Forside Fora Spil VR PS5-VR kommer 22/2/2023 til 550$

• Dette emne har 27 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 2 Ă„r siden af knaseren.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 27 svar - 1 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Elocon
    Rusher
    • E-peen: 267

Hvad tror du at det bliver i danske kroner ? 🙂

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 934

GlÊder mig ogsÄ. Bliver et dyrt erhverv, men min fÞrste fuldblods VR oplevelse. Ligger ud med Beat Saber og Horizon. og sÄmÄ vi se hvad der ellers kommer til forÄret. Tror VR kommer til at vokse med VR2 for den casual gruppe.

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,529

Det her havde véret perfekt til en nyhed 🙂

aff3
    Rusher
    • E-peen: 168

Der er preorder fra den 15 November, sÄ der skal der holdes Þje med butikkerne.

Den er dog godt nok i den dyre ende. ?

aff3
    Rusher

#1 Et forsigtigt bud pÄ 5.000+

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,974

€600 ifþlge Flatpanels.dk.

SĂ„ er den dyrere end en PS5. ?

Festival_H
    Rusher
    • E-peen: 943

Husk nu det hedder PlayStation VR2 eller PSVR2. Ikke PS5VR.

• Dette svar blev ĂŠndret 2 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af Festival_H.
    Nioxic
    Rusher
    • E-peen: 414

Jeg har overvejet at snuppe sÄdan en

som et alternativ til at tilslutte etv

den har jo cinema-mode, sÄ man kan spille de alm. ps5 spil, pÄ en storskÊrm. det lyder meget sjovt

men jeg skal se anmeldelser osv fÞr jeg gider bruge sÄ mange penge pÄ den.

skal sgu ikke preorder sĂ„dan en produkt-type 😀

aff3
    Rusher

Der skulle starte preorders i dag. Har I set nogen danske butikker man kan forudbestille hos?

Edit: Jeg fandt det hos Elgiganten.

• Dette svar blev ĂŠndret 2 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af aff3.
    Elocon
    Rusher

#9– Jeg venter med at kĂžbe den til jeg har set nogle anmeldelser 🙂

dinirex
    Rusher
    • E-peen: 55
    wOOOOt
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 277

Lige nu kÞrer CES messen i Vegas, og PSVR2 er til demo der, og kommer om en mÄned.
    Brad giver first impressions, og han er nok den VR youtuber med fingeren mest pÄ pulsen.
    Han er i hvert fald en jeg lytter til nÄr han anbefaler.
    Udfordringen er stadig rimelig hĂžj pris, og rimelig begrĂŠnset spil bibliotek.
    Men sĂ„dan er det jo altid med en ny “konsol” opstart. Hardwaren fĂ„r i hvert fald en thumbs-up.
    Ikke perfekt, men god i forhold til markedet.

Pjulledk
    Rusher
    • E-peen: 228

Har kĂžbt en Quest 2 fĂžr jul og den ligger allerede i skuffen og bliver aldrig brugt. SĂ„ kommer aldrig til at kĂžbe en PSVR2.

aff3
    Rusher

#12 Jeg hĂ„ber ogsĂ„ gevaldigt at de snart announcer en masse PSVR1 titler, som bliver ported til 2’eren og er klar til launch, eller kort tid derefter.

Der kommer i det mindste gratis opdateringer til GT7 og RE8: Village, som gĂžr dem klar til VR til launch, men det er stadig lidt tyndt bibliotek. Jeg holder pĂ„ min forudbestilling endnu, men er stadig ikke helt sikker pĂ„ om jeg lader den kĂžrer igennnem. 🙂

Nu har jeg kun spillet pÄ Quest 2, og derved vÊret vant til friheden uden kabler. Findes der noget smart ophÊng eller andet, som gÞr man ikke bliver generet af kablet, nÄr man stÄr og drejer rundt?

Schalde
    Rusher

Jeg skal ikke kunne sige hvad det koster at udvikle, men at annoncere og sĂŠlge et stykke hardware til en pris der er hĂžjere end selve konsollen og lidt at skyde salget af software i stykker og drĂŠber lidt muligheden for at vr kan blomstre mere for den almene gamer. PSVR 1 var eget af 5% af konsollen ejer og med denne pris bliver den nok mindre.

Jeg synes ihvertfald den er alt for dyr. Ærgeligt for havde glédet mig

wOOOOt
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

OphĂŠng til kabel VR er et kapitel helt for sig selv pĂ„ youtube. Knock yourself out 😀
    Jeg har lÊst at mange psvr1 udviklere patcher deres spil, sÄ de bliver psvr2 kompatible.
    SÄ jeg ved ikke hvor mange osv. men nogen har i hvert fald fokus pÄ det.

