Forside › Fora › Politik/Samfund › Ukraine 2022+ ?
- Dette emne har 963 svar og 59 stemmer, og blev senest opdateret for 1 mÄned, 2 uger siden af Cancerman.
-
Oprettet afEmne
-
13/12/2021 kl. 23:57 #0
StultusX2
Rusher- E-peen: 2,043
Tid til noget langt mere interessant end vira.
Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spĂŠndt!
What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Đ ĐŸĐŽĐžĐœĐ°-ĐŒĐ°ŃŃ?
..eller er; gasledning â„ EU?
- Dette emne blev Êndret 3 Är, 7 mÄneder siden af StultusX2.
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
21/02/2025 kl. 02:10 #871
StultusX2
Rusher#0 TrÄdstarter- E-peen: 2,043
ForstÄr Ej? Men Andet/andre+ gÞr:
..har lige GENset Lord of War(2005)
PS. Kan VORE F-35’ere flyve Nu eller Post salg?
21/02/2025 kl. 10:18 #872Masoz
Rusher- E-peen: 166
Kan ikke helt begribe hvad der foregÄr i USA, og at det fÞles lidt som om at Amerikanerne bare lÞftet lidt pÄ skuldrene og virker ligeglade?
SĂ„ dog en video i morges med Bernie Sanders, der har forsĂžgt at rĂ„be lidt op.Fatter det sku ikke helt….
22/02/2025 kl. 18:27 #873Schalde
Rusher- E-peen: 967
Den slovakiske prÊsident har meldt ud at han synes det er okay at Rusland har ageret aggressiv med invasionen af Ukraine da Nato i mange Är har overskredet grÊnser ifht udvidelse af Nato lande i Europa.. hvad er det for nogle grÊnser?? Hvad blev der lovet/skrevet under pÄ/aftalt for mange Är siden mellem Rusland og Nato??
22/02/2025 kl. 19:08 #874VxChemical
Rusher- E-peen: 411
EUs stÞrste fejl er at man ikke kan straffe tosser ved at smide dem ud igen, ud med slovakiet og Ungarn, sÄ kan de se om de fÄr det bedre under Moder Ruslands blide hÄnd.
22/02/2025 kl. 20:11 #875Emilsa
Rusher- E-peen: 1,413
#873 – Ikke at det er ok, men det var nu meget forudsigeligt…
Hvis nu de EuropĂŠiske lande tilbage Bucharest 2008 ikke havde fĂžjet sig for George Bush og holdt pĂ„ at Nato ikke skulle udvides lĂŠngere mod Ăžst. SĂ„ stod vi ikke i den her suppedas. Men man gav efter, fordi USA har haft lov til at svinge taktstokken. For da der blev lovning pĂ„ at Ukraine og Georgien kunne blive en del af NATO, sĂ„ gik den her begivenhedsrĂŠkke der nĂŠrmest uvĂŠrgeligt ville fĂžre til et femtidigt Russisk angreb pĂ„ Ukraine (og Georgien) igang. Og sĂ„ kan man mene hvad man vil ud fra et idealistisk standpunkt. Man kan mene at Rusland ikke kan diktere deres naboers alliancer og fĂŠllesskaber – og ja idelt set er det jo rigtig, men sĂ„dan hĂŠnger virkeligheden ikke sammen. Alt det her var utrolig forudsigeligt.
Det er igen et eksempel pĂ„ at USA’s spillen Kong Gulerod og fĂžren sig frem i den unipolĂŠre verdensordens, nu hendĂžende, tidsalder har skabt problemer for Europa. Det er ligesom det er dem der gang pĂ„ gang sĂŠtter brand i mellemĂžsten.
Nu er Rusland vores fjende og det er hvad det her, og USA er i denne nye epoke en direkte modstander til Europa. Heldigvis har Europa et industrielt produktionsapparat og en kapacitet der overgĂ„r begge lande. Og hvis vi vil kan vi fucke dem begge op…
SĂ„ fuck dem!
- Dette svar blev Êndret 5 mÄneder siden af Emilsa.
22/02/2025 kl. 20:36 #876Cancerman
Head Rusher- E-peen: 3,867
#875 Amen!
22/02/2025 kl. 21:59 #877Emilsa
U.S. negotiators pressing Kyiv for access to Ukraine’s critical minerals have raised the possibility of cutting the country’s access to Elon Musk’s vital Starlink satellite internet system, three sources familiar with the matter told Reuters.
Hvis USA og Rusland tvinger Ukraine ind i en fred pĂ„ russiske vilkĂ„r – hvilket kommer til at ske… nĂ„r sĂ„ Europa har oprustet helt vildt i fremtiden. SĂ„ bĂžr vi erklĂŠre at vi ikke anderkender Ukraines gĂŠld til Ukraine og sĂ„ indfĂžre sanktioner mod USA… Eller rettere, vi burde allerede nu true USA med sanktioner….
