Forside Fora Politik/Samfund Valg – 2026

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 543

Så er der udskrevet valg, 24 Marts.

Bliver spændende at se hvor meget valgflæsk der bliver lovet.

Hvilket hold tror vi vinder?

De røde?
    De blå?
    De lilla?

Viser 2 svar - 91 til 92 (af 92 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    zybr
    Rusher
    • E-peen: 163

Jeg tror Mette kommer til at vinde… Det kan godt være det er et shitshow med hende når det kommer til indenrigspolitik, men hun har spillet en betydelig rolle i europæisk politik når det kommer til udviklingen i EU som helhed. Hun ser ud til at have opbygget indflydelse og et netværk af mange EU ledere. Det mener jeg nu er ret vigtigt i de her tider, derfor mener jeg hun vel egentlig står ret stærkt.

Det har nok vundet dem over der godt kan se at DK skal have noget indflydelse på EU-politik i fremtiden.

Jeg forstår så ikke hele det der show med at lave Fødevarechecken til at købe stemmer for. Det virkede for mig lidt unødvendigt, men måske har jeg bare ikke fulgt med. Måske er hun ikke så populær i hendes bagland og måske er det der jorden brænder under hende. Hun har jo adopteret en masse stram indvandrings politik fra højre, så måske er det derfor hendes socialdemokratiske partifæller ikke kan lide hende.

Trols Lund Poulsen kan jeg ikke se som statsminister, Venstre er for lille. Manden har ikke karismaen eller indflydelsen til det. Det bliver sådan et Kartoffelsuppe-Danmark med ham.
    -Og så kan jeg simpelthen ikke have respekt for en mand der sidder som forsvarsminister i et land der indtil videre har brugt 3 år(and counting!) på at lave en fabrik til at lave noget så simpelt som riffelpatroner imens vi er er i krig. Altså ffs -når man ser hvordan ukrainerne er kommet lysår frem inden for den samme periode, så er det sku flovt at være dansker.

Vanopslagh – Tjaa, det ser jeg heller ikke ske. Måske om en 8-10 mere når han er mere moden/erfaren og hvis han ikke er fældet af en “skandale”, så kunne han måske blive et godt bud på en liberal statsminister, men ikke nu.

Lars Lykke -åhhh gå nu på pension og tag Klonebussen(Moderaterne) med…

Og de andre….er der andre? ikke nogen der kvalificerer sig som et blip på min radar ihvertfald…

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,770

Jeg har det setup der er lige nu. Lige meget hvordan man laver det så er det lorte folk i toppen, i hvert fald hvis vi stadigvæk skal være i den virkelig verden.

Viser 2 svar - 91 til 92 (af 92 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...