Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Oscars 2022

  • Dette emne har 70 svar og 25 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år siden af aff3.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    VampiricEye
    Rusher
    Offline

    Skal I se det?

    Jeg er i biffen som sædvanlig. Vi starter med at se Belfast her inden længe.

    Flugt er nomineret til 3 Oscars. Jeg krydser fingre for, at den snupper en enkelt, og jeg tror mest på Bedste Dokumentar.

    Jeg håber, at showet bliver bedre end sidste år, hvor det var katastrofalt ringe. De forsøger sig heldigvis med værter efter et par år uden.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 70 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Livet er som en æske chokolade OG for kort til at se Oscars…

    Beklager, men jeg har ikke kunnet hidse mig op over Oscars de sidste ti år, selvom jeg ælsker film. Jeg ved ikke, hvad der gik tabt. Min fornemmelse er, at man valgte at fokusere lidt for meget på publikumssnævre film.

    Whiplash er dog min yndlings-Oscar-vinder.

    God aften til jer andre…

    #2
    VampiricEye
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #1 Nu sker det nok ikke, men jeg håber, at Dune vinder bedste film.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #3
    VampiricEye
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3675 Indlæg
    Offline

    I gik glip af slapsgiving! Will Smith gik på scenen og uddelte en håndmad til Chris Rock. Og det var ikke som en del af en joke.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #4
    Schalde
    Rusher
    • 880 Indlæg
    Offline

    I gik glip af slapsgiving! Will Smith gik på scenen og uddelte en håndmad til Chris Rock. Og det var ikke som en del af en joke.

    Velfortjent;)

    #5
    VampiricEye
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #4 Tja, jeg ved nu ikke, om vold er løsningen, men Chris Rock burde nok ikke have joket med Jadas sygdom uden lige at have clearet den først.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #6
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    Crazy stuff..

    Godt nok synes jeg de seneste års modefænomen med at groft tilsvine folk på scenen ofte er over stregen (uden at vide hvor meget er clearet på forhånd), men Will Smiths opførsel er naturligvis uacceptabel og det bør have konsekevnser. Vold er aldrig acceptabelt.

    #7
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 297 Indlæg
    Offline

    En ting er at Chris joker, noget andet er at Will Smith pander ham en foran så mange millioner af mennesker der ser med… han bør smides ud af Oscar akademiet for altid og fratages sin Oscar.

    Det er helt uhørt det han foretog sig. Hvad fanden skal det ligne foran børn og andet midt i en tid hvor verden varmer op til 3. verdenskrig….

    #6 Den bedste var Ricky Gervais, fuck han fik dem til at svede det gør intet i min verden at de mærker lidt modgang.

    #8
    Drixx
    Rusher
    • 385 Indlæg
    Offline

    Hvis han bliver så sur over en G.I jane joke er han ikke helt mentalt tilstede. Tøsedreng

    #9
    Emilsa
    Rusher
    • 1120 Indlæg
    Offline

    Sikke folk hidser sig op over en bette flad

    I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

    #10
    SturmWolfDK
    Rusher
    • 562 Indlæg
    Offline

    Vold er sjældent en god løsning, og næppe heller lovligt i denne sammenhæng. Det bliver dog spændende at se, om de finder en dommer, der vil dømme ham (Common law), hvis det bliver anmeldt – hvilket det jo nok gør, da det er USA.

    Det er derimod heller ikke fedt at gøre grin med folks sygdomme.

    Så hvis nogen havde gjort det overfor min kone, foran millioner af mennesker, så forstår jeg faktisk udemærket, at han giver vedkommende en flad(lussing). Han slår ham ikke med knyttet næve, hvilket vil have relevans ved domstolene.

    #6
    Aldrig er nok ikke et ord jeg ville bruge med hensyn til vold.

    Men enig i, at det som udgangspunkt, ikke er acceptabelt.

    #11
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    Er det fordi hun er syg? Så holder jeg med Will Smith. Måske vidste Chris Rock det ikke?

    #12
    VampiricEye
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3675 Indlæg
    Offline

    #11 Ja, hun lider af alopecia.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #13
    Paybacktime
    Rusher
    • 959 Indlæg
    Offline

    Det er da fuldstændig latterlig opførsel. Hvis Will Smith vil udtrykke sin utilfredshed, kan han give Chris Rock fingeren på kamera, eller give ham verbalt tilbage, når han selv står deroppe. Godt nok forbløffende så mange herinde, der åbenbart synes det er helt okay, hvad han gjorde.

