Forside Fora Spil VR Cyberpunk 2077 i VR

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    wOOOOt
    Rusher
    Offline

    Der sker fede ting på VR markedet for tiden, og en af dem er at der er nogle modders med talent,
    som gør forskellige normale PC spil til spilbare i VR.
    En af disse modders er Luke Ross inde på Patreon, som allerede har succes med GTA5 og RDR2 i VR.
    https://www.patreon.com/realvr/posts

    Men nu er han ude med et mod til Cyberpunk2077, et spil jeg har drømt om at spille i VR.
    Og det kan man nu – MEN.. jeg poster her fordi jeg både var advare og anbefale.

    Udfordringen er jo som altid, at spil der ikke er lavet til VR, de kan moddes.
    Men det bliver aldrig en 100% perfekt oplevelse. Dog er den her god nok for mig, til at jeg nu kun spiller det i VR.

    Så her kommer advarslerne:
    1 – Hvis du ikke har en high-end gamer PC med min. et 2080ti kort, så glem det!
    Jeg kører med 3808ti, og det er på low-med settings. Og kun 70 fps. Det er KRÆVENDE i VR..
    2 – Du skal have dine “VR-Legs”. Den her er ikke for de VR sarte som bliver køresyge. Der er en del situationer som udfordrer balancen lidt. Så hvis du let bliver syg i VR, så hold dig væk! Jeg kan spille 30 min. så skal jeg have pause!
    3 – Moddet fungerer rigtig godt pånær med 1 ting som er ret så vigtig.
    Afstands forhold når du trækker våben er “forkert” – dog mest med pistolen. Når du ser det i VR, så er det som om du har pistolen siddende på næsen. Det er u-spilbart med pistol. MEN med andre våben, er det knap så slemt.
    Shotgun er helt ok, og blades er fine. Så drop pistol, og forsøg med div. andre våben.
    4 – det spilles med mus/keyboard eller konsol-controller.
    Og en ting som man lige skal vænne sig til, det er at du sigter der hvor du kigger. Men det virker ok.

    Så har du en power PC og kan leve med at moddet ikke er 100%, men nok nærmere 80%, så kan jeg godt anbefale Cyberpunk2077 i VR. Det er en meget anderledes oplevelse.
    Jeg har gennemført spillet som normalt, hvor det for mig er et action spil.
    Men i VR, der bliver det et RPG.
    Du ser detaljer som man ellers ikke bemærker. Folks tøj, dine omgivelser, alle de små detaljer er pludselig relevante.
    Det er pludselig interessant at sidde og snakke med folk, da det nu ikke bare er en quest-npc på en skærm,
    men en person der sidder og taler til dig.

    Anyway – god gamer, og god uge.

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    Det ser mega godt ud. Har ikke meget erfaring med VR, men er super fan af det. Mit første bliver VR 2 til PS5 og håber snart vi vil se de oplevelser som mere standard til hver mands eje uden modding i nærmeste fremtid.

    #2
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Sexscener i VR?

    JIZZ!

    #3
    Birdm
    Rusher
    • 131 Indlæg
    Offline

    Daym, anede ikke dette var muligt
    Har 3080 + jeg har et praktiskt talt ubrugt occulus2 liggende en 5mdr
    Skal jeg da ha rodet lidt med
    Tak for heads up

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...