Forside Fora Spil Spil køb Black Friday 2023

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Nickell
    Moderator
    Offline

    Så er vi oppe at køre!

    Steam og GOG er klar med udsalg. Jeg har indtil videre samlet lidt gamle spil op: Battlezone, Freedom Force, Terraria og Worms Armageddon.

Viser 11 svar - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Diamont
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    Tror jeg snupper Cyberpunk 2077 & Phantom Liberty Bundle på Epic til 250,-
    Virker som en god deal. Også på tide at prøve det spil af

    #2
    Snowball42
    Rusher
    • 199 Indlæg
    Offline

    #1 Samme bundle så jeg lige på GOG forsiden til 391kr, så ja, det er nok en ok deal.

    #3
    MiNo
    Rusher
    • 704 Indlæg
    Offline

    Epic 33% på hele lortet (som udgangspunk) fx helt nye Alan Wake 2 er med så 254 kr i stedet for 380kr. Desuden noget med 10% i fremtidig rabat (Epic Rewards). Så er vi nede omkring 230 kr for AW2 fx.

    #4
    Ghidora
    Rusher
    • 1206 Indlæg
    Offline

    Fik endelig købt GoW ragnarok, nøj det er fedt indtil videre!

    GL & HF

    #5
    Birdm
    Rusher
    • 135 Indlæg
    Offline

    Er en del fine deals på steam et døgns tid endnu

    Jeg fik købt:
    Kenshi
    Road 96
    Uncharted, legacy of thieves collection
    Old World
    Forca Horizon 5
    Wasteland 3

    Aner ikke lige hvornår jeg får tid til alt det, er stadig langt fra gennem Baldurs Gate 3 m.m.
    Begynder også at mangle HD-plads, kæft nogle af de spil fylder o_0

    #6
    Kenkari
    Moderator
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #5: Du har vel kun de spil installeret du rent faktisk spiller? Eller tager jeg fejl her?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #7
    Birdm
    Rusher
    • 135 Indlæg
    Offline

    #6
    Jeg lider nok af syndrom, hvor jeg ikke afinstallerer spil før jeg er færdige med dem, eller de er kedelige
    Problemet er så bare, at jeg har et hav af unfinished games installeret
    En anden del af problemet er så jeg sidder på gammel 20Mb adsl, så Forza´s 130gb tager et døgn´s tid at hente

    Burde nok overveje skifte til fiber

    #8
    Kenkari
    Moderator
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #7: okay, hvor fuck langt ude på lars bøhmands mark bor du lige, hvis du kun har en 20 mb adsl?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #9
    Birdm
    Rusher
    • 135 Indlæg
    Offline

    Hehe
    Har skam muligheden for fiber, har bare ikke gidet skifte, kan feks stadig godt streame 4k film
    Lidt hurtig hovedregning siger, at med 1000Mb fiber kunne jeg hente 130gb Forza på en halv time?! Det lyder jo helt uvirkeligt
    Og ja, så ville jeg nok bare kunne slette og hente mine spil igen meget hurtigere, hmm! Værd at overveje nok..

    #10
    Schalde
    Rusher
    • 882 Indlæg
    Offline

    Nogen der evt kan anbefale Back 4 Blood til noget sjovt co-op ?? 60kr på steam indtil imorgen

    #11
    MiNo
    Rusher
    • 704 Indlæg
    Offline

    #9 Altså nu sidder jeg selv med 1000/1000 fiber, og har sågar 2 kabler ind fra 2 udbydere – MEN – du har nu fat i den lange ende. Dit daglige behov er dækket, og kan du betemmer dig for hvad dit næste spil skal være, så har du jo god tid til at få det hentet ned mens du spiller det det ‘nuværende’ spil.

    Men er prisforskellen ikke særlig stor, ja så er det fedt at hente et kæmpe AAA spil ned mens man spiser aftensmad. Og i dag ordner launchers jo det hele for dig. Dine saves m.m. gemmes når du trykker uninstall.

Viser 11 svar - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...