Forside › Fora › Politik/Samfund › USA: Land of the fucked up, home of the brain dead
- Dette emne har 1,283 svar og 63 stemmer, og blev senest opdateret for 21 timer, 54 minuter siden af Nickell.
-
Oprettet afEmne
-
26/05/2022 kl. 13:04 #0
Cancerman
Head Rusher- E-peen: 4,430
Altså hvad fuck sker der på den anden side af søen. Man tror ikke det land kunne blive mere fucked up, efter at de valgte den orange abe som præsident, men det bliver bare værre og værre.
Hvis man har misset det (fordi det er jo hverdagskost i US) så er 19 børn og 2 lærere blevet skudt af en 18 årig.
På sin 18 års fødselsdag købte han lovligt 2 stk AR15 automatrifler som han brugte til angrebet på skolen.Nogen af børnene skulle identificeres vha DNA – så kan i selv regne ud hvor slemt det har været.
Hvordan fanden I helvede er der ikke udbrudt borgerkrig endnu?
Republikanerne har naturligvis travt med, at forsvare 2. Ammendmend (den der giver dem ret til at bære våben) og gør alt hvad de kan for, at forbyde abort.
Samtidig med, at de skriger op om, at de vil have deres frihed. Kan i bestemme jer?Jesus Fucking Christ. Det land er så fucked, så man skulle tro det var løgn.
Sorry for rant. Måtte simpelthen lige lufte.
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
07/05/2026 kl. 22:24 #1260
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
#1259 Louisiana som var midt i et valg har erklæret nødsituation og sat valget på pause da Republikanerne ikke synes det går godt nok, så nu prøver de at gerrymandere sig til et bedre resultat.
18/05/2026 kl. 19:27 #1261Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,430
Jesus christ:
USA opretter milliardfond for at kompensere Trump-allierede
Det amerikanske justitsministerium har mandag annonceret, at der oprettes en fond på 1.776 milliarder dollar, der skal kompensere Donald Trumps allierede, som påstår, at de blev uretfærdigt ramt under Joe Bidens præsidentperiode.Det skriver CNN.
Fonden vil give den amerikanske præsident mulighed for at kompensere sine allierede med skatteydernes penge.
Fonden skal ifølge mediet administreres af fem personer, som Donald Trump til enhver tid har ret til at fyre.
Samtidig med beslutningen om at oprette fonden har Donald Trump droppet et søgsmål på 10 milliarder dollar mod de amerikanske skattemyndigheder (IRS).
Desuden får den amerikanske præsident en formel undskyldning, fortæller det amerikanske justitsministerium ifølge CNN.
Beslutningen forventes at møde modstand fra demokrater og Trump-modstandere, som ifølge mediet formentlig vil modarbejde processen retsligt.
Flere har allerede givet udtryk for, at det minder om korruption, skriver mediet.
De prøver ikke engang at skjule det mere…
18/05/2026 kl. 20:14 #1262Kenkari
Moderator- E-peen: 4,294
Det er så vildt det land.
Og så kører de samtidig med et kæmpe underskud på budgettet og står hvert år til at gå fallit og bankerot.
18/05/2026 kl. 20:20 #1263Stormtrooper
Rusher- E-peen: 400
‘Minder’ om korruption 🤣
Det midtvejsvalg bliver så interessant.
18/05/2026 kl. 20:30 #1264
EmilsaRusher- E-peen: 1,665
Mugabe og ZANU fremstår både kompetent og med demokratisk intregritet sammenlignet med Trump og MAGA
19/05/2026 kl. 07:52 #1265Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,430
Lad os håbe Thomas Massie vinder I dag I Kentucky.
Det vil være en kæmpe fuckfinger til Trump.
Kan være vi er så heldige, så han kradser af af raseri 🤞(Ja ja. Jeg ved godt det ikke ubetinget er godt at han dør, men hold nu kæft hvor jeg glæder mig til at fejre at det dumme svin kradser af)
20/05/2026 kl. 09:26 #1266
Snowball42Rusher- E-peen: 833
Trump har været i Kina, fået lidt kontrakter frem og tilbage.
Så nu her et par dage senere, så giver Xi og Putin hånd og underskriver en masse handelsaftaler. Så det pudsige er jo lidt at Irans ledere var der lige inden Trump, og nu Putin efter.
Den helt store vinder af krigen i Ukraine må virkelig være Kina, og bevares Indien osv. nyder da også godt af det. Men Kina tænker jeg tjener voldsomt med penge, de kan købe alt den billige olie de har lyst til af Rusland, der samtidigt ønsker at købe vel nærmest alt af Kina.
