Forside › Fora › Politik/Samfund › Ukraine 2022+ ?
- Dette emne har 900 svar og 56 stemmer, og blev senest opdateret for 2 uger, 1 dag siden af Cancerman.
-
Oprettet afEmne
-
13/12/2021 kl. 23:57 #0
StultusX2
Rusher- E-peen: 2,043
Tid til noget langt mere interessant end vira.
Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spændt!
What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Родина-мать?
..eller er; gasledning ≥ EU?
- Dette emne blev ændret 3 år, 3 måneder siden af StultusX2.
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
21/02/2025 kl. 02:10 #871
StultusX2
Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 2,043
Forstår Ej? Men Andet/andre+ gør:
..har lige GENset Lord of War(2005)
PS. Kan VORE F-35’ere flyve Nu eller Post salg?
21/02/2025 kl. 10:18 #872Masoz
Rusher- E-peen: 159
Kan ikke helt begribe hvad der foregår i USA, og at det føles lidt som om at Amerikanerne bare løftet lidt på skuldrene og virker ligeglade?
Så dog en video i morges med Bernie Sanders, der har forsøgt at råbe lidt op.Fatter det sku ikke helt….
22/02/2025 kl. 18:27 #873Schalde
Rusher- E-peen: 935
Den slovakiske præsident har meldt ud at han synes det er okay at Rusland har ageret aggressiv med invasionen af Ukraine da Nato i mange år har overskredet grænser ifht udvidelse af Nato lande i Europa.. hvad er det for nogle grænser?? Hvad blev der lovet/skrevet under på/aftalt for mange år siden mellem Rusland og Nato??
22/02/2025 kl. 19:08 #874VxChemical
Rusher- E-peen: 408
EUs største fejl er at man ikke kan straffe tosser ved at smide dem ud igen, ud med slovakiet og Ungarn, så kan de se om de får det bedre under Moder Ruslands blide hånd.
22/02/2025 kl. 20:11 #875Emilsa
Rusher- E-peen: 1,342
#873 – Ikke at det er ok, men det var nu meget forudsigeligt…
Hvis nu de Europæiske lande tilbage Bucharest 2008 ikke havde føjet sig for George Bush og holdt på at Nato ikke skulle udvides længere mod øst. Så stod vi ikke i den her suppedas. Men man gav efter, fordi USA har haft lov til at svinge taktstokken. For da der blev lovning på at Ukraine og Georgien kunne blive en del af NATO, så gik den her begivenhedsrække der nærmest uværgeligt ville føre til et femtidigt Russisk angreb på Ukraine (og Georgien) igang. Og så kan man mene hvad man vil ud fra et idealistisk standpunkt. Man kan mene at Rusland ikke kan diktere deres naboers alliancer og fællesskaber – og ja idelt set er det jo rigtig, men sådan hænger virkeligheden ikke sammen. Alt det her var utrolig forudsigeligt.
Det er igen et eksempel på at USA’s spillen Kong Gulerod og føren sig frem i den unipolære verdensordens, nu hendøende, tidsalder har skabt problemer for Europa. Det er ligesom det er dem der gang på gang sætter brand i mellemøsten.
Nu er Rusland vores fjende og det er hvad det her, og USA er i denne nye epoke en direkte modstander til Europa. Heldigvis har Europa et industrielt produktionsapparat og en kapacitet der overgår begge lande. Og hvis vi vil kan vi fucke dem begge op…
Så fuck dem!
- Dette svar blev ændret 1 måned siden af Emilsa.
22/02/2025 kl. 20:36 #876Cancerman
Head Rusher- E-peen: 3,719
#875 Amen!
22/02/2025 kl. 21:59 #877Emilsa
U.S. negotiators pressing Kyiv for access to Ukraine’s critical minerals have raised the possibility of cutting the country’s access to Elon Musk’s vital Starlink satellite internet system, three sources familiar with the matter told Reuters.
Hvis USA og Rusland tvinger Ukraine ind i en fred på russiske vilkår – hvilket kommer til at ske… når så Europa har oprustet helt vildt i fremtiden. Så bør vi erklære at vi ikke anderkender Ukraines gæld til Ukraine og så indføre sanktioner mod USA… Eller rettere, vi burde allerede nu true USA med sanktioner….
Jeg tænker den første sanktion bør være at ekspropriere al Blackrocks ejendom i EU og Ukraine.
