- Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 time, 44 minuter siden af Kenkari.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
-
Emne
-
Pålægschokolade, selvfølgelig fra Galle og Jessen.
Skal det opbevares i køleskabet eller bare ude i et normalt skab eller spisekammer?
Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...
