Forside Fora Penge og økonomi EM 2020 Odds tråd

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Halløj og godmorgen.

    Der kom en sidebemærkning omkring oddset i vores EM2020 tråd i går, så det blev tænkt, at vi kunne lave en sideløbende tråd, hvor vi kunne dele tanker omkring at smide nogle penge på forskellige ting i forbindelse med EM2020.

    Det vil være sådan, at man opfordres til at dele hvad man spiller, men kommentarer omkring hvad man spiller bør holdes til emnet og ikke hvad der spilles for. Vi spiller alle hvad vi har råd og lyst til. Det er ren hygge

    Der må også godt smide vinder, og taber kuponer, så der er lidt gang i tråden.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 51 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Jeg kan starte med hvad jeg spillede i går, som heldigvis gik hjem

    View post on imgur.com

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #2
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg kører 1 eller 2 på kampene i år, single, måske med handicap for at øge oddset.

    Indsatsen er 20 kroner pr kamp, indtil min pulje bliver større.

    Jeg kører ikke efter for høje odds, da jeg ofte taber hele puljen på den øgede risiko.

    Italien havde jeg på et 2-tal med handicap på -1.

    I dag er jeg fristet af et handicap på -2 til Danmark. Det giver odds 4,5-ish. Belgien rundbarberer Rusland, så der smider jeg også på et bet med handicap.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 10 måneder siden af Nickell.
    • Dette svar blev ændret 2 år, 10 måneder siden af Nickell.
    #3
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Det er længe siden, jeg har oddset, men jeg har alligevel 50kr. stående hos Bet365, så måske skal jeg smide en tier hist og her på et par kampe.:)

    #1 Godt set, at Italien for første gang i EM-historien ville vinde med mere end 2.:D

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #4
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Det er længe siden, jeg har oddset, men jeg har alligevel 50kr. stående hos Bet365, så måske skal jeg smide en tier hist og her på et par kampe.:)

    #1 Godt set, at Italien for første gang i EM-historien ville vinde med mere end 2.:D

    Ja, jeg havde faktisk troedet der ville være højere odds på det, når man tænker på historien. Men, Italien er begyndt at komme efter det med at spille offensivt fodbold. Deres “Vi parkerer bussen og satser på kontra” er efterhånden begravet

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #5
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Til i dag har jeg lavet følgende.

    View post on imgur.com

    og

    View post on imgur.com

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #6
    Gumshot
    Rusher
    • 97 Indlæg
    Offline

    øv,øv Jeg var inde og vælge 0-1 til Finland, og kunne have vundet 460kr for 50kr der

    Nå, under de dårlige omstændigheder blev det til virkelighed.

    Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

    #7
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Tre 1-taller i dag?

    #8
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Tre 1-taller i dag?

    Det tænker jeg.

    Jeg har lavet en kupon med tre 1-taller, og så en BHS-England til den tidlige kamp

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #9
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #8 BHS?

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #10
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    #8 BHS?

    Begge hold scorer.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #11
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #10 Ahh. Jeg er slet ikke inde i alle de gambling-forkortelser.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #12
    Gumshot
    Rusher
    • 97 Indlæg
    Offline

    Hvad betyder “Dobbelt(+1)” under oddset spil når man ser em kampe og har valgt nogle oddset?

    Jeg har ikke kunne finde forklaring og hvornår den træder i kraft osv.. måske nogen her som ved det?

    Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

    #13
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Danske Spil har annulleret mine DK-kampe og givet pengene tilbage. Det er god stil.

    Det betyder, at de også lader mig vinde på min kombo-odds, hvor jeg havde DK og Belgien med,men kun på Belgien-kampen.

    #14
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    #11: Så skal jeg nok lade være at spille Asian odds

    #12: Mener du Dobbelt(x1)?

    Jeg kan ikke finde hvad du skriver nemlig. Evt, suppler med et screenshot

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #15
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Tre 1-taller i dag?

    Jeg håber du fik den spillet. Jeg smed mit frit spil fra quizzen på danske spil på det. Det var rart

    Og så havde jeg en femmer på BHS-Holland i Holland-Ukraine kampen, som gik hjem.

