Forside Fora Penge og økonomi Må man “hade” hollændere i 2021?

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 18 svar - 1 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Drixx
    Rusher
    • 385 Indlæg

Hvis de stjæler, skal de selvfølgelig straffes. Gerne hårdt og i lang tid. YEAH BABY YEAH

StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

#1 YES! Ahrrrm(rømmer sig) Lad mig formulere det således: Hvis ikke netop DU kommenterede på denne tråd, SÅ stod tulipanerne ikke.. …mumle-mumle..Randy bugger… 🙂

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

-dut-
    Rusher
    • 1278 Indlæg

De skal have træsko i kanalen!

LiberNull
    Rusher
    • 482 Indlæg

Prøv apati i stedet… det er meget mere afslappende.

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

Deadlights
    Rusher
    • 1320 Indlæg

Jeg håbede jo netop på den klassiske Goldmember scene.

MiNo
    Rusher
    • 763 Indlæg

Det får mig bare til (igen) at tænke på hvor latterligt det er, at vi borgere bliver påtvunget milliard-dyre tiltage, forbud og alt muligt lort – imens industrien som her bare smadre løs med det helt store maskineri. Og med en bøde på 10.000 kr? Der er måske en gevist på 200.000 pr gang og så en ‘risiko’ for 10.000 ? Hvis ikke man kan regne ud hvad det føre til, så er man en idiot.

Imens skal vi andre betale 1000 kr for at køre 1 km/t for hurtigt.

Emilsa
    Rusher
    • 1196 Indlæg

Hvis det havde sket for 30 år siden at der havde lagt en kendt tyvfisker i en vestjysk havn, så var den gået til bunds i havnen, eller besætningen havde fået tæsk på kajen… Hvad fanden er der sket med fiskerne.

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

• Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af Emilsa.
    LiberNull
    Rusher
    • 482 Indlæg

De smugler hash fra Amsterdan 😛

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

Drixx
    Rusher
    • 385 Indlæg

#8 nej der er bare ingen fiskere tilbage heroppe foruden i frederikshavn 🙁

Jacques
    Rusher
    • 554 Indlæg

Hvis det havde sket for 30 år siden at der havde lagt en kendt tyvfisker i en vestjysk havn, så var den gået til bunds i havnen, eller besætningen havde fået tæsk på kajen… Hvad fanden er der sket med fiskerne.

Elsker, at du kender så godt til havne- og fiskermiljøet, din lystfisk hustler 😂

“…at du dør! med sildehørm i kæften, kvalt i en stør!
    Parolen her på molen
    er “hver fisker for sig selv”