Forside Fora Køb og salg V: 1080 Ti ROG STRIX OC

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Red82DK
    Rusher
    • 74 Indlæg
    Offline

    De fleste der har annoncer oppe på dba og facebook sætter det til 5500kr om du kan få mere for det pga det er Strix. Ved hurtig handel noget mindre. Jeg så en tråd på facebook med en der satte det til 3500kr dog ikke strix. Men ting er billigere i salgstråde end at give det et par uger i en annonce.

    • Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af Red82DK.
    #2
    Aben
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 38 Indlæg
    Offline

    Ja kiggede også inde på dba, men jeg kan simpelthen ikke tro, at man kan få så meget for et næsten 4 år gammelt grafikkort. Det kostede jo også “kun” 7500,- fra nyt. Man kan jo sagtens sætte ting til salg på dba til overpris, uden de bliver solgt.

    #3
    Red82DK
    Rusher
    • 74 Indlæg
    Offline

    De fleste underbyder derinde så man kan godt sætte en god pris, og så skibe det afsted for mindre. Så føler begge de har gjort en god handel

    #4
    Aben
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 38 Indlæg
    Offline

    #3
    OK, tak for anbefalingen. Jeg bruger næsten aldrig dba selv, så jeg er ikke vant til at sælge ting på den måde. 😁

    #5
    Elleve
    Rusher
    • 118 Indlæg
    Offline

    Vildt nok hvis man kan få 5500 kr for det. Det var hvad jeg købte det for i sin tid på black friday… Det ligger i min “gamle” pc som står ubrugt lige pt. men som min kone hævder hun gerne vl bruge på et eller andet tidspunkt.

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...