22/02/2025 kl. 22:17 #878RabidSquirrelX
Rusher- E-peen: 888
Han har nu nogle gode indslag som er til at forstå ham Jonathan- Dette svar blev ændret 1 måned siden af RabidSquirrelX.
22/02/2025 kl. 22:38 #879Paybacktime
Rusher- E-peen: 1,349
#878 Fint resumé af den sidste måned.
02/03/2025 kl. 21:14 #880Emilsa
Hahaha
Norwegian fuel company Haltbakk Bunkers has announced it will cease supplying fuel to U.S. military forces in Norway and American ships docking in Norwegian ports, citing dissatisfaction with recent U.S. policy towards Ukraine.
In a strongly worded statement, the company criticised a televised event involving U.S. President Donald Trump and Vice President J.D. Vance, referring to it as the “biggest shitshow ever presented live on TV.”https://ukdefencejournal.org.uk/norwegian-fuel-supplier-refuses-u-s-warships-over-ukraine/
02/03/2025 kl. 23:42 #881Canis_lupus
Rusher- E-peen: 947
#880 jeg synes det er mega fedt at de gør det, og super fedt at rigtig mange danskere boykotter amerikanske varer.
Men hvis vi lige skal være lidt realistiske…
Vi har med den største egoist Musk og den største
Narcissist Trump at gøre.Jeg tror desværre .. at for dem til at fatte noget som helst udenfor deres lille boble, jeg tror bare ikke kritik registrerer i deres hjerner.
Det fik mig til at tænke på ceaser Nero, myterne siger at mens Rom brændte ned, der sad han, fuldstændig ligeglad, og spillede på en lyre.
Jeg tror vi er lidt ud i det samme med de to tosser.
Om USA så brænder ned , og der er nærmest borgerkrigs ligendende tilstande, trump vil stadigvæk sidde og tro han er den bedste President i historien , og optøjerne er noget som Biden/hans modstandere står bag.Hvordan besejrer du en person som * har ingen skam, * lyver konstant * opfører sig som et barn
* er komplet ligeglad med virkeligheden/alle andre syn end hans egen?- Dette svar blev ændret 3 uger, 4 dage siden af Canis_lupus.
03/03/2025 kl. 07:21 #882Deadlights
Rusher- E-peen: 1,415
Musk mener det er grusomt og umenneskeligt af Zelensky at Rusland invaderer Ukraine.
- Dette svar blev ændret 3 uger, 3 dage siden af Deadlights.
- Dette svar blev ændret 3 uger, 3 dage siden af Deadlights.
03/03/2025 kl. 22:15 #883Cancerman
Har vist sagt det et par gange før: Fuck Trump. Han skal bare falde død om hurtigst muligt og tage Vance med.
De er klar til at forære hele Europa til Putil.
04/03/2025 kl. 08:14 #884RabidSquirrelX
Så er USA´s våbenhjælp sat på pause :S
04/03/2025 kl. 08:54 #885RetardedWookie
Rusher- E-peen: 243
Jeg har meget lidt fidus til konspirationsteorier, men teorien om at Trump er russisk agent “Krasnov” begynder næsten at give mening.
- Dette svar blev ændret 3 uger, 2 dage siden af RetardedWookie.
04/03/2025 kl. 08:57 #886hqx
Rusher- E-peen: 435
Jeg har meget lidt fidus til konspirationsteorier, men teorien om at Trump er russisk agent “Krasnov” begynder næsten at give mening.
“null” ?
Mener du at Trump er et russisk aktiv? Det tænker jeg bestemt er tilfældet – eller at han er hamrende sindsyg og folk omkring ham er loyale overfor Rusland.
Outcome er det samme, han er kompromitteret.
Edit: nu virker dit link, og ja … det giver 100% mening.
- Dette svar blev ændret 3 uger, 2 dage siden af hqx.
04/03/2025 kl. 09:39 #887Paybacktime
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.”
Og Trump er virkelig dum (som i uintelligent). Jeg tror der er en god chance for, at han tror det her er hvad en stærk mand ville gøre. Han tror han forhandler om mineraler lige nu – at han er i gang med at lave en deal.
04/03/2025 kl. 11:37 #888Deadlights
Han ved at Zelenskyj er presset og forsøger at udnytte det så groft som muligt. Jeg tror det er sandsynligt, Trump-administrationen er kompromitteret (se f.eks. Tulsi Gabbard), men om Trump er blandt dem, er sværere at sige. Han kan sagtens gøre skøre ting uden.
