Forside Fora Sport VM 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Keane
    Rusher
    Offline

    Selvom det godt kunne gå hen og blive det mest usexede VM nogensinde glæder jeg mig alligevel til kampene og lodtrækningen i aften.

    Hvem ser med?

    Kl. 18:15 skulle der være lodtrækning.

    Håber Danmark trækker Qatar og giver dem en røvfuld.

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/vm/vm-grupper.

    Jeg opdaterer lige med vores gruppe og skema som lyder:

    Danmark – Tunesien – Tirsdag d. 22 November kl 14 dansk tid.
    Danmark – Frankrig – Lørdag d. 26. November kl 17 dansk tid
    Danmark – Australien – Onsdag d. 30 November kl 16 dansk tid

    /Kenkari

    • Dette emne blev ændret 2 år siden af Kenkari.
    • Dette emne blev ændret 1 år, 7 måneder siden af Kenkari.
Viser 30 svar - 91 til 120 (af 163 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #91
    Razorblade
    Rusher
    • 185 Indlæg
    Offline

    Ny landstræner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatører der viste sig frem her, har sjældent set noget så ringe, giv mig mine 2 timer tilbage 🐪💨

    #92
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    Ny landstræner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatører der viste sig frem her, har sjældent set noget så ringe, giv mig mine 2 timer tilbage 🐪💨

    Vrøvl med ny træner. Vi har bare ikke formen, og det blev en kollektiv nedtur, som mange store hold ser indimellem. Vi skal nok komme igen. Men vi skal have bedre spillere der spiller mere

    #93
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    +1 til Flemming Povlsen – der bliver ikke lagt fingre mellem

    Og flabet: Er Hjulman lidt for glad for Christian Eriksen(bedste individuelle spiller på papiret) MEN, der var jo også et hold uden ham i 2021?

    #87 Savner Simon K mere her

    #91 ÅH-NEJ! Ikke til 20 års defensiv

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 1 år, 4 måneder siden af StultusX2.
    #94
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Ny landstræner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatører der viste sig frem her, har sjældent set noget så ringe, giv mig mine 2 timer tilbage 🐪💨

    Hvem skulle være en ny landstræner så?

    Man kan sige, det med form. Det har der været meget snak om, at fordi det ligger midt i sæsonen, så får vi spillere uden form alle vegne. Og det er jo også påvist, især med skader her og der.

    Generelt er det her VM en farce

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #95
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Det viser sig nu at Danmark tabte med vilje, siger Kasper Hjulmand. Se mere Her

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #96
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Til det positive: Polen-Argentina er ikke på TV2-Spxxxrt

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #97
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Hot DAMN Szczęsny er i hopla

    ..men uden resten så…

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #98
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    Hvor var Danmark dog skuffende til dette vm. Det er længe siden jeg har set landsholdet så humørforladt og slattent.
    Det er helt og aldeles fortjent at vi er ude.

    #99
    Firestorm
    Rusher
    • 41 Indlæg
    Offline

    Helt sikkert ny træner. Hjulmand er en fadæse – godt at han ikke fik noget resultat med fra Qatar, så er der i det mindste en chance for han ryger på porten.

    Det er ene og alene hans ansvar at spillerne teer sig primadonnaer der ikke gider yde et ærligt stykke arbejde. Og hvorfor f udtager man spillere der ikke har vist noget i 100 år, det er åbenbart standard landsholds træner taktik at man forfordeler sine kæledækker selvom de ikke spiller på klubhold, og hver gang de kommer på landsholdet er er det en fiasko. Tag nogen ind der er sultne og ønsker at vise sig selv frem på øverste hylde. Vil heller se et hold der kæmper, men taber fordi de ikke er sammenspillede end et hold der burde være sammenspillet men spiller som et 6. divisions hold efter en polterabend.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 4 måneder siden af Firestorm.
    #100
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    #99: Hvem ser du hellere som landstræner for Danmark?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #101
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    #99 Og Igen..#barberblad OG #Ildstorm!