20/05/2026 kl. 09:54 #1267hqx
Rusher- E-peen: 619
Lad os håbe Thomas Massie vinder I dag I Kentucky.
Det vil være en kæmpe fuckfinger til Trump.
Kan være vi er så heldige, så han kradser af af raseri 🤞(Ja ja. Jeg ved godt det ikke ubetinget er godt at han dør, men hold nu kæft hvor jeg glæder mig til at fejre at det dumme svin kradser af)
Det gjorde han så ikke 🙁
Uhyggeligt så mange penge Trump kan skaffe … Det kan kun være fordi hans donere tænker de får pengene igen mange gange med hans korrupte regime.https://edition.cnn.com/2026/05/19/politics/massie-gallrein-kentucky-georgia-primaries
20/05/2026 kl. 11:08 #1268
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
Og Thomas Massie har jo stemt med Trump i stort set alt. Det han gik ned på var han ikke ville være med til at skjule Epstein-filerne. Signalet er nu klart: Er du ikke Epstein-loyalist, hører du ikke med i det Republikanske parti.
20/05/2026 kl. 14:52 #1269
Snowball42Rusher- E-peen: 833
Jeg læste også at normalt plejede det at være måske $1 million de brugte på at føre valgkamp, men pludselig var det $36m og var det Pete Hesegth de havde sendt for at lave kampagne for modstanderen?
Satme en skør verden, eller i hvert fald USA. Tænk at der bliver suget så mange penge ud og så åbenlyst, en øverste leder der ikke kan åbne munden uden at lukke lort og løgne ud. Når han bliver holdt op på det, så kører han standard floskler som folket har reageret positivt på det. F.eks. hans rep af den der reflection pool. Det kunne gøres for småpenge, og det kunne ikke komme i udbud fordi det hastede, og han kendte dem personligt, så han vidste de var gode. Nu har jeg lige set at han de er voldsomt bagefter, økonomien skrider totalt, og Trump siger at han ikke aner hvem de er, og han ikke havde noget med dem at gøre.
Hans Ballroom der er finansieret rent af donationer, og så lige Mulliard $ fra det offentlige, til glæde for folket jo rigtig gerne vil have den.. Uden at kende den gennemsnitlige amerikaner, så tror jeg heller de vil have mad der er til at betale sig fra og billig benzin, end en ekstra bygning til white house som de aldrig kommer til at få glæde af.
Nu så jeg et clip med Thomas Massie efter han havde tabt, hvor han taler til en forsamling, som alle jubler, vinker med flag osv. Er det bare normen der ovre? Det må vel svare til at der står en flok og vinker med flag når vedkommende der ikke fik borgmester posten, så holder sin afskedstale.
20/05/2026 kl. 15:09 #1270Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,430
Nu så jeg et clip med Thomas Massie efter han havde tabt, hvor han taler til en forsamling, som alle jubler, vinker med flag osv. Er det bare normen der ovre? Det må vel svare til at der står en flok og vinker med flag når vedkommende der ikke fik borgmester posten, så holder sin afskedstale.
Det er vel ikke så underligt? Man kan jo godt hylde ham for hans kamp for sagen selvom han desværre tabte.
USA er godt og grundigt fucked. Korruptionen er massiv og det bliver der ikke bare lige lavet om på uden, at guillotinen kommer på overarbejde.
20/05/2026 kl. 19:39 #1271
Snowball42Rusher- E-peen: 833
#1270 Det var mere at jeg altid synes der er hujende folk med flag, bannere og giver den hele armen i USA til sådanne events, det er vel nærmest kun på valgnatten herhjemme hvor partierne selv står og vifter med flag og hujer. I USA er der bare rigtig tit hvor de har store forsamlinger hvor alle går amok og jubler som gale.
Guillotinen er desværre sat på stop, for har Trump ikke nærmest sørget for ingen kan retsforfølge ham og hans familie efter hans term er ovre, det siger jo meget godt at han jo godt ved at hvis han laver 3600 aktie handler hvor mange af dem han selv har indflydelse på, så havde det jo været Straight to Jail, i hvert fald hvis man ikke var en del af eliten.
Men det ville klæde verden hvis der begyndte at være konsekvenser.
Man kan jo se det herhjemme også, om end i mindre skala. Så får folk ikke tilladelse til at modernisere et gammelt hus, whoops, nu kom entreprenøren da vist lige til at vælte det i stedet, så nu bliver vi nødt til det. Hov den skrænt jeg ikke måtte ændre, det gjorde jeg da bare alligevel og håber at slippe afsted med det. Siger lokalplanen at jeg kun må bygge i x meters højde, oh well, nu bygger jeg lige i den højde jeg vil have, så går det nok.
