Forside Fora Penge og økonomi Årsopgørelse 2023

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Ja, vi er lidt tidligt ud, da den normalt falder i marts måned.

    Men, angiveligt kan man bruge den app der hedder Skatteguiden, til at få et sneak peak ind i hvordan det ser ud.

    Var der nogle der brugte den sidste år?

    Jeg er lidt for boomer agtigt til at at turde bruge den. Det her med at give mine oplysninger til totalt fremmede, meh..

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 66 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    Ghidora
    Rusher
    • 1206 Indlæg
    Offline

    /!\ BREAKING NEWS! /!\
    —-TUSINDVIS I KØ!—-
    /!\ BREAKING NEWS! /!\

    GL & HF

    #32
    Kassen
    Rusher
    • 74 Indlæg
    Offline

    /!\ BREAKING NEWS! /!\

    —-TUSINDVIS I KØ!—-

    /!\ BREAKING NEWS! /!\

    Den havde jeg alligevel ikke set komme :-|

    #33
    Ghidora
    Rusher
    • 1206 Indlæg
    Offline

    Nej vel

    Det er en stor overraskelse hvert år!

    GL & HF

    #34
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3054 Indlæg
    Offline

    Gad vide hvor mange af dem der får penge tilbage her til aften, der brænder dem af igen inden for de næste par timer?

    #35
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #34: Som min mor gerne sagde. Brug ikke penge du ikke har

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #36
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Og..

    De kloge, aka Skat, siger der er åbnet for at kunne se sin Årsopgørelse. Der er så bare en mulliard i kø foran, så måske man skulle vente til i nat eller sådan noget

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #37
    MasterSoren
    Rusher
    • 75 Indlæg
    Offline

    Der er kun 160k i kø foran mig.

    Den er rykket fra 0 til 10 procent på en 40 mins tid.

    #38
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #37: Jeg har kun 78000 foran mig lige nu. Den siger 35%

    Man burde lave to køer. Dem der bare skal se, men ikke rette noget, og så dem der skal rette noget. Det ville lette det hele lidt

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    • Dette svar blev ændret 1 måned, 3 uger siden af Kenkari.
    #39
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Okay

    Der blev jeg pænt vrissen.

    Jeg har siddet i kø i lidt over 3½ time, for at få en besked om at de har travlt, og jeg skal prøve igen senere.

    Det er grove løjer

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #40
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Nå… det var bare et trick. Man skla bare reloade siden, så kommer man til login med mitid

    Og det viste sig at Skattegiuden talte sandt i sin tid. Jeg skal have godt 9000 udbetalt.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #41
    MasterSoren
    Rusher
    • 75 Indlæg
    Offline

    Skatteguiden ramte også meget tæt på her.

    32k retur.

    #42
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3054 Indlæg
    Offline

    Var i kø og der var kun lige 10.000 foran mig…. Så glemte jeg lige at checke mens jeg klarede opvasken…. 600.000 foran mig…. Det bliver vist ikke lige i dag 😁

    #43
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #41: Der ville jeg måske sige, der er ramt meget forkert på din forskudsopgørelse, medmindre du har en vild befordringsgodtgørelse

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #44
    Elocon
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    6400 kr tilbage til mig

    #45
    MasterSoren
    Rusher
    • 75 Indlæg
    Offline

    #43 Jeg sætter bevidst min trækprocent lidt højere end nødvendigt fordi jeg ikke gider riskiere at skulle betale tilbage.

    Men i år har jeg kun kørt med forhøjet trækprocent i første halvdel af året. Ved ikke lige hvad der er gået galt. Normalt plejer jeg at skulle have en 15-20 stykker retur.

    #46
    Ghidora
    Rusher
    • 1206 Indlæg
    Offline

    Har sku ramt meget godt plet, -6000 før jeg tastede befordringsfradrag ind.

    Ender med at skulle have en tusse retur, super fint når jeg havde en forventning om at skulle betale lidt.

    GL & HF

    #47
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3054 Indlæg
    Offline

    Små 9000 retur. Rimeligt forventet.

    #48
    -dut-
    Rusher
    • 1167 Indlæg
    Offline

    13500 retur.

    #49
    Stormtrooper
    Rusher
    • 201 Indlæg
    Offline

    3.600 retur.

    #50
    medisterKongen
    Rusher
    • 507 Indlæg
    Offline

    19k retur, jeg må snart få det lært.

    #51
    Razorblade
    Rusher
    • 185 Indlæg
    Offline

    Skattesmæk på 704.- , konen skal have 20K tilbage, hurra for fællesøkonomi

    #52
    Schalde
    Rusher
    • 882 Indlæg
    Offline

    11k retur

    Blot til info, jer der er på skatte guiden. I kan se jeres pdf fra skat uden at sidde i kø i flere timer på ska.dk;)

    • Dette svar blev ændret 1 måned, 3 uger siden af Schalde.
    #53
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #52: For mit vedkommende, var det første gang jeg brugte skatteguiden app, så jeg ville gerne dobbelttjekke med hvad der stod hos Skat

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #54
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    Skal af med 20k

    #55
    Gyldenglad
    Rusher
    • 24 Indlæg
    Offline

    Måtte af med 26.000 i år. Plejer altid at få tilbage så det var lidt vildt

    #56
    Deadlights
    Rusher
    • 1213 Indlæg
    Offline

    Når jeg logger ind står der bare “PANSERNE ER PÅ VEJ – Kærlig hilsen Gert Jensen, Frankrigs mægtigste skattekontrollør” og jeg har ingen menu.

    #57
    Phrozeltic
    Rusher
    • 15 Indlæg
    Offline

    391,- KR tilbage, lige ned i lommen.. WEEE jeg tror jeg bruger det hele på steam!

    its nice to be important - but its more important to be nice - Famous german artist from the 1990...

    #58
    -dut-
    Rusher
    • 1167 Indlæg
    Offline

    #55 dit profilbillede er meget passende her

    #59
    NightBreaker
    Moderator
    • 1442 Indlæg
    Offline

    413kr retur efter rettelse iht. kørsel.

    #60
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #59: Måske jeg skal bruge mine penge på nye briller. Jeg læste det som du skulle have 413.000 retur

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 66 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...