Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

• Dette emne har 425 svar og 28 stemmer, og blev senest opdateret for 27 sekunder siden af Fisker.
Currently, there are 1 user and 8 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 608

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 5 svar - 421 til 425 (af 425 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Fisker
    Rusher
    • E-peen: 768

#415 De kiggede på listen over de mest indflydelsesrige politikere i verdenen og tog en af dem på listen, alt andet havde jo været tåbeligt.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,653

#419 – Nu skal de penge de har sat til side på militær lige bruges – før vi smider mere i den dynge…

Det giver mening at kalde det en byrde, for det er et gigant læs at trække og de er helt desperate efter at få folk til at tage arbejdeog uddanne sig inden for sektoren. Det er sådan at hvis du begynder at vise tegn på at droppe ud under Sosuassistent uddannelsen… så kommer du til alle mulige møder for at fastholde dig og de sætter tid og ressourcer af på at hjælpe dig med de problemer på både udannelse og i privatlivet som får dig til at droppe ud… Det er alligevel ret vildt

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,364

#421 Putin og Trump er også på de lister, så jeg ved ikke, om det automatisk er et kvalitetsstempel, at man er at finde på sådan en liste…

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,409

#422 Jeg ved godt det giver mening at kalde det en byrde. Jeg synes bare ikke det er fedt at kalde vores ældre det – selvom de er det

Fisker
    Rusher
    • E-peen: 768

#423 Listen handler om indflydelsesrige politikere, der passer Putin og Trump (og Netanyahu) egentlig fint på listen. Men det er klart de førnævnte er givetvis ikke synderligt gode mennesker.

Heldigvis er der langt fra et øgenavn uden substans til dem som bruger sin indflydelse på systematisk afmontering af demokratiet, folkemord eller sine vandvidsdrømme om imperie.

Viser 5 svar - 421 til 425 (af 425 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...