Forside Fora Penge og økonomi EM 2020 Odds tråd

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Halløj og godmorgen.

    Der kom en sidebemærkning omkring oddset i vores EM2020 tråd i går, så det blev tænkt, at vi kunne lave en sideløbende tråd, hvor vi kunne dele tanker omkring at smide nogle penge på forskellige ting i forbindelse med EM2020.

    Det vil være sådan, at man opfordres til at dele hvad man spiller, men kommentarer omkring hvad man spiller bør holdes til emnet og ikke hvad der spilles for. Vi spiller alle hvad vi har råd og lyst til. Det er ren hygge

    Der må også godt smide vinder, og taber kuponer, så der er lidt gang i tråden.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 21 svar - 31 til 51 (af 51 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Det gik jo fint i går, så vi fortsætter.

    Jeg har lavet lidt af en helgardering på Ukraine – Østrig. Ukraine tror jeg på gerne vil vinde, så de er sikre videre. De er nummer 2 lige nu, og kunne teoretisk set med en uafgjort gå videre. Men, Østrig SKAL vinde, for at være 100 % sikre, selvom de også kan nøjes med en uafgjort. Så. Der spilles en BHS på én kupon, og så en sejr til Ukraine på en anden single. Bare fordi.

    Nordmakedonien – Holland. Jeg tror på Holland sparer spillere. Selv hvis de skulle tabe, så skal der gå meget galt, før de bliver overhalet af evt Østrig. Holland er på +3 og Østrig/Ukraine er på 0 i målscore, så meget skal gå galt. Men, jeg tænker en BHS – over 2.5 og evt en single på BHS – Holland. Den venter jeg dog med, til jeg ser opstillinger kl 17.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #32
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg er på lutter totaller i dag. Det er startet godt.

    Jeg droppede Holland, da oddsene var så lave, at jeg hellere vil gå udenom.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af Nickell.
    #33
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg er blank på aftenens kampe… Hvad gør I andre?

    #34
    CDM
    Rusher
    • 44 Indlæg
    Offline

    Jeg er lidt sent ude, men jeg vandt et bet på 20 kr på ciffertips DK 4-1 RUS til odds 30,så det var ikke så ringe endda :D..

    Det er sjældent jeg håber på DK ikke score flere mål!

    • Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af CDM.
    #35
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Nå.

    Wales – Danmark i morgen. Jeg hælder mest til to forskellige odds pt. Enten en Danmark – over 2,5 mål eller en BHS – Danmark.

    Jeg ved godt man ikke skal spille med hjertet, men jeg kan godt se Danmark vinde, men jeg tror også på at Wales kan få en pind ind.

    Tanker?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #36
    VampiricEye
    Rusher
    • 3655 Indlæg
    Offline

    #35 Nu er det noget tid siden, jeg har oddset, men da jeg gjorde, var der en klar regel nummer 1: Aldrig oddse på kampe, hvor jeg holder med et af holdene. Så selvfølgelig vinder vi i morgen, men jeg ville aldrig sætte penge på det.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #37
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    #35 Nu er det noget tid siden, jeg har oddset, men da jeg gjorde, var der en klar regel nummer 1: Aldrig oddse på kampe, hvor jeg holder med et af holdene. Så selvfølgelig vinder vi i morgen, men jeg ville aldrig sætte penge på det.:)

    Jeg er enig, til dels. Nu spiller jeg sjældent for en formue, og jeg har den regel, at jeg skal kunne tåle at tabe hvad jeg spiller for.

    Når man ser de folk der spiller 1000 kr på en odds 5 eller derover, så bliver jeg altid sådan lidt. “Aaaah.. mon nu det er sundt?” eller folk der smider billeder af at de har spillet 18 fysiske kuponer af 1000 kr.. “Så skal der hvidvaskes penge”

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #38
    Jepparh
    Rusher
    • 138 Indlæg
    Offline

    Smed lige hele min opsparing på denne. Det bliver godt.

    View post on imgur.com

    • Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af Jepparh.
    #39
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg vil da gerne have jeres bud (foruden #38) på, hvordan I ser ottendedelsfinalerne:

    Wales – Danmark
    Italien – Østrig
    Holland – Tjekkiet
    Belgien – Portugal
    Kroatien – Spanien
    Frankrig – Schweiz
    England – Tyskland
    Sverige – Ukraine

    Personligt tror jeg på
    2
    1
    1
    1
    2
    1
    2
    1

    #40
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Wales – Danmark 2
    Italien – Østrig 1
    Holland – Tjekkiet 1x
    Belgien – Portugal x
    Kroatien – Spanien 2
    Frankrig – Schweiz 1
    England – Tyskland x
    Sverige – Ukraine x

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #41
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Holland til at vinde med 2?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #42
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Holland til at vinde med 2?

    Det troede jeg også.

    Det er fandme svært at ramme rigtigt i det her slutspil.

    #43
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Endelig en aften, hvor det gik nogenlunde. Jeg havde kort til Maguire og Sterling som målscorer i den tidlige kamp, og her hvor Forsberg scorer, så gik jeg i plus for aftenen.

    Så skal Sverige bare lige score en pind mere, så bliver jeg glad.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #44
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Æv, pulje er næste slået tilbage til start. Hvad siger I til;

    – Schweiz mod Spanien
    – Belgien mod Italien
    – Tjekkiet mod Danmark
    – Ukraine mod England

    Mit fodboldhjerte siger 1, 1, 2, 1. Men særligt Belgien ser ud til at være hårdt ramt af skader. Derudover blev kvartfinalernes X’ernes tur.

    Kynisk bliver det nok fire 2-taller, måske med et par krydser hist og pist.

    #45
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    #44: Jeg holder mig gerne fra resultat odds. Der er bedre odds og udfald i f.eks antal mål og BHS

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #46
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #44: Jeg holder mig gerne fra resultat odds. Der er bedre odds og udfald i f.eks antal mål og BHS

    Det kan jeg se. Men hvem tror du vinder? 🙂

    #47
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    #44: Jeg holder mig gerne fra resultat odds. Der er bedre odds og udfald i f.eks antal mål og BHS

    Det kan jeg se. Men hvem tror du vinder? 🙂

    Det ved jeg sgu ikke helt. Den eneste jeg ville smide penge på som sejr, er den hvor der spilles med hjertet, og det skal man jo ikke

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #48
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Nåh, jeg er en kylling. Jeg lukkede mit væddemål, som var en hundredelap på Italien som vinder. Men jeg tror simpelthen, at Spanien gør det onde, så vi skal ud i forlænget spilletid.

    Jeg kan ikke se kampen, så jeg kan kun følge med over P3. Det er fandme nøjeren, når man har penge på spil.

    Derudover har jeg 50’er på Danmark som vinder i morgen… Hep hep!

    #49
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Jeg kan ikke se kampen

    Den bølger meget frem og tilbage. Chancer i begge ender. Dog er jeg med dig. Jeg tror den ender uafgjort i ordinær tid

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #50
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    @nickell Det var vist meget godt du valgte at lukke dit bet

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #51
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    @nickell Det var vist meget godt du valgte at lukke dit bet

    @Kenkari Jeg har altid undgået de værste ulykker ved at trække mig ud i tide…

Viser 21 svar - 31 til 51 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...