04/03/2025 kl. 12:14 #889Schalde
Rusland hylder USA valg om stop af våben støtte til Ukraine… De mener det er den rette vej til fred!!!!
Ej virkelig Putin!!.. Nu er spørgsmålet bare om du vil tage de annekteret områder eller bare hele Ukraine.. og vi skal ihvertfald huske at Ukraine i Nato ikke er en mulighed og kursk skal vi også have tilbage… Jamen hvad fanden har i så at tilbyde til en fredsaftale Rusland…!!!!!!
04/03/2025 kl. 12:39 #890Nickell
Moderator- E-peen: 1,978
Så blev deres støtte til Ukraine lige DOGE’t…
Våbenbrødre, hvad? En for alle, alle for mig.
Skrot alle våbenindkøb i USA…
04/03/2025 kl. 12:49 #891Paybacktime
#889 Russiske bots (og tåbelige amerikanere) på SoMe: Ukraine er åbenbart ikke interesserede i fred!!!
04/03/2025 kl. 15:37 #892Schalde
Jeg gad godt høre hvad det er for nogle præmisser Rusland har at byde ind med for at lave en freds aftale… vi har intet hørt om det endnu???
04/03/2025 kl. 16:16 #893RabidSquirrelX
Så er det bare et spørgsmål om tid før usa også løfter alle deres sanktioner og levere alt det rusland virkelig står og mangler af dele i den krig.
Synes usa er notorisk dårlige til at spørge ind til noget som helst fx under valg kamp.
05/03/2025 kl. 10:19 #894Deadlights
Nu er det jo også utroligt krigerisk af Zelenskyj at hans land er under angreb fra Rusland. Hvorfor har han ikke forsøgt på ikke at blive angrebet? Man undres – det er som om, manden slet ikke vil have fred.
05/03/2025 kl. 10:30 #895Paybacktime
#894 Det hele kunne være undgået, hvis de bare havde givet Putin landet til at starte med. Så på mange måder er det deres egen skyld.
05/03/2025 kl. 16:50 #896RabidSquirrelX
Kan se det for mig trump står “stop hitting yourself, stop hitting yourself” med hans klamme små hænder.07/03/2025 kl. 16:22 #897Nickell
Moderator- E-peen: 1,978
Nogen er nået ind til idioten. Han skriver:
‘Baseret på det faktum, at Rusland absolut banker Ukraine på slagmarken lige nu, overvejer jeg kraftigt banksanktioner, sanktioner og tariffer i stor skala mod Rusland’, skriver Trump.
De sanktioner overvejer han ifølge sit opslag at indføre, indtil der er indgået en våbenhvile og en fredsaftale med Ukraine.
‘Til Rusland og Ukraine, kom til bordet lige nu, før det er for sent. Tak’, lyder det fra præsidenten.
07/03/2025 kl. 16:54 #898Cancerman
#897 Lad os nu se om han gør det.
Men som jeg skrev tidligere, så kan hans hårde tilgang til Ukraine være for, at få Putin til at tro, at “den er hjemme” for så, at sætte tommelskruerne på Putin…. Jeg tror ikke på det, men man ved ikke hvad den tosses strategi er.
12/03/2025 kl. 16:41 #899Schalde
Rusland og Putin ønsker ikke en våbenhvile men fred, og det skal være på deres betingelser….. Hey everyone act surprised!!!!!
Her er Putins betingelser
Rusland får de annekteret områder
Rusland får Kursk tilbage
Ukraine kommer ikke med i NATO
Hvorfor kan ingen forstå Putin og Ruslands behov og havd der er fair!!!!!
12/03/2025 kl. 17:03 #900Cancerman
#899 Fordi det er Rusland det er synd for.
Det hele er Ukraines skyld:De er selv ude om, at Rusland angriber dem, dræber kvinder og børn. Bomber civile og skider på alle “regler”
De havde jo ikke noget valg. Ukraine var en kæmpe trussel. ?Jeg havde en drøm om, at Putin, Peskov, Trump, Vance, Musk og resten af svinene samles, men desværre ender indespærret i en brændende bygning og omkommer… og så kan vi andre få lov at betale en plovmand for at pisse i asken – pengene går ubeskåret til genopbygningen af Ukraine. ?
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...