Forside Fora Køb og salg PSU omkring de 500W søges… til sommerhus PC-build

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    StultusX2
    Rusher
    Offline

    ..skal ikke kunne trække alt i HW-verden! Bare en 125W CPU, en GTX 660’er(omkring de 140W?). 1stk SSD, 1stk 3,5 WD Black 7200rpm HD, samt tre blæsere og JA!? Et OPTISK DREV

    Troede en gammel Antec 80+ 380W’er kunne. Men den siger så mange grimme knitre lyde, at selv Jeg stoppede!?

    Har nogen noget?

    Mvh. Stultus’

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette emne blev ændret 2 år, 10 måneder siden af StultusX2.
    • Dette emne blev ændret 2 år, 10 måneder siden af StultusX2. Årsag: ..kan ikke stave til Antech
Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Bragse
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    Jeg har en 550 watt til at ligge. Fejler intet skulle bare bruge lidt mere power selv. Den ligger så godt nok i Hornslet, men den er gratis.

    #2
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Glimrende pris Er måske også villig til lidt mønt/andet – hvis du vil/kan reservere den til start. august?

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #3
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Får du virkelig lov til at game, når du er i sommerhus?

    Jeg er målløs (meget misundelig)!

    #4
    Bragse
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    Den kommer bare til at ligge i en kasse for evigt, da jeg er for doven til at sælge den videre alligevel. Så det er helt okay at den ligger lidt for sig selv.

    #5
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2003 Indlæg
    Offline

    #3 Ik’ mit, men MOARs og nej. Jeg skal skifte tag+ på et 100+ år udhus
    Fandt bare ud af, jeg næsten havde stumper nok flydende til en hel PC, der stadig kan magte Win10 og andre småtterier.
    Så hvorfor ikke få ryddet lidt op?

    #4 Den er fjong Jeg giver lyd – når tiden sig nærmer.
    Mvh. Stultus’

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...