    I ain't got time to bleed

    #14
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 297 Indlæg
    Offline

    #11 Holder med? Manden trasker op og stikker ham en flad for en skide joke… det kan godt være konen har hårtab, men det gør det ikke korrekt det Will foretog sig…

    Se også på Twitter med Chris Rock bagefter, han er ked og rasende og råber at Will / Jayden / hans børn får igen.

    #15
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    #12 Ah, jeg tænkte det var cancer eller lignende, hvilket ville gøre det til en ret syg joke. Det er selvfølgelig stadig synd, men ikke umiddelbart lussingeberettiget. Jeg trækker i land.

    #16
    MiNo
    Rusher
    • 699 Indlæg
    Offline

    En ting er at gøre grin med sygdomme generelt, grupper af mennesker, race, kønsidentitet, boomers, død, krig, pædofili og den slags. Her har jeg personligt ingen grænser selv – selvom ’emnerne’ kan være nok så alvorlige, så kan man sagtens grine over nogle jokes. Jo værre jo bedre.

    Noget helt andet er at single en enkelt person ud, og ‘drille’ den ene person med en sygdom de har når personen eller familie heraf er til stede. Så synes jeg det bliver personangreb mere end fokus på en joke, og bare enormt dårlig stil. Altså, what the fuck har han tænkt?

    I min verden gik de begge langt over stregen, til den type arrangement.

    #17
    Paybacktime
    Rusher
    • 959 Indlæg
    Offline

    #16 Jeg synes det er en meget mild joke. Sammenlign f.eks. med Ricky Gervais til Golden Globes. Men pointen er stadig, at selvom den ikke havde været mild, så bruger man sine ord. Det lærer vi børnene allerede fra børnehaven.

    I ain't got time to bleed

    #18
    Paybacktime
    Rusher
    • 959 Indlæg
    Offline

    I ain't got time to bleed

    #19
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    #18 lol


    Han holder ikke igen overfor Mel Gibson.

    #20
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    The Fresh Prince is SO pussy-whipped!

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #21
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    Jeg vil se Van Damme stå og lave jokes på Steven Seagal’s bekostning næste gang.

    #22
    Kraben
    Rusher
    • 69 Indlæg
    Offline

    Vold er aldrig løsningen, nej… Men alligevel synes jeg det er lidt befriende, at der også er grænser for hvad komikere i “komikkens og ytringsfrihedens” tegn kan tillade sig og gøre og sige. Især hvis det i den grad var person orienteret og på en trist baggrund. Så kan jeg godt forstå, at Will Smith reagerede. Havde vi reageret på samme måde? Måske ikke og måske jo. Synes sgu det er lidt fedt, at han står ved sin familie og integritet.

    • Dette svar blev ændret 2 år siden af Kraben.
    #23
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Han grint jo til at starte men det gjorde hun bare ikke. Først derefter gik Will op. Hvilket virker latterligt. Det er sådan en mild joke. Hun er ikke dødende. Sgu for latterligt.

    I kan jo se det her. Han griner over den joke først.

    #24
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 586 Indlæg
    Offline

    Nu har Will jo også spillet bokser før, syntes godt nok han fyre den igennem med det slap.
    Nu har jeg kun set slappet, ved ikke hvordan stemningen var resten af showet men jeg ville nok have svært ved at holde den kørende. Der kan være forskel men jeg syntes det var et voldligt slap, manden står jo stille og roligt med armene bag ryggen og så saver han ham bare igennem.

    Bliver spændende med næste år

    #25
    3nickma
    Rusher
    • 238 Indlæg
    Offline

    Heldigvis er de begge sorte..

    #26
    Ghidora
    Rusher
    • 1200 Indlæg
    Offline

    WWIII lige der!

    Putin er vand

    GL & HF

    #27
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 586 Indlæg
    Offline

    Kan se at Denzel W også er henne og give Will nogle equalizer fifs, åbenbart ikke tilfreds med det tøse slap.

    #28
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    Minder mig om den gode gamle.

    #29
    Paybacktime
    Rusher
    • 959 Indlæg
    Offline

    #22 Det er helt fint, at han vil forsvare sin kones ære. Og det kan han så gøre, ved at bruge sin gigantiske platform til at fortælle hele verden, at Chris Rock er en fed nar.

    Will Smith ligner en mand, der har en eller anden bizar midtvejskrise nedsmeltning.

    Udover det tvivler jeg på, at det sidste ord er sagt endnu. Jeg bliver slet ikke overrasket, hvis han til en start ikke længere har den Oscar inden for nogle dage.

    I ain't got time to bleed

    #30
    Razorblade
    Rusher
    • 185 Indlæg
    Offline

    Nu har han undskyldt og trukket i land, den svagpisser, man må stå ved hvad man gjort: Dr.dk

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 70 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...