Forside Fora Spil VR PS5-VR kommer 22/2/2023 til 550$

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 27 svar - 1 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    Hvad tror du at det bliver i danske kroner ?

    #2
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    Glæder mig også. Bliver et dyrt erhverv, men min første fuldblods VR oplevelse. Ligger ud med Beat Saber og Horizon. og såmå vi se hvad der ellers kommer til foråret. Tror VR kommer til at vokse med VR2 for den casual gruppe.

    #3
    Kenkari
    Moderator
    • 2741 Indlæg
    Offline

    Det her havde været perfekt til en nyhed

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #4
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    Der er preorder fra den 15 November, så der skal der holdes øje med butikkerne.

    Den er dog godt nok i den dyre ende. 😬

    #5
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    #1 Et forsigtigt bud på 5.000+

    #6
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    €600 ifølge Flatpanels.dk.

    Så er den dyrere end en PS5. 😮

    #7
    Festival_H
    Rusher
    • 770 Indlæg
    Offline

    Husk nu det hedder PlayStation VR2 eller PSVR2. Ikke PS5VR.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 5 måneder siden af Festival_H.
    #8
    Nioxic
    Rusher
    • 414 Indlæg
    Offline

    Jeg har overvejet at snuppe sådan en

    som et alternativ til at tilslutte etv

    den har jo cinema-mode, så man kan spille de alm. ps5 spil, på en storskærm. det lyder meget sjovt

    men jeg skal se anmeldelser osv før jeg gider bruge så mange penge på den.

    skal sgu ikke preorder sådan en produkt-type

    #9
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    Der skulle starte preorders i dag. Har I set nogen danske butikker man kan forudbestille hos?

    Edit: Jeg fandt det hos Elgiganten.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 5 måneder siden af aff3.
    #10
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    #9– Jeg venter med at købe den til jeg har set nogle anmeldelser

    #11
    dinirex
    Rusher
    • 51 Indlæg
    Offline
    #12
    wOOOOt
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 242 Indlæg
    Offline

    Lige nu kører CES messen i Vegas, og PSVR2 er til demo der, og kommer om en måned.
    Brad giver first impressions, og han er nok den VR youtuber med fingeren mest på pulsen.
    Han er i hvert fald en jeg lytter til når han anbefaler.
    Udfordringen er stadig rimelig høj pris, og rimelig begrænset spil bibliotek.
    Men sådan er det jo altid med en ny “konsol” opstart. Hardwaren får i hvert fald en thumbs-up.
    Ikke perfekt, men god i forhold til markedet.

    #13
    Pjulledk
    Rusher
    • 226 Indlæg
    Offline

    Har købt en Quest 2 før jul og den ligger allerede i skuffen og bliver aldrig brugt. Så kommer aldrig til at købe en PSVR2.

    I LIKE TURTLES

    #14
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    #12 Jeg håber også gevaldigt at de snart announcer en masse PSVR1 titler, som bliver ported til 2’eren og er klar til launch, eller kort tid derefter.

    Der kommer i det mindste gratis opdateringer til GT7 og RE8: Village, som gør dem klar til VR til launch, men det er stadig lidt tyndt bibliotek. Jeg holder på min forudbestilling endnu, men er stadig ikke helt sikker på om jeg lader den kører igennnem.

    Nu har jeg kun spillet på Quest 2, og derved været vant til friheden uden kabler. Findes der noget smart ophæng eller andet, som gør man ikke bliver generet af kablet, når man står og drejer rundt?

    #15
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    Jeg skal ikke kunne sige hvad det koster at udvikle, men at annoncere og sælge et stykke hardware til en pris der er højere end selve konsollen og lidt at skyde salget af software i stykker og dræber lidt muligheden for at vr kan blomstre mere for den almene gamer. PSVR 1 var eget af 5% af konsollen ejer og med denne pris bliver den nok mindre.

    Jeg synes ihvertfald den er alt for dyr. Ærgeligt for havde glædet mig

    #16
    wOOOOt
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 242 Indlæg
    Offline

    #14

    Ophæng til kabel VR er et kapitel helt for sig selv på youtube. Knock yourself out
    Jeg har læst at mange psvr1 udviklere patcher deres spil, så de bliver psvr2 kompatible.
    Så jeg ved ikke hvor mange osv. men nogen har i hvert fald fokus på det.

