Forside Fora Politik/Samfund Elon Musk er et Geni Svar til: Elon Musk er et Geni

#19
knekker
Rusher
  • 856 Indlæg
Offline

#18 Hvis du gerne vil kritisere Elon, så får du også lige den her video, hvor han sparker kærestens irriterende rotte hund, som er gået og larmet siden begyndelsen af interviewet =P Skal lige siges at jeg iøvrigt selv er en dyrelsker.

Han virkede mest af alt irriteret over, at hans planer blev forsinket af at skulle tage hensyn til noget så “ligegyldigt” som sine medarbejdere

Nu var der jo ikke nogen af hans medarbejdere som var tvunget til at komme på arbejde, Elon havde selv meldt ud at alle som ikke var trygge ved at vende tilbage på arbejde, havde lov til at tage fri, så længe det sker på regen regning.
Det er værd at huske på at Corona jo kun farligt for meget ældre folk med svag immunforsvar, eller folk med hjerte defekt eller ligende. Du kan jo ikke bare sætte hele verden i stå fordi en mindre del af befolkningen er i risiko zonen, der bliver nødt til at findes en balance imellem at kører samfundet videre og så samtidig lave strategiske forholdsregler der passer på dem som er udsat, ved at isolere de udsatte, og det gav Elon denne gruppe muligheden for. Så jeg kan ikke forstå dit argument?

Musks og Boring Companys planer om “offentlig transport” under jorden i forskellige amerikanske byer virker til tider mest som et forsøg på at lave en eksklusiv transportform for Tesla-ejere.

Borings tunnelerne i Las Vegas er lavet som offentlig transport middel til at tage noget af presset fra den enormt traffikeret motorvej til og fra lufthavnen og centrum. Hvor læser du at tunnelerne kun tillader Tesla Ejere at anvende dem?

Hvad Jeff Bezos har opbygget med Amazon er også vildt imponerende, men jeg synes stadig ikke, at han virker som en tiltalende person.

Bezoz underbetaler sine medarbejder mens han skovler penge ind, så jeg er enig, modsat Elon, så virker Bezos allermest som en meget grådig individ.