Quest2 er kun en god oplevelse hvis man:
    A – opgraderer den med bedre headstrap.
    B – sĂŠtter sig lidt ind i hvilke VR titler og oplevelser der er gode
    C – reelt, bruger den som trĂ„dlĂžs og spiller PC VR pĂ„ den.
    Men jo den er ved at vÊre en Êldre sag nu. Man fÄr meget VR for pengene med Q2.
    Men den FEDE VR oplevelse koster 10K og kĂžrer via en stĂŠrk Gaming PC.

MHT pris snak omkring PSVR2 – og VR generelt.
    Jeg er enig i at det hele er for dyrt. Vi vil alle gerne spare nogle penge.
    Men nÄr man ser de fleste nye VR generationer der udkommer nu, de koster mellem 1000-2000$
    SÄ er det bare der niveauet ligger, og sÄ kan man enten vÊre med eller ej.
    HTV har lige annonceret deres nye Vive XR Elite, til 1100$. Og de kommenterer det nok meget fornuftigt med:
    “Deres prismodel indeholder ikke at de samler brugerens data”
    Du kan godt fĂ„ god VR billigere med Quest2, og nu med Neo Pico4 som er bedre. Men med disse firmaer bag ved, der er det ikke VR som er produktet, det er DIG. Q2 er Meta, og Pico4 er TikTok’s kinesiske ejer, som er nĂžjagtig ligesom Meta.

wOOOOt
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

93 PSVR2 titler.

har ikke set videoen, da jeg ikke skal have psvr2. Men sÄ bare overskriften, og tÊnkte det var relevant

Nioxic
    Rusher
    • E-peen: 414

#1 jeg vil gÊttepÄ den lander til lige under 5000 kr

ps5 blev jo annonceret til 500, sĂŠlger for ~4000-4500 hvis alt gik som det skulle

Elocon
    Rusher

Digital Foundry er meget begejstret for PS5 VR 2 !

Schalde
    Rusher

Er der sÄ nogen herinde der kÞber den ? Planen var ellers lÊnge det var min entre til VR, men desvÊrre alt for dyr. HÄber den kommer ned i 3k indenfor et Är eller 2 men nok ÞnsketÊnkning

• Dette svar blev ĂŠndret 2 Ă„r, 1 mĂ„ned siden af Schalde.
    Elocon
    Rusher

Hva sÄ

Er der nogen der har rushere der har fÄet anskaffet sig ps vr 2 ?

aff3
    Rusher

#21 Jeg kom til det. ?

Elocon
    Rusher

#22– er den pengene vĂŠrd og har du prĂžvet Resident Evil Village i vr ?

aff3
    Rusher

#23 Om den er pengene vÊrd er svÊrt at sige endnu synes jeg. Det kommer lidt an pÄ hvor de har tÊnkt sig at supportere det. Jeg hÄber selv pÄ at de over tid vil lave mindre spil oplevelser af deres 1. party titler, ligesom Horizon:CotM. Der kan de virkelig lave noget fedt.
    Jeg vil dog sige det er en klar forbedring over Quest2 pÄ nogle punkter, som er mit eneste sammenligningsgrundlag.
    Jeg har dog stadig ogsÄ nogle mindre kritikpunkter af den, og sÄ skal jeg virkelig vÊnne mit til kablet, da jeg kun har spillet wireless fÞr.

Jeg har kun prĂžvet Horizon og mindre indie titler endnu. Men jeg skal prĂžve RE8 her i weekenden. ?

wOOOOt
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Demeo skal ogsÄ lige anbefales. Jeg har kun PC VR, men Demeo er et dejligt spil.

knaseren
    Rusher
    • E-peen: 133

kollega havde sin ps5 og vr2 med pÄ job i fredags og jeg er blÊst bag over af horizon call of the mountains demoen. det er en spiloplevelse jeg aldrig har oplevet fÞr. man fÞler virkelig en dybte og at man er inde i et spil.
    eye tracking til menu valg er fantastisk.

knaseren
    Rusher
    • E-peen: 133

husk ogsÄ at et VR headset ikke er mere vÊrd end de spil der er/kommer til det. og pc vÊlter sig ikke i AAA titler. hÄber nintendo ogsÄ kommer med vr. mario og zelda i vr kan jeg godt se det underholdende i. sÄ kan nintendo lave en MarioVR ala mario64 og zelda botw 1+2 kunne blive patched til vr.

Viser 27 svar - 1 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...