Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

• Dette emne har 454 svar og 29 stemmer, og blev senest opdateret for 28 minuter siden af Snowball42.
Currently, there are 1 user and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 609

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 4 svar - 451 til 454 (af 454 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • E-peen: 432

#450 Fordi hun fik det dårligste valg i over 100 år for S…. hun har jo lavet en rokade for at lave magtfuldkommenhed af rang sammen med Løkke, de er pisse bange og nu har hun sat uduelige mennesker på ministerposter hun ved kommer til at skade Danmark – Zenia stampe som kulturminister?! Samira som energiminister?

Seriøst… som at sætte ulven til at passe får og samtidig en islamist der kun ser danskere som noget på papiret alle kan blive og ikke et folk der har tusindevis af år bag sig.

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 394

#451 Man må jo i hvert fald konstatere, at det er nogle meget fair og lødige betragtninger, du kommer med.

Jeg vil notere mig spådommen om, at Messerschmidt bliver statsminister i 2030.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,416

#452 MM som statsminister er nok lige I overkanten.

Men hvis det går som man kan forestille sig med den regering, så tror jeg godt vi kan regne med, at MM får et fremragende valg næste gang.

Danskerne er trætte af sløset udlændingepolitik og der er ikke tegn på, at regeringen kommer til at være specielt hård I filten.

Snowball42
    Rusher
    • E-peen: 794

Der er jo ingen af de valgte ministre der ønsker at skade landet. Når det så er sagt er deres indgangsvinkel og taktik til at få deres domæne styret i den retning de mener er den rigtige, og det kan være divergerende i forhold til den vej vi andre ser som den bedste vej. Det er den klassiske med de 2 der står i hver deres ende og kigger på en 9/6 tal, og alt efter hvilken vej man ser det fra.

At de så har stoppet moderaterne på som formand i præsediumet eller hvad det hedder, og Messersmith der er rasende, for der er kun plads til de 5 største partier derinde, hvorfor LA så ryger ud. Ja, det er han sur over, havde han haft muligheden den anden vej rundt, så tænker jeg da han har gjort det samme.

Det hele er jo 101 politik for begyndere. Højrefløjen tabte, og råber urent spil i alt de andre udnytter til deres fordel. Det havde været præcis det samme hvis blå blok havde vundet, det er det samme hvert 4. år.

Jeg har ingen idé om kvalifikationerne til mange af de ministre, jeg sætter min lid til at de folk der sidder i ministerierne er kompetente, og forholder mig stadigt uforstående for nødvendigheden i at rotere ministre bare for at rotere, når de rent faktisk har erfaring fra et område.

Viser 4 svar - 451 til 454 (af 454 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...