Ellers er der en anden sjov fætter jeg har set fra USA, Spencer Pratt, der stiller op som borgmester ti LA, han har sku lavet lidt sjove videoer, og stiller op fordi hans hus brændte ned. Han virker lidt som om han også har luret medierne så han ikke hopper i og forsøger at være fornuftig, men bare giver den gas.
De er sku skøre i USA..
22/05/2026 kl. 07:51 #1272
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
Grønlænderne gjorde det godt med deres demonstration så det ulækre svin, Jeff Landry, ikke går og tror han er velkommen.
15/06/2026 kl. 21:00 #1273
Snowball42Rusher- E-peen: 833
Har lige set lidt clips fra optakten til UFC, massere af jagerfly i formation henover så det er vel reelt for at fejre at Trump bliver 80. Om end det vist officielt er lidt noget andet. Mens de synger nationalsangen så ser man flåde folk på hangarskibe, mens folk fra alle dele af hæren står og holder flag foran arenaen. Det må vel siges at være Amerikansk.
Oven i det, så har det offentlige betalt kassen for at få det arrangement op at stå, dem der kæmper til stævnet for deres penge udbetalt i Trumps egen kryptovaluta, som der er så mange scam rygter om at det er helt tåbeligt. Så igen et publicity stunt for Trump for at mele sin egen pengepung, og blive fejret på vild manér af det offentlige for at kunne agere en moderne Romersk kejser med hans eget Colosseum i forhaven.
Men hey, han har da endelig sat en midlertidig prop i krigen i Iran, så det er jo altid noget.
15/06/2026 kl. 21:33 #1274
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
Absolut nul anerkendelse til en brandstifter der pludselig stopper med at sætte ild til ting.
15/06/2026 kl. 22:15 #1275Razorblade
Rusher- E-peen: 257
Send ham regningen for dette års inflation, han startede lortet sammen med den Israelske Hitler.
16/06/2026 kl. 07:06 #1276
Canis_lupusRusher- E-peen: 1,150
Så er der lige crashet en B52 bomber i USA med 8 døde.
Det er lidt symbolsk for usa pt under Trump, Alt crasher , og brænder under ham., og koster milliarder.
De stemte på klovnen
“What you reap is what you sow”20/06/2026 kl. 12:50 #1277
NickellModerator- E-peen: 2,241
Denne opsummerer så glimrende Donald Trumps præsidentskab:
Det er de venstreorienterede galninges skyld, at der nu er alger i The Reflection Pool…
😄😄😄
20/06/2026 kl. 14:49 #1278
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
Man må sige det er meget rammende at han ikke engang kan finde ud af at få en pool renset.
Det er dog en ret mindre ting i forhold til nederlaget til Iran i en krig han stadig ikke har formået at give en tilnærmelsesvis god forklaring på, hvorfor han overhovedet begyndte.
20/06/2026 kl. 17:35 #1279
Canis_lupusRusher- E-peen: 1,150
Man må sige det er meget rammende at han ikke engang kan finde ud af at få en pool renset.
Det er dog en ret mindre ting i forhold til nederlaget til Iran i en krig han stadig ikke har formået at give en tilnærmelsesvis god forklaring på, hvorfor han overhovedet begyndte.
Det skyldes at Trump mener at poolen er alt for venstreorienteret
20/06/2026 kl. 18:05 #1280Fisker
Rusher- E-peen: 772
#1279 Og woke, glem ikke deres yndlings tudeord
Nå men nu er fredsaftalen afblæst fordi Israel er ligeglade, Trumps art of the deal strikes again, for at genstarte fredsprocessen skal Israel fjerne sine tropper og nu skal Iran også have nogle af sine fastfrossede midler + sanktioner fjernet 😀
- Dette svar blev ændret 3 dage, 3 timer siden af Fisker.
20/06/2026 kl. 20:23 #1281
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,386
Har lige set lidt clips fra optakten til UFC
Det var ellers en masse fede fights. Særligt main event var vildt!
22/06/2026 kl. 22:51 #1282
DeadlightsRusher- E-peen: 1,776
Nå, nu har Trump åbenbart truet med at dræbe de iranske fredsforhandlere. Der bliver nok ikke stabil sejlads gennem Hormuz lige foreløbig.
22/06/2026 kl. 23:24 #1283
NickellModerator- E-peen: 2,241
Nå, nu har Trump åbenbart truet med at dræbe de iranske fredsforhandlere. Der bliver nok ikke stabil sejlads gennem Hormuz lige foreløbig.
Ha! Det har jeg ikke hørt endnu… Men det lyder meget rigtigt…
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...
