nemt gå forbi diverse Facebook grupper og hurtigt se, at Tesla ikke er så guddommelige som i gør dem til.
Indrøm dog bare, at Tesla også har problemer med deres biler i stedet for, at blive ved med at benægte og gøre grin med alle andre.
28/10/2021 kl. 02:53 #208GhidoraRusher- 1313 Indlæg
OfflineHov jeg glemte lige det sidste,,
* en tophastighed der er lidt til grin 160 km/t..
Kombineret igen med elendig batteri forbrug (hvilket nok er årsagen til at Max hastigheden er Capped ved 160.)Nu er personen ikke lige fyldt 18 år, så kunne det tænkes tophastighed og acceleration ikke var hans primære fokus?
Du er virkelig snæversynet!
Elendigt batteriforbrug? Hvordan finder du på alt det lort du lukker ud?
GL & HF
28/10/2021 kl. 06:42 #209NoztraRusher- 223 Indlæg
Offline#205 Jeg synes du skal ringe til Elon, for du må være den første person i verden at få en bil uden fejl.
Men dit argument går begge veje. Så grunden til man skal vælge en M3 over en IONIQ5/EV6, når Tesla:
*lader langsommere.
*dårligere komfort.
*mindre bagage plads.
*mindre plads på bagsæder.
*må trække mindre.
*dårligere bygge kvalitet.
*dårligere materiale kvalitet.
*dårligere garanti.
*dårligere maling.
*grimmere design(subjektivt).Eller grunden til man skal vælge en M3 over en Mercedes EQS?
*dårligere rækkevidde.
*lader langsommere.
*markant dårligere komfort.
*mindre bagage plads.
*mindre plads på bagsæder.
*må trække mindre.
*markant dårligere bygge kvalitet.
*markant dårligere materiale kvalitet.
*dårligere garanti.
*markant dårligere maling.
*grimmere design(subjektivt).28/10/2021 kl. 09:39 #210Canis_lupusRusher- 895 Indlæg
Offline#207 hvad med at gå efter bolden istedet for manden? Prøv at se alle de ting jeg listede op.
Manden prøvede at sælge en ID3 som noget godt, når tyske bilmagasinet har dumpet den fuldstændigt og kaldt den skuffende. Sorry men når jeg ser Bullshit, så bliver jeg nød til at ‘Call’ det.#209 køb du bare en Ioniq 5 , så kan jeg sidde og grine lidt på vej til Italien, mens du holder i kø til en Ionity lader hvor halvdelen af deres standere virker, og du venter i kø sammen men andre bilister der har El
*Bmw, Audi, Porsche, Volkswagen, Peaguet, Seat, Reanult, Mercedes
Og jeg videre efter 25 min ved hvert eneste Super Charger 😉 -
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...