Forside Fora Sport Tour de France 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Nå. Så er det lige ved at være nu.

    Tour de France 2022 starter i lille bitte Danmark i år. Den første rytter kører om 2 timer ud på en lille prolog i københavn

    Hvad siger I? Hvem vinder i år? Det står vel næsten mellem Pogacar og Roglic, men kan Vingegaard gøre noget spændende i år? Hvad skal han satse på?

    Åh, alle de spørgsmål. Jeg glæder mig bare til at alle de dejlige bjergetaper hvor alt og intet kan ske

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 18 svar - 1 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Jeppe
    Rusher
    • 359 Indlæg
    Offline

    Aner ikke hvem der vinder, men jeg bor i Roskilde Centrum, så i morgen kører de forbi 100 meter fra hvor jeg bor. Gaden ved mig bliver spærret af til personale osv. Regner med at skulle hen og se når de kører forbi når det er så tæt på.

    #2
    Kamala
    Rusher
    • 56 Indlæg
    Offline

    Sidder i bil på vej hjem efter 1 uge i Alperne og kan næsten ikke være i mig selv.

    Cyklen er blevet straffet hårdt på flere af de bjerge de skal bestige i touren.

    Håber på touren ikke blot bliver det Slovenske mesterskab part. 2

    #3
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Nå! Var det FEDT KBH’er?

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #4
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    De når snart Pont du Grand Belt (Storebæltsbroen)…

    Jeg elsker de forfranskede danske byer og egne. Lie de Sprogø og Cöte d’Asnæs Indelukke. 🤪

    #5
    Breeze
    Rusher
    • 34 Indlæg
    Offline

    Ærgerligt at der ikke skete mere ved broen. Kæft det var hyped op før xD

    #6
    Deadlights
    Rusher
    • 1198 Indlæg
    Offline

    Er egentlig ikke til cykelsport, men nu da selveste touren forgår tæt på tager jeg til Vejle i morgen for at se dem.

    #7
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2682 Indlæg
    Offline

    Jeg skulle have stået ved Trianglen i går, men det blev aflyst, og det var vist meget godt med alt det regn der kom. Jeg gider ikke stå med paraply eller noget, så det ville bare have været noget rod. Men, spændende cykelløb da.

    I dag stod jeg ude ved udkørslen af Roskilde, faktisk lige der hvor løbet blev givet frit. Vi havde en kæmpe fest, og vi fik drukket pænt mange pilsnere gennem dagen, men solen skinnede og jeg brænder nok i morgen. Fuck it. Det var hygge og alle omkring os havde det sjovt.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #8
    Kraben
    Rusher
    • 69 Indlæg
    Offline

    Vi stod ved Høve Stræde (bor tæt på) og havde en fest sammen med latterligt mange andre mennesker. Fed, fed oplevelse 👌😎🚴‍♂️

    #9
    Elleve
    Rusher
    • 118 Indlæg
    Offline

    Jeg var til hold præsentationen og stod ved det nye arkitektur hus på første etape. Anden og tredie etape bliver set i fjerneren. Er du gal en fest, og GO MAGNUS!

    Hvis man syntes der bliver jublet højt i TV så er det dobbelt så højt at stå der ude selv. Allerede ved opvarmningen til enkeltstarten blev der brølet af samtligere ryttere og også nogen gange politi der kørte forbi.

    #10
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Det var sku flot klaret af Vingegaard.

    Jyderne fostrer flere vindere. Mit indtryk er, at cykling er en ekstremsport i Jylland, så det må være det, som giver det sidste pift.

    #11
    Bams
    Rusher
    • 352 Indlæg
    Offline

    Wuhuuu – jeg er i Paris og tager ind og ser dem køre i mål i morgen🎉

    #12
    VampiricEye
    Rusher
    • 3655 Indlæg
    Offline

    “men kan Vingegaard gøre noget spændende i år?”

    Det er altid svært at vide, men min mavefornemmelse siger mig, at han kommer til at klare det godt i år.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #13
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #12: Man må give @Kenkari kredit for at bringe Vingegaard i spil.

    Jeg havde personligt undet Fuglsang lidt medvind, men det var nok sidste chance for ham.

    #14
    VampiricEye
    Rusher
    • 3655 Indlæg
    Offline

    #13 Han blev nummer 2 sidste år, så det er vel ikke helt chokerende, at han har klaret sig godt i år også.:)

    Fuglsang og TdF har tilsyneladende aldrig været et godt match.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #15
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #13 Han blev nummer 2 sidste år, så det er vel ikke helt chokerende, at han har klaret sig godt i år også.:)

    Fuglsang og TdF har tilsyneladende aldrig været et godt match.

    Det er bare ikke en garanti for fortsat succes. Det viser dog en utrolig motivation hos den unge mand.

    Er der nogen, som har oddset på touren i år? Vi plejer at have et par spillefugle herinde… 🥰

    #16
    VampiricEye
    Rusher
    • 3655 Indlæg
    Offline

    Det er bare ikke en garanti for fortsat succes.

    Selvfølgelig ikke. Men det er vel stadig ikke chokerende. Det er ikke lige som Leicester, der snævert undgik en nedrykning, hvorefter de blev mestre næste sæson.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #17
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Det er ikke lige som Leicester

    Næh, det er nok lidt henad de mange jomfrufødseler, som sker i USA hvert år.

    Uanset var Kenkari den eneste, som nævnte ham før tourens start. Det ville jeg blot anerkende ham for.

    #18
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    ALT Det ‘gule’ forløb smukt herinde.

    Det med væltepeter er ≠ Rusher-kernekompetencer… Skål i/med Sild!

    +1 til Ken’

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 1 år, 8 måneder siden af StultusX2.
Viser 18 svar - 1 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...