Forside Fora Køb og salg S: Asus ROG Strix X670E-A AM5 motherboard.

  • Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge, 1 dag siden af LyhneInc.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 4 svar - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    MiNo
    Rusher
    • 754 Indlæg
    Offline

    Jeg er så småt ved at være klar til et nyt byg .. optimalt vil jeg dog gerne se hvad Intel kommer med om 2-3 dage, for ellers bliver det AM5 / 98003DX og dertil passer sådan et brændt vel egenligt fint. Ved du om den kan tage 9xxx CPU’er som den er? En gang skulle man igennem bios upgrades med en gammel CPU sat i først, og det vil jeg gerne undgå

    #2
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3351 Indlæg
    Offline

    Ved du om den kan tage 9xxx CPU’er som den er?

    Hmm. Det ved jeg faktisk ikke. Men det kan jeg da se om jeg kan finde ud af.

    #3
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3351 Indlæg
    Offline

    Den skal vist have BIOS 2124: https://rog.asus.com/dk/motherboards/rog-strix/rog-strix-x670e-a-gaming-wifi-model/helpdesk_qvl_cpu/

    Boardet har USB BIOS Flashback, så vidt jeg forstå, så kan du godt flashe med en USB stick uden en CPU i:

    Can I flash new BIOS without CPU and without storage?
    byu/douglasrac inbuildapc

    #4
    LyhneInc
    Rusher
    • 129 Indlæg
    Offline

    Jeg købte selv samme bundkort for nylig da mit gamle brændte af. Det kan varmt anbefales, det er skide lækkert.

    Og det er yderst nemt at flashe med en USB pind selvom der ikke er installeret en CPU. Ind med pinden i den markerede port, tryk på flash, vent et halv minuts tid = profit.

    • Dette svar blev ændret 1 uge, 1 dag siden af LyhneInc.
Viser 4 svar - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...