Forside Fora Hardware Headset

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,284

    Yo.

    Jeg skal bruge et nyt headset. Det er KUN til Musik, og det er mest metal, men alle genrer kan komme forbi,.

    Det skal være over ear

    Jeg har lige nu Marshall Monitor ANC II og er vældigt glad for det. Jeg overvejer om jeg bare skal opgradere, da de lige har smidt en III’er på gaden.

    Jeg har prøvet dem der hed Heavy’s men de var alt for stramme omkring hovedet, så det har også en ting. De skal helst ikke være for stramme.

    Hvad kan I anbefale?

    • Dette emne blev ændret 3 uger, 6 dage siden af Kenkari.
Viser 15 svar - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 617

    https://www.hifiklubben.dk/steinway-lyngdorf-model-a-speaker-gulvhoejtaler/ste900131850/

    Sådan to der – de er faktisk så løse at de kan stå på gulvet!

    On a more serious note:
    https://www.hifiklubben.dk/bowers–wilkins-px8-traadloest-headset/bwpx8bk/

    Virker ret vilde?

    Men er det ikke noget med at komme ned i butikken og prøve dem, se hvordan de sidder på hovedet og hvordan lyden er?

    #2
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    On a more serious note:
    https://www.hifiklubben.dk/bowers–wilkins-px8-traadloest-headset/bwpx8bk/

    Virker ret vilde?

    De er også bare DYRE! Jeg havde håbet på noget omkrign 2500-3000

    #3
    kran
    Rusher
    • E-peen: 36

    https://www.hifiklubben.dk/sennheiser-hdb-630-traadloest-headset/senhdb630bk/
    De har fået vanvittig meget ros rundt omkring.

    Jeg har selv deres momentum 4 som jeg er meget glad for. Dem kan man få for 1400 nu 😊

    #4
    NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,806

    Hvilken DAC har du ? tit er det mere at hent der, med mindre du har noget low-end, headset.

    #5
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    Hvilken DAC har du ? tit er det mere at hent der, med mindre du har noget low-end, headset.

    DAC?

    #6
    Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,518

    Hvilken DAC har du ? tit er det mere at hent der, med mindre du har noget low-end, headset.

    DAC?

    Hvis du lytter fra en computer så kan en DAC give dine dyre ørebøffer langt bedre lyd end det et typisk lydkort kan i PC’en.

    #7
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    Hvilken DAC har du ? tit er det mere at hent der, med mindre du har noget low-end, headset.

    DAC?

    Hvis du lytter fra en computer så kan en DAC give dine dyre ørebøffer langt bedre lyd end det et typisk lydkort kan i PC’en.

    Jeg hører fra en telefon. Når jeg er på min computer, bruger jeg højtalere.

    #8
    Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,518

    Hvilken DAC har du ? tit er det mere at hent der, med mindre du har noget low-end, headset.

    DAC?

    Hvis du lytter fra en computer så kan en DAC give dine dyre ørebøffer langt bedre lyd end det et typisk lydkort kan i PC’en.

    Jeg hører fra en telefon. Når jeg er på min computer, bruger jeg højtalere.

    Det vil være spild af penge at købe et rigtig dyrt sæt hovedtelefoner hvis du bare bruger dem med en alm telefon via aux.

    #9
    Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 4,428

    Hvis du lytter fra telefonen, så går jeg ud fra du bruger Bluetooth?
    I så fald er DAC’en I hørebøfferne.

    Hvis du er old school og bruger jack stik Så er Dac I telefonen.

    DAC = Digital to Analog Converter

    #10
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    Det vil være spild af penge at købe et rigtig dyrt sæt hovedtelefoner hvis du bare bruger dem med en alm telefon via aux.

    Det er via bluetooth

    #11
    Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,518

    Okay så det er et krav de er wireless…

    Jeg ville kigge lidt på https://www.rtings.com/headphones

    • Dette svar blev ændret 3 uger, 3 dage siden af Ghidora.
    #12
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    Okay så det er et krav de er wireless…

    Jeg ville kigge lidt på https://www.rtings.com/headphones

    • Dette svar blev ændret 3 uger, 3 dage siden af Ghidora.

    Det er også wireless jeg helst vil have.

    Og jeg havde lidt håbeet på en anbefaling, og ikke bare et link til en random rating side 🙂

    #13
    cmh1978
    Rusher
    • E-peen: 2

    Jeg kan klart anbefale B&W Px7 S3, hvis du finder Px8-versionen for dyr. Du kan lige nu få dem hos amazon.de til 380 €.

    Det er virkelig et fantastisk headset, og jeg tror næsten, at det også vil få dig til at droppe computerhøjtalerne. Specielt hvis du investerer i en aptX-kompatibel bluetooth dongle

    #14
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 4,284

    Jeg er blevet enige med mig selv om at tage i Elmutanten og prøve sony wh-1000xm(4/5) og Bose Quietcomfort

    Det er umiddelbart den bedste anbefaling jeg har fået, i den price range, jeg gerne vil ligge

    #15
    cmh1978
    Rusher
    • E-peen: 2

    Det er også fede headset med bedre ANC end B&W Px7 S3, men eftersom du ikke nævnte ANC som dit primære fokus, så vil jeg stadig anbefale dig B&W Px7 S3, da lyden er bedre – og stadig inden for dit prisniveau, hvis du køber dem via Amazon.de, hvor de er på tilbud… Anyway, jeg tror ikke at du kommer til at blive skuffet over nogen af dem.

Viser 15 svar - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...