Forside Fora Spil VR Meta Quest Pro kommer 25 okt til 1500$

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    wOOOOt
    Rusher
    Offline

    Og kan nok næppe anbefales.

    https://www.meta.com/dk/

    For det først er den danske pris næsten 14.000 kr.
    Og man skal være klar over, de har lavet den til virksomheder, som arbejds VR – IKKE Gamer VR.
    Men man kan godt game på den – selvom den nye Pico4Neo, både skulle være bedre og billigere.

    Og Quest PRO får allerede en del kritik spredt fra flere previews.
    Opløsningen er samme eller kun marginalt bedre end Quest2.
    Som standard er brillen åben. Vil du have en facemask der blokerer omgivelserne, så skal du af med 80$ ekstra.
    Batteri levetid er mindre end Q2, omkring 1½ time. Bliver sgu svært så at bruge den til 8 timers arbejdsdag.

    Den får også ros på nogle områder.
    Controllers og tracking skulle være super.
    Lækkert design

    I må selv finde mere på youtube, det popper op med mange previews osv.
    Men helt sikkert ikke et køb fra min side.

Viser 2 svar - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    kaspernj
    Rusher
    • 66 Indlæg
    Offline

    Jeg var lige ved at lave en pre-order, men der er for lidt gaming over det til jeg gider. Valve skulle efter sigende også have gang i et nyt. Køber noget andet end Quest næste gang, selvom jeg egentlig har været ellevild med de 2x Quest 2 headsets jeg har med dertilhørende gaming computere og wifi setup.

    De har godt nok satset meget på det der sociale og work related. Jeg tror ikke helt på det. Jeg har kun VR for gaming og synes egentlig ikke noget af det andet kan noget. Jeg arbejder 100% remote med kode og synes det virker vildt plat hvis jeg skulle bruge det

    #2
    wOOOOt
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 242 Indlæg
    Offline

    Der er mange nye VR headsets på vej.
    PSVR2 til dem der har en PS5. Ser meget lovende ud.
    Valve har ikke annonceret noget, men datamine og leaks afslører at selvfølgelig kommer der noget.
    Neo Pico4 er vist til at bestille i EU nu, og en konkurrent til Q2, men skulle være en del bedre.
    Pimax Crystal er et wildcard, skulle komme i 2022, men de lover så meget at alle tvivler på de kan holde det.
    Apple kommer med noget, som forventes også at blive enterprise og dyrt.
    Amazon arbejder på noget ukendt.
    HTC har leaket et billede og bekræftet der er nyt på vej.
    Der var noget nyt på vej fra et par andre også – og jeg vil vædde med at der kommer en HP reverb 3 også.

    Til high end gaming VR der venter jeg på Valve, og måske HP.
    Pimax Crystal til 2000$ er en wild horse/joker. Hvis de leverer det de lover, så bliver det alle pengene værd.
    Men de har aldrig leveret noget som bare holdt 100% ligesom Valve Index, Quest2 og HTC Vive gjorde.

Viser 2 svar - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...