Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ?

• Dette emne har 903 svar og 56 stemmer, og blev senest opdateret for 2 uger siden af zybr.
Currently, there are 0 users and 2 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Tid til noget langt mere interessant end vira.

Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spĂŠndt!

What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Đ ĐŸĐŽĐžĐœĐ°-ĐŒĐ°Ń‚ŃŒ?

..eller er; gasledning ≄ EU?

• Dette emne blev ĂŠndret 3 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af StultusX2.
Viser 30 svar - 721 til 750 (af 903 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    SturmWolfDK
    Rusher
    • E-peen: 562

Han stĂžtter Putin. Han Ăžnsker ikke at overtage magten, men at stille den russiske militĂŠre stab til ansvar.

Jeg hÄber dog ikke at de ligger sig ned og ruller rundt. Der mÄ godt lige vÊre kaos i Rusland i et par mdr., fronten i Ukraine falde sammen og Krim pÄ ukrainske hÊnder igen ???

*peanutbutter jelly time*

SturmWolfDK
    Rusher

Nevermind.. Putin har lige kaldt det hĂžjforrĂŠderi i en tale til nationen. Oh well sĂ„ ender det hvert fald i kaos 🙂

zyDocx
    Rusher
    • E-peen: 239

Hvor er det en skÞn nyhed at stÄ op til. Lad endelig Wagner og RUS ÞdelÊgge hinanden, sÄ UKR kan bruge tiden pÄ at fortsÊtte offensiven.

Forestiller mig umiddelbart at bĂ„de Putin og Prigozhin har svĂŠrt ved at gĂ„ pĂ„ kompromis med eget ego 😀

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,630

Vild udvikling.

SturmWolfDK
    Rusher

Ukraine be like: GG HF Russia 😀

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 244

Det her er for sindssygt. Øjebliksbilledet er jo borgerkrig i Rusland. Ukrainerne mÄ virkelig godte sig. Fantastisk!

Problemet i mine Þjne kan dog vÊre, at hvis Prigozhin virkelig fÄr held til at komme helt ind i magtapparatet i Kreml, sÄ vil han vÊre meget mere voldsparat i Ukraine, og parat til at bruge det unÊvnelige vÄben. Modsat har han selvfÞlgelig lige sagt, at krigen i Ukraine er et skuespil fra Shoigus side, og at den nÊrmest ikke er vÊrd at kÊmpe. SpÊndende.

Stormtrooper
    Rusher

Og ja, glhf 😀

Birdm
    Rusher
    • E-peen: 176

Vildt nok,
    Åbenbart er der i hvert fald dele af russiske styrker der har valgt at nedlĂŠgge vĂ„bene eller underlĂŠgge sig Prigozhin

Gad godt kunne hÞre hvad de snakker om i Langley Virginia, hvis Putin ikke fÄr lukket det her ned hurtigt er der et reelt alternativ til ham

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,988

Snebolden ruller lĂŠngere, end jeg troede… ?

Der er mange muligheder… ⛄

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,571

Borgerkrig i Rusland?

Det gik jo stÊrkt med at komme mod Moskva, sÄ har Putin noget han kan stille med, som modsvarer den mentalitet der er i Wagner gruppen?

Stormtrooper
    Rusher

Der skulle Äbenbart ikke mere end et opkald fra Lukasjenko til, for at fÄ dem til at vende om. Det var da nÊsten det mest kedelige, der kunne ske. Men spÊndende hvordan Rusland nu vil hÄndtere Prigozhin fremover. Han er trods alt stadig efterlyst af FSB.

TormDK
    Rusher
    • E-peen: 443

#731 Plus, hvad tĂŠnker den russiske befolkning over at han bare sĂ„dan uden videre kunne komme inden for 200km at deres hovedstad imens deres egen leder GTFO’er ud af den?

Stormtrooper
    Rusher

#731 Plus, hvad tĂŠnker den russiske befolkning over at han bare sĂ„dan uden videre kunne komme inden for 200km at deres hovedstad imens deres egen leder GTFO’er ud af den?

Ja, lige prÊcis. Og Putin kan ikke bare sige, at det var sÄ det, og sÄ glemmer vi den lille misÊre. Han er nÞdt til at vise, at han slÄr hÄrdt ned pÄ den slags.