    ..hellere 20 år med defensiv – eller vudden?

    Pladder

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #102
    Firestorm
    Rusher
    • 41 Indlæg
    Offline

    #101 hvor mange mål blev der lige scoret til VM. Det er da det søllest angrebsspil jeg længe har set.

    En ny landtræner – en der kan sætte sig i respekt, uden det forsætter det jo bare med at sejle som nu. Det kunne f.eks. være Niels Frederiksen, han er jo ledig, men gider nok ikke DBU galehuset. Men egentlig var det nok bedre at finde en ikke var dansker, da det er meget praktisk ikke at være udsat for hetz af de danske medier. Men problemet er jo nok, at Peter Møller ingen penge har (og i øvrigt også er pænt fejlcastet).

    #103
    SealDK
    Rusher
    • 217 Indlæg
    Offline

    Også kun lommefodboldfilosofi herfra, men apropos landstræner så synes jeg Hjulmand havde ekstrem stor succes som vi red på til EM sidste år (med det i mente at man bør huske han også overtager et hold der overall allerede var i en positiv udvikling), men stor har succesen været til nu og med gode strategier og taktikker, konge udskiftninger + systemskift under kampe.

    Man kan diskutere detaljer omkring disponeringer med mere samt andre faktorer der har spillet en rolle ved dette ekstremt skuffende VM (eks fysik, form, spilletid etc.) – Jeg synes dog stadigt at Hjulmand bør/stadigt fortjener at fortsætte (såfremt han også selv har motivationen og ambitionerne med dk holdet fremadrettet). Peter Møller er lige stået frem og meldt at han tager det fulde ansvar for denne præstation (iøvrigt ellers også flot at Hjulmand går på skærmen lige efter kampen, kort og godt “jeg tager ansvaret” – ja hvad skal han som træner i den postition måske ellers sige, men måden han gør det på kan jeg godt lide!)

    #102 Jeg kan følge noget i dit indlæg, er selv fra tiden med Sepp Piontek og en ting derfra bla. mindes jeg var den disciplin han var god til på en tysk/dansk måde at indføre Ved godt tiden er anderledes, men der skal jo stadigt være en stærk kerne på dette område, og hvordan eller hvor godt man arbejeder med det i dag ved jeg ikke ?

    Hvis jeg husker ret så sendte han også vores gutter ud at løbe med iltmasker på, for at forberede sig på at spille i et andet højdelag hvor det kan blive en udfordring, det virkede sådan lidt pioner agtigt, men samtidigt meget progressivt Man gør sikkert 10.000 ting i dag + analyser + data + specifik træning etc etc… det koster i sig selv disciplin, men der er også brug for disciplin i selve fodboldkampene…

    #104
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Er det auf wiedersehen til tyskerne? Der er et par store lande, der forlader turneringen tidligt sammen med lille DK.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #105
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Er det auf wiedersehen til tyskerne? Der er et par store lande, der forlader turneringen tidligt sammen med lille DK.

    Det ser sådan ud. Der skal gå meget deres vej de sidste 30 min, før de kan gå med. Det er ikke engang nok hvis de vinder nu

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #106
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Og adios Spanien!

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #107
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Og Spanien er tilbage

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #108
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    Det var en højdramatisk afgørelse på gruppe E. Fedt at følge!

    De fodboldmæssigt mindre nationer gør det overraskende godt til dette VM. Nogle er måske allerede røget ud, men de har bidt fra sig og har fighter flot. Den energi manglede vores landshold i den grad.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 4 måneder siden af RetardedWookie.
    #109
    hausner
    Moderator
    • 699 Indlæg
    Offline

    #101 hvor mange mål blev der lige scoret til VM. Det er da det søllest angrebsspil jeg længe har set.

