- Dette emne har 79 svar og 28 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 11 måneder siden af JesperBlomkaal.
-
Emne
-
Heldigvis har jeg en kæreste, men hørte følgende udsag fra en kvinde som gjorde at jeg er glad for ikke skulle (forhåbentligt) date igen.
Hun snakkede om at når hun var på en date med fyr, så skulle fyren ikke betale for hende. For hun var en selvstændig kvinde, som tjente sine egne penge og som ikke var afhængig af en mand skulle betale for hende. Og hvis man betalte, så var der en forventning om “en modydelse”.
Så blev hun spurgt af intervieweren om hun så ville gå på en anden date med en mand, som forslog at de skulle splitte regningen/hun betalte på første date.
Nej det ville hun hvert fald ikke. For så var han ikke en gentleman/dårligt opdraget og han virkede nærig.
Efter jeg så det, så sad jeg og tænkte at jeg fandeme er glad for jeg mødte min kæreste før alt det her #metoo/alle mænd er mandschauvinistisk og den mindste ting så prøver man at undertrykke.
Hvordan skal man som mand i 2022 og fremadrettet overhovedet have en chance hvis alle situationer er loose/loose?
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...