Jeg tĂŠnker den fĂžrste sanktion bĂžr vĂŠre at ekspropriere al Blackrocks ejendom i EU og Ukraine.
22/02/2025 kl. 22:17 #878RabidSquirrelX
Rusher- E-peen: 987
Han har nu nogle gode indslag som er til at forstÄ ham Jonathan- Dette svar blev Êndret 5 mÄneder siden af RabidSquirrelX.
22/02/2025 kl. 22:38 #879Paybacktime
Rusher- E-peen: 1,503
#878 Fint resumé af den sidste mÄned.
02/03/2025 kl. 21:14 #880Emilsa
Hahaha
Norwegian fuel company Haltbakk Bunkers has announced it will cease supplying fuel to U.S. military forces in Norway and American ships docking in Norwegian ports, citing dissatisfaction with recent U.S. policy towards Ukraine.
In a strongly worded statement, the company criticised a televised event involving U.S. President Donald Trump and Vice President J.D. Vance, referring to it as the âbiggest shitshow ever presented live on TV.âhttps://ukdefencejournal.org.uk/norwegian-fuel-supplier-refuses-u-s-warships-over-ukraine/
02/03/2025 kl. 23:42 #881Canis_lupus
Rusher- E-peen: 999
#880 jeg synes det er mega fedt at de gĂžr det, og super fedt at rigtig mange danskere boykotter amerikanske varer.
Men hvis vi lige skal vĂŠre lidt realistiskeâŠ
Vi har med den stĂžrste egoist Musk og den stĂžrste
Narcissist Trump at gĂžre.Jeg tror desvĂŠrre .. at for dem til at fatte noget som helst udenfor deres lille boble, jeg tror bare ikke kritik registrerer i deres hjerner.
Det fik mig til at tÊnke pÄ ceaser Nero, myterne siger at mens Rom brÊndte ned, der sad han, fuldstÊndig ligeglad, og spillede pÄ en lyre.
Jeg tror vi er lidt ud i det samme med de to tosser.
Om USA sÄ brÊnder ned , og der er nÊrmest borgerkrigs ligendende tilstande, trump vil stadigvÊk sidde og tro han er den bedste President i historien , og optÞjerne er noget som Biden/hans modstandere stÄr bag.Hvordan besejrer du en person som * har ingen skam, * lyver konstant * opfÞrer sig som et barn
* er komplet ligeglad med virkeligheden/alle andre syn end hans egen?- Dette svar blev Êndret 4 mÄneder, 3 uger siden af Canis_lupus.
03/03/2025 kl. 07:21 #882Deadlights
Rusher- E-peen: 1,492
Musk mener det er grusomt og umenneskeligt af Zelensky at Rusland invaderer Ukraine.
- Dette svar blev Êndret 4 mÄneder, 3 uger siden af Deadlights.
- Dette svar blev Êndret 4 mÄneder, 3 uger siden af Deadlights.
03/03/2025 kl. 22:15 #883Cancerman
Har vist sagt det et par gange fĂžr: Fuck Trump. Han skal bare falde dĂžd om hurtigst muligt og tage Vance med.
De er klar til at forĂŠre hele Europa til Putil.
04/03/2025 kl. 08:14 #884RabidSquirrelX
SÄ er USAŽs vÄbenhjÊlp sat pÄ pause :S
04/03/2025 kl. 08:54 #885RetardedWookie
Rusher- E-peen: 258
Jeg har meget lidt fidus til konspirationsteorier, men teorien om at Trump er russisk agent “Krasnov” begynder nĂŠsten at give mening.
- Dette svar blev Êndret 4 mÄneder, 3 uger siden af RetardedWookie.
04/03/2025 kl. 08:57 #886hqx
Rusher- E-peen: 457
Jeg har meget lidt fidus til konspirationsteorier, men teorien om at Trump er russisk agent “Krasnov” begynder nĂŠsten at give mening.
“null” ?
Mener du at Trump er et russisk aktiv? Det tĂŠnker jeg bestemt er tilfĂŠldet – eller at han er hamrende sindsyg og folk omkring ham er loyale overfor Rusland.
Outcome er det samme, han er kompromitteret.
Edit: nu virker dit link, og ja … det giver 100% mening.
- Dette svar blev Êndret 4 mÄneder, 3 uger siden af hqx.
04/03/2025 kl. 09:39 #887Paybacktime
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.”
Og Trump er virkelig dum (som i uintelligent). Jeg tror der er en god chance for, at han tror det her er hvad en stĂŠrk mand ville gĂžre. Han tror han forhandler om mineraler lige nu – at han er i gang med at lave en deal.
04/03/2025 kl. 11:37 #888Deadlights
Han ved at Zelenskyj er presset og forsÞger at udnytte det sÄ groft som muligt. Jeg tror det er sandsynligt, Trump-administrationen er kompromitteret (se f.eks. Tulsi Gabbard), men om Trump er blandt dem, er svÊrere at sige. Han kan sagtens gÞre skÞre ting uden.