    #13
    Quest2 er kun en god oplevelse hvis man:
    A – opgraderer den med bedre headstrap.
    B – sætter sig lidt ind i hvilke VR titler og oplevelser der er gode
    C – reelt, bruger den som trådløs og spiller PC VR på den.
    Men jo den er ved at være en ældre sag nu. Man får meget VR for pengene med Q2.
    Men den FEDE VR oplevelse koster 10K og kører via en stærk Gaming PC.

    MHT pris snak omkring PSVR2 – og VR generelt.
    Jeg er enig i at det hele er for dyrt. Vi vil alle gerne spare nogle penge.
    Men når man ser de fleste nye VR generationer der udkommer nu, de koster mellem 1000-2000$
    Så er det bare der niveauet ligger, og så kan man enten være med eller ej.
    HTV har lige annonceret deres nye Vive XR Elite, til 1100$. Og de kommenterer det nok meget fornuftigt med:
    “Deres prismodel indeholder ikke at de samler brugerens data”
    Du kan godt få god VR billigere med Quest2, og nu med Neo Pico4 som er bedre. Men med disse firmaer bag ved, der er det ikke VR som er produktet, det er DIG. Q2 er Meta, og Pico4 er TikTok’s kinesiske ejer, som er nøjagtig ligesom Meta.

    #17
    wOOOOt
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 242 Indlæg
    Offline

    93 PSVR2 titler.

    har ikke set videoen, da jeg ikke skal have psvr2. Men så bare overskriften, og tænkte det var relevant

    #18
    Nioxic
    Rusher
    • 414 Indlæg
    Offline

    #1 jeg vil gættepå den lander til lige under 5000 kr

    ps5 blev jo annonceret til 500, sælger for ~4000-4500 hvis alt gik som det skulle

    #19
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    Digital Foundry er meget begejstret for PS5 VR 2 !

    #20
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    Er der så nogen herinde der køber den ? Planen var ellers længe det var min entre til VR, men desværre alt for dyr. Håber den kommer ned i 3k indenfor et år eller 2 men nok ønsketænkning

    • Dette svar blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Schalde.
    #21
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    Hva så

    Er der nogen der har rushere der har fået anskaffet sig ps vr 2 ?

    #22
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    #21 Jeg kom til det. 😁

    #23
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    #22– er den pengene værd og har du prøvet Resident Evil Village i vr ?

    #24
    aff3
    Rusher
    • 165 Indlæg
    Offline

    #23 Om den er pengene værd er svært at sige endnu synes jeg. Det kommer lidt an på hvor de har tænkt sig at supportere det. Jeg håber selv på at de over tid vil lave mindre spil oplevelser af deres 1. party titler, ligesom Horizon:CotM. Der kan de virkelig lave noget fedt.
    Jeg vil dog sige det er en klar forbedring over Quest2 på nogle punkter, som er mit eneste sammenligningsgrundlag.
    Jeg har dog stadig også nogle mindre kritikpunkter af den, og så skal jeg virkelig vænne mit til kablet, da jeg kun har spillet wireless før.

    Jeg har kun prøvet Horizon og mindre indie titler endnu. Men jeg skal prøve RE8 her i weekenden. 😁

    #25
    wOOOOt
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 242 Indlæg
    Offline

    Demeo skal også lige anbefales. Jeg har kun PC VR, men Demeo er et dejligt spil.

    #26
    knaseren
    Rusher
    • 125 Indlæg
    Offline

    kollega havde sin ps5 og vr2 med på job i fredags og jeg er blæst bag over af horizon call of the mountains demoen. det er en spiloplevelse jeg aldrig har oplevet før. man føler virkelig en dybte og at man er inde i et spil.
    eye tracking til menu valg er fantastisk.

    #27
    knaseren
    Rusher
    • 125 Indlæg
    Offline

    husk også at et VR headset ikke er mere værd end de spil der er/kommer til det. og pc vælter sig ikke i AAA titler. håber nintendo også kommer med vr. mario og zelda i vr kan jeg godt se det underholdende i. så kan nintendo lave en MarioVR ala mario64 og zelda botw 1+2 kunne blive patched til vr.

Viser 27 svar - 1 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...