    Vi vender tilbage i morgen med mere sjov.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #16
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg faldt på handicap, da jeg var overbevist om, at både England og Holland ville vinde med +2 mål. Ironisk nok, så vandt jeg kun på Østrig med lavt odds.

    Man skal spille sikkert, og efter en god start fik jeg overmod. Æv.

    #17
    Gumshot
    Rusher
    • 97 Indlæg
    Offline

    #12: Mener du Dobbelt(x1)?

    dobbelt

    Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

    #18
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    #17: Hvis du spiller på to kampe samtidig, spiller du en double, og ét væddemål.
    Hvis du vælger tre kampe, kan du spille tre væddemål, aka. 3 doubler.

    Og så fremdeles.

    Jeg håber den forklaring gav mening

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #19
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #16 Det er ikke muligt at spille sikkert. Det sikre spil findes ikke. Det er en illusion.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #20
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #16 Det er ikke muligt at spille sikkert. Det sikre spil findes ikke. Det er en illusion.:)

    Fair nok. Jeg skal holde mig til mine grundregler.

    I dag var det tæt på at gå galt igen, men Ronaldo reddede mig. Vinder franskmændene har jeg fordoblet min pulje og kan begynde at øge indskud pr kamp.

    #21
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Belgien giver 2,05 hos Danske Spil. Sååeh, jeg har bettet mod mine følelser.

    #22
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Belgien giver 2,05 hos Danske Spil. Sååeh, jeg har bettet mod mine følelser.

    Den er svær. Jeg er sikker på Danmark vil rejse sig, eller hvertfald forsøge. KDB spiller helt sikkert ikke hele kampen, men hvor meget spiller han? Er Lukaku i topform nok, eller vil han spille halvt?

    Der er så mange ting ved den kamp der er farlig lige nu og her.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #23
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #22 Nu snakker du om, hvilke af de belgiske spillere, der måske ikke er helt oppe i gear. Personligt er jeg ikke overbevist om, at det er alle i den danske lejr, der er klar til at spille. Oplevelsen sidder stadigvæk i dem. Så vi aner reelt set ikke, om der er nogle af vores startere, der enten melder fra til kampen eller bare ikke er helt oppe i gear.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #24
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    #22 Nu snakker du om, hvilke af de belgiske spillere, der måske ikke er helt oppe i gear. Personligt er jeg ikke overbevist om, at det er alle i den danske lejr, der er klar til at spille. Oplevelsen sidder stadigvæk i dem. Så vi aner reelt set ikke, om der er nogle af vores startere, der enten melder fra til kampen eller bare ikke er helt oppe i gear.

    Det er korrekt. Vi ved ikke hvor de står mentalt. Godt nok har trænere og læger været ude og sige, at de er klar mentalt. Men, det ved de og vi ikke, før de står over for 25.000 tilskuere i aften. Det kan svinge begge veje

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #25
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Jeg så lige denne her kupon i en gruppe på facebook

    Det krævede fandme nosser, hvis ikke den er fake, det kan jeg ikke se:

    View post on imgur.com

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #26
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #25: Well, den gik jo hjem. Det er ret vildt, at man kan spille så store beløb…

    #27
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #25 Det kræver ikke nosser. Det kræver bare, at man er ualmindeligt dum, eller at man har så mange penge, at man kan være ligeglad.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #28
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2740 Indlæg
    Offline

    Italien – Wales: Wales kan nøjes med en uafgjort, så jeg tror de graver sig ned og satser på kontra. Derfor kunne en single med at Wales får flest kortpoint være sjov.

    Schweiz – Tyrkiet: Her kunne der godt komme mål én masse. Begge hold skal have 3 points for at have en chance for at gå videre. En BHS-over 2,5 mål virker som en god vej at gå.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #29
    trace
    Rusher
    • 139 Indlæg
    Offline

    Jeg oddsede på yussuf poulsen som første målscorer i dk – belgien – satte 100 kr til odds 12

    #30
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Jeg oddsede på yussuf poulsen som første målscorer i dk – belgien – satte 100 kr til odds 12

    Imponerende.

    Jeg var inde i en god stime med 8-9 rigtige væddemål i streg, men denne weekend har jeg næste kun tabt kampe.

    Sååeh, jeg har brug for lidt italiensk magi i aften! Forza Italia!

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...