Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

• Dette emne har 185 svar og 21 stemmer, og blev senest opdateret for 15 minuter siden af VampiricEye.
Currently, there are 0 users and 3 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 555

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 5 svar - 181 til 185 (af 185 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 1,125

RE: Fair nok, at du er fan af Slette Mette, men det er lidt sørgeligt, hvis det betyder, at du mister al kritisk sans.😅

Jeg er faktisk ikke helt så stor fan af hende, især efter hvordan hun bare ser imellem fingrene med Israels udslættelse af palæstinensere , og hun
    på samme tid som hun kalder sig selv for “børnenes statsminister”. Lige der synes jeg det er til at brække sig over.

Men virkeligheden er den, af alle de statsminister kandidater der findes, så er hun bare den eneste der er kompetent til jobbet.

• Dette svar blev ændret 1 time, 16 minuter siden af Canis_lupus.
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,287

#180 Har du overvejet at gå ind i politik? Din ekspertise i udenomssnak gør, at du vil passe perfekt ind med de nuværende folketingsmedlemmer.😂

Jeg er blevet mindet om, hvor nederen det er, at Rushers nu handler 80% om politik. Kan I huske dengang, vi snakkede om spil og andre nørdede ting? Hold kæft, det var fedt.:) Nå, jeg må tilbage til min sure hverdag som den sure, gamle mand, jeg er.

Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 1,125

#182 enig, og forresten, så længe du er Nintendo fan, så bliver du aldrig gammel 🙂 Det er facts

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,269

Canis: Det at du sammenligner at KREDSEN har smidt nogen ud af partiet med, at MF er magtfuldkommen, gør at du enten er dummere end jeg regnede med eller bare gør alt for at svine LA.

Prøv nu for en gangs skyld at tænke dig bare en lille smule om i stedet for, at have så ufatteligt travlt med at svine alle andre end lige dem du elsker.

Så er du dum eller gør du bare alt for at svine LA?
    Jeg håber det er det sidste – eftersom det trods alt kræver et hvis niveau af intellekt, at undvige og snakke uden om alt som du gør.

• Dette svar blev ændret 17 minuter siden af Cancerman.
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,287

#183 Jeg vil for evigt være fan af Nintendo, men jeg er faktisk noget mindre begejstret (indtil videre) for Switch 2 end for Switch 1. Siden efteråret har jeg spillet markant mere på min Steam Deck end på mine Nintendo-maskiner. Måske er det derfor, jeg er blevet så sur.:D Anyway, det er et markant sidespor, så jeg lukker den lige for mig selv her.🤐

Viser 5 svar - 181 til 185 (af 185 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...