    En ny landtræner – en der kan sætte sig i respekt, uden det forsætter det jo bare med at sejle som nu. Det kunne f.eks. være Niels Frederiksen, han er jo ledig, men gider nok ikke DBU galehuset. Men egentlig var det nok bedre at finde en ikke var dansker, da det er meget praktisk ikke at være udsat for hetz af de danske medier. Men problemet er jo nok, at Peter Møller ingen penge har (og i øvrigt også er pænt fejlcastet).

    Jeg tror nu bare vi som fodboldnation skal lære at være lidt bedre til at tabe. Det går op og ned (og ofte ned i et lille land som vores, hvor der godt kan gå nogle år uden de helt store profiler) og det må vi lære at leve med uden at skrige på ny landstræner hver gang.
    Hjulmand siger det iøvrigt også så fint selv. Der skal være plads til at fejle. Det er sådan man bliver bedre. Og det koster så en VM slutrunde med jævne mellemrum.
    Hvor mange nationer med et indbyggertal omkring 6 mill. er faste deltagere ved VM?

    • Dette svar blev ændret 1 år, 4 måneder siden af hausner.
    #110
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Fedt nok, at Sydkorea gik videre på bekostning af Uruguay. Og så med den mindste margen i sidste øjeblik.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #111
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    #110 kan egentlig godt lide Uruguays oldboys, men tror også Sydkorea har bedre chancer for at gøre en kampen mod Brasilien interessant. Derfor er jeg enig.

    #112
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Flot scoring af Cameroun. Men dumt af målscoreren at blive udvist.😅

    #111 Jeg har det stramt med Suarez. Og holdet som helhed opførte sig godt nok uværdigt, da kampen var fløjtet af.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #113
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Flot scoring af Cameroun. Men dumt af målscoreren at blive udvist.😅

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/vm/gaa-glad-i-bad-aboubakar-bliver-udvist-med-verdens-stoerste-smil-paa-laeben

    Hjælp mig, Vamp’: De kunne vinde da?

    Smuk* ting var det!

    *overkroppen selvfølgelig – ALLE bli’r ældre…ALLE! (suk)

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #114
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #113 “Any suspension received in the team’s final game of the competition will be carried over into their next official match.”

    Og Serbien kunne sagtens stadig nå at score flere mål, og så kunne Cameroun da godt være gået videre.🤷‍♂️

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #115
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Mbappé kan/har styr på sit pis

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #116
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Storbritanniens premierminister roser Qatar for ‘utroligt’ VM

    Mens mange danske politikere har haft travlt med at presse på for en politisk boykot af slutrunden i Qatar, lader holdningen til at være en lidt anden hos Englands nye premierminister, Rishi Sunak.

    På sin Twitter-profil skriver den konservative leder nemlig, at VM i Qatar har været “utroligt” indtil nu.

    – Hatten af ​​til Qatar for at være vært for et utroligt VM indtil videre.

    – Gruppespillet vil blive husket som et af ​​de helt store, skriver den konservative leder på sin Twitter-profil.

    Rishi Sunak har været premierminister i Storbritanniens siden den 25. oktober i år, hvor han overtog stafetten fra Liss Truss.

    ^DR.dk

    ..synd der ikke lige PT er Olie og Gas under Falklandsøerne

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #117
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    ..rushers.dk: VI gider ik’ fodbold efter Spanien – eller?

    Svejts her

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #118
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    HOT DAMN! Portugal free drugs FTW.

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #119
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    YAY!

    EDIT: Mål er der jo i – år 2022!

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 1 år, 4 måneder siden af StultusX2.
    #120
    VampiricEye
    Rusher
    • 3675 Indlæg
    Offline

    Jeg har besluttet at boykotte VM i dag og i morgen! Hvem er med mig?

    Ps.: Spanien er lort. De har bolden 24/7 uden at gøre noget med den. ZzZzZzZz… Fint, at de er ude.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Viser 30 svar - 91 til 120 (af 163 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...