04/03/2025 kl. 12:14 #889Schalde
Rusland hylder USA valg om stop af vĂ„ben stĂžtte til Ukraine… De mener det er den rette vej til fred!!!!
Ej virkelig Putin!!.. Nu er spĂžrgsmĂ„let bare om du vil tage de annekteret omrĂ„der eller bare hele Ukraine.. og vi skal ihvertfald huske at Ukraine i Nato ikke er en mulighed og kursk skal vi ogsĂ„ have tilbage… Jamen hvad fanden har i sĂ„ at tilbyde til en fredsaftale Rusland…!!!!!!
04/03/2025 kl. 12:39 #890Nickell
Moderator- E-peen: 2,051
SĂ„ blev deres stĂžtte til Ukraine lige DOGE’t…
VÄbenbrÞdre, hvad? En for alle, alle for mig.
Skrot alle vĂ„benindkĂžb i USA…
04/03/2025 kl. 12:49 #891Paybacktime
#889 Russiske bots (og tÄbelige amerikanere) pÄ SoMe: Ukraine er Äbenbart ikke interesserede i fred!!!
04/03/2025 kl. 15:37 #892Schalde
Jeg gad godt hĂžre hvad det er for nogle prĂŠmisser Rusland har at byde ind med for at lave en freds aftale… vi har intet hĂžrt om det endnu???
04/03/2025 kl. 16:16 #893RabidSquirrelX
SÄ er det bare et spÞrgsmÄl om tid fÞr usa ogsÄ lÞfter alle deres sanktioner og levere alt det rusland virkelig stÄr og mangler af dele i den krig.
Synes usa er notorisk dÄrlige til at spÞrge ind til noget som helst fx under valg kamp.
05/03/2025 kl. 10:19 #894Deadlights
Nu er det jo ogsĂ„ utroligt krigerisk af Zelenskyj at hans land er under angreb fra Rusland. Hvorfor har han ikke forsĂžgt pĂ„ ikke at blive angrebet? Man undres – det er som om, manden slet ikke vil have fred.
05/03/2025 kl. 10:30 #895Paybacktime
#894 Det hele kunne vÊre undgÄet, hvis de bare havde givet Putin landet til at starte med. SÄ pÄ mange mÄder er det deres egen skyld.
05/03/2025 kl. 16:50 #896RabidSquirrelX
Kan se det for mig trump stĂ„r “stop hitting yourself, stop hitting yourself” med hans klamme smĂ„ hĂŠnder.07/03/2025 kl. 16:22 #897Nickell
Moderator- E-peen: 2,051
Nogen er nÄet ind til idioten. Han skriver:
‘Baseret pĂ„ det faktum, at Rusland absolut banker Ukraine pĂ„ slagmarken lige nu, overvejer jeg kraftigt banksanktioner, sanktioner og tariffer i stor skala mod Rusland’, skriver Trump.
De sanktioner overvejer han ifÞlge sit opslag at indfÞre, indtil der er indgÄet en vÄbenhvile og en fredsaftale med Ukraine.
‘Til Rusland og Ukraine, kom til bordet lige nu, fĂžr det er for sent. Tak’, lyder det fra prĂŠsidenten.
07/03/2025 kl. 16:54 #898Cancerman
#897 Lad os nu se om han gĂžr det.
Men som jeg skrev tidligere, sĂ„ kan hans hĂ„rde tilgang til Ukraine vĂŠre for, at fĂ„ Putin til at tro, at “den er hjemme” for sĂ„, at sĂŠtte tommelskruerne pĂ„ Putin…. Jeg tror ikke pĂ„ det, men man ved ikke hvad den tosses strategi er.
12/03/2025 kl. 16:41 #899Schalde
Rusland og Putin Ăžnsker ikke en vĂ„benhvile men fred, og det skal vĂŠre pĂ„ deres betingelser….. Hey everyone act surprised!!!!!
Her er Putins betingelser
Rusland fÄr de annekteret omrÄder
Rusland fÄr Kursk tilbage
Ukraine kommer ikke med i NATO
Hvorfor kan ingen forstÄ Putin og Ruslands behov og havd der er fair!!!!!
12/03/2025 kl. 17:03 #900Cancerman
#899 Fordi det er Rusland det er synd for.
Det hele er Ukraines skyld:De er selv ude om, at Rusland angriber dem, drĂŠber kvinder og bĂžrn. Bomber civile og skider pĂ„ alle “regler”
De havde jo ikke noget valg. Ukraine var en kĂŠmpe trussel. ?Jeg havde en drĂžm om, at Putin, Peskov, Trump, Vance, Musk og resten af svinene samles, men desvĂŠrre ender indespĂŠrret i en brĂŠndende bygning og omkommer… og sĂ„ kan vi andre fĂ„ lov at betale en plovmand for at pisse i asken – pengene gĂ„r ubeskĂ„ret til genopbygningen af Ukraine. ?
-
ForfatterSvar
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...