StultusX2
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#731 Tja, der er vel ogsĂ„ vinduer i Hviderusland…

He, har sgu vĂŠret et interessant dĂžgn :-O

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 10 mĂ„neder siden af StultusX2.
    Stormtrooper
    Rusher

#731 Tja, der er vel ogsĂ„ vinduer i Hviderusland…

He, har sgu vĂŠret et interessant dĂžgn :-O

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 10 mĂ„neder siden af StultusX2.

Ja, fandme godt nok en underlig aftale, der nu er kommet i stand.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 919

Det er vel en aftale af nÞd, tÊnker heller ikke det er noget der kan vare ved for evigt. Det er dog det kedeligste udfald nÄr nu man havde fisket popcorn frem.

RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 245

Skuffende udfald.

GĂŠtter pĂ„ at der en en stor pose penge involveret som de menige wagner-soldater aldrig ser noget til. Og lur mig om ikke Prigozhin forsvinder eller dĂžr i et “uheld” om kort tid.

StultusX2
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Hold da op, mÄske der er hÄb?

RabidSquirrelX
    Rusher

Elon du skal passe pÄ hvem du lÊgger dig ud med, specielt battle babushkas

StultusX2
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    Stormtrooper
    Rusher

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-privatfly-styrter-ned-nord-for-moskva-prigozjin-var-paa-passagerliste-siger-myndighed

NĂ„-ja, er vel en tak mere originalt end den der med, at falde ud af vinduer?

Det er fandme vanvittigt, hvis han allerede er blevet nakket. Troede sgu at Putin ville have ham mere ud af mediernes sĂžgelys, fĂžr det skete. Sindssygt.

RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 245

Sikke da en overraskelse..

RabidSquirrelX
    Rusher

SÄ lÊnge de ikke har hans hoved pÄ et spyd, men kun en passagerliste slÄr jeg kold vand i blodet.. men der er mange der har haft Äbnet vinduet lidt for meget pÄ det sidste.

-dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,395

#741 hvis der gÄr for lang tid, tror folk jo at man kan trodse Putin uden gengÊldelse.

Stormtrooper
    Rusher

#741 hvis der gÄr for lang tid, tror folk jo at man kan trodse Putin uden gengÊldelse.

Helt rigtigt, men samtidig havde Wagner-gruppen oprĂžr jo stor tilslutning i befolkningen.

Fisker
    Rusher
    • E-peen: 603

#745 Nu var den jo Äbenbart ikke sÄ stor som de selv hÄbede pÄ, men ja, lige prÊcis?

Han har jo netop brug for at projicere overfor den stĂžtte at de er fĂŠrdige hvis de forsĂžger noget.

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 7 mĂ„neder siden af Fisker.
    Nickell
    Moderator

Han er blevet erklĂŠret dĂžd i Rusland.

MÄske skubbede de ham ud af flyvedÞren, inden de styrtede flyveren, blot for at holde traditionen lidt i hÊvd.

NĂ„, verden er blevet et uhyre fĂŠrre.

GrillBiller
    Rusher
    • E-peen: 73

zybr
    Rusher
    • E-peen: 124

Narh, faktisk mindst 2: Det er jo endelig lykkedes ruzzerne at fÄ ram pÄ en nazist. Ham den hyggelige co-founder af Wagner, Dmitry Utkin var angiveligt ogsÄ med pÄ flyet:

DimitryUtkin

Nickell
    Moderator

Narh, faktisk mindst 2: Det er jo endelig lykkedes ruzzerne at fÄ ram pÄ en nazist. Ham den hyggelige co-founder af Wagner, Dmitry Utkin var angiveligt ogsÄ med pÄ flyet:

DimitryUtkin

Jeg skulle netop til at skrive det samme.

Jeg elsker, nÄr de slÄs indbyrdes. Utkin vil ikke blive savnet, men det var nok for god en mulighed for Putin, at de to var pÄ samme fly.

SÄ mangler vi bare, at lynet slÄr ned over Putin og Medvedev.

Viser 30 svar - 721 til 750 (af 903 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...