Forside Fora Politik/Samfund Præsidentvalg 2024 (USA)

USA får sin første kvindelige præsident?

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Ja
  • Nej
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator

Så er der gang i den. Nikki Haley udfordrer Donald Trump som republikansk præsidentkandidat.

Min forudsigelse: Biden kan slå Trump, men ikke Nikki Haley. Er republikanerne smarte, så bakker de hende op. Men jeg forudser et rivegilde hos GOP. Skulle Biden ikke være tilgængelig, så kan Haley også jorde Kamala Harris.

Hvad siger I?

• Dette emne blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af Nickell.
Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Kraben
    Rusher
    • 59 Indlæg

Jeg tager en hvilken som helst anden end den orange klovn.. Hold da k for et cirkus der har været omkring ham.

Kenkari
    Moderator
    • 2142 Indlæg

Det lignede lort i første omgang, og jeg kan ikek finde quote knappen i #0, så vi prøver noget andet

Den vil stadig ikke som jeg vil, så vi snyder

Er republikanerne smarte

AHAHAHAHAHAHAHAAHH

"Arguing with retards is lke playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

• Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af Kenkari.
    • Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af Kenkari.
    -dut-
    Rusher
    • 1064 Indlæg

Angående afstemningen, så er det næsten ligegyldigt hvem der stiller op. Amerikanerne (alt for mange) kan ikke lide stærke kvinder, eller kvinder med magt.

• Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af -dut-.
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1651 Indlæg

Angående afstemningen, så er det næsten ligegyldigt hvem der stiller op. Amerikanerne (alt for mange) kan ikke lide stærke kvinder, eller kvinder med magt.

• Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af -dut-.

De kan ende med et valg, som hedder Harris mod Haley… 😱

Cancerman
    Head Rusher
    • 2741 Indlæg

De kan ende med et valg, som hedder Harris mod Haley… 😱

Det sker næppe, men det kunne være sjovt 😁

Deadlights
    Rusher
    • 1044 Indlæg

Jeg tror ikke Nikki Haley har en chance. Jeg tror DeSantis er den mest populære lige nu. Men hvis både DeSantis og Nikki Haley kan Trump ende med at blive den republikanske kandidat i stedet for DeSantis fordi stjæler flere stemmer fra hinanden end fra Trump.

Jeg tror ikke Harris har en chance ved demokraterne selv hvis Biden ikke valgte at stile op. Så vil det nok nærmere blive Gavin Newsom eller Pete Butigieg. Marianne Williamson kunne være spændende, men er usikker på hun vil kunne vinde.

• Dette svar blev ændret 7 måneder, 1 uge siden af Deadlights.
    hqx
    Rusher
    • 195 Indlæg

Jeg tror ikke Nikki Haley har en chance. Jeg tror DeSantis er den mest populære lige nu. Men hvis både DeSantis og Nikki Haley kan Trump ende med at blive den republikanske kandidat i stedet for DeSantis fordi stjæler flere stemmer fra hinanden end fra Trump.

Jeg tror ikke Harris har en chance ved demokraterne selv hvis Biden ikke valgte at stile op. Så vil det nok nærmere blive Gavin Newsom eller Pete Butigieg. Marianne Williamson kunne være spændende, men er usikker på hun vil kunne vinde.

Er planEN lige PT ikke at Biden stiller op?

IMO er han alt for gammel, håber virkeligt de finder noget frisk blod til at kæmpe imod GOP.

Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1651 Indlæg

DeSantis udfordrer Trump.

Min forudsigelse: DeSantis bliver spidskandidat, men taber præsidentvalget, da Trumps vælgerbase boycutter valget.

hqx
    Rusher
    • 195 Indlæg

DeSantis udfordrer Trump.

Min forudsigelse: DeSantis bliver spidskandidat, men taber præsidentvalget, da Trumps vælgerbase boycutter valget.

Tror ikke nogen PT i GOP kan udfordre Trump.

Biden stiller op – tror heller ikke der er nogen seriøse udfordrere til ham hos demokraterne, hvilket er lidt træls.

Bidens primære force er at han ikke er Trump – såfremt en hvilken som helst anden bliver valgt hos GOP taber Biden.

RetardedWookie
    Rusher
    • 163 Indlæg

#8 Det kunne være utroligt smukt.

Emilsa
    Rusher
    • 980 Indlæg

#8 Jeg tror sagtens Desantis kan absorbere trumps vælgerbase, han er ligeså ekstrem hvis ikke mere- bare kompetent til forskel fra Trump

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

Deadlights
    Rusher
    • 1044 Indlæg

#9 Marianne Williamson virker meget lovende, men medierne lader som om hun ikke eksisterer eller ikke er seriøs, så de fleste vælgere opdager hende nok ikke.

StultusX2
    Rusher
    • 1913 Indlæg

ÆV…Recep vandt

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1651 Indlæg

#13: Verden havde brug for nyt blod i Tyrkiet. Men jeg forundres altid over de her overlevende politikertyper, hvor folk tilgiver alt af frygt for lidt fornyelse.

Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...