Forside Fora Hardware Dell Lattidetude 7320 vs 7350 valg

  • Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge, 3 dage siden af medisterKongen.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    SvenBent
    Rusher
    Offline

    Jeg har I dag spurgt min chef om at faa en tablet fra Dell.
    hr har sagt jeg bare skal finde en model saa skaffer han den til mig.
    Jeg har kigget lidt paa Lattitude 7320 og 7350. men kan ikke see hvad den store forskel ud over indre hardware specs.

    Hvis der var fri valgt paa begge hylder hvad ville DR folket vaelge og hvorfor.
    eller hvilken kan du anbefale til hovedesaligt dette brug
    – video kursur.
    – “Bog” laesning”
    – maaske noget Netflix of Hulu

    jeg har valgt tablet over laptops da jeg har fine staerke laptops men de er alle faar tunge/besvaergligt at side med i en sofa/seng, eller naar jeg paa hotel.. jeg oensker noget mere mobilt.

    - Sven Bent

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    MiNo
    Rusher
    • 709 Indlæg
    Offline

    De ligner begge laptops .. med aftageligt kayboards … Windows 11 ?

    Men måske jeg bare er ude af gamet og ikke længer ved hvad en tablet er. Tænker det er ‘ikke normalt OS’ men noget lightweight telefon-agtigt som er baseret på apps, og ikke identisk med en normal PC (uanset tilbøhør, keyboards m.m.)

    #2
    Snowball42
    Rusher
    • 204 Indlæg
    Offline

    Det kan godt være det bare er mig, men til formålet at se netflix/video kurser havde jeg til enhver tid bare valgt en ipad. kanon levetid, meget billigere end den dell, shit den er dyr.

    Og skulle jeg læse bøger, så en kindle lign ting, eller skulle det være i stort format med at kunne tage noter samtidigt, så en reMarkable. For som jeg husker det, så har du haft fået 2 overdrevent speccede laptops allerede, så i min verden ville det give bedre mening med noget andet.

    #3
    SvenBent
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 275 Indlæg
    Offline

    #1
    Tablet er storset defineret som en computer der blot er en touchscreen.
    dvs netop en laptop – keyboard delen.
    om OS er speciel eller ej har jeg aldrig set som defination af en tablet. det skete dog rigtige meget i starten pga low power devices, men teknologien har flytte sig. min forste tablet va en 9 tommers Acer med android platform. men battery tiden og performance og support med gamel android 4 goer den temmelig umuligt at bruge.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Tablet_computer

    #2
    Ipad er ikke paa bordet, kun Dell.
    medmindre jeg selve gider betale for en og det gider jeg ikke rigtigt.

    - Sven Bent

    #4
    RetardedWookie
    Rusher
    • 185 Indlæg
    Offline

    Tag den dyreste. Dyrt = godt.

    Feks:

    1m LAN kabel – 6600kr. Hvem er så dumme?

    Eller:

    En god Boef til 2000kr (FB indlaeg)

    • Dette svar blev ændret 1 uge, 4 dage siden af RetardedWookie.
    • Dette svar blev ændret 1 uge, 4 dage siden af RetardedWookie.
    #5
    medisterKongen
    Rusher
    • 510 Indlæg
    Offline

    Jeg kan heller ikke se den store forskel på de to, så gå efter den du mener har de bedste hardware specs. Specielt hvis du selv kan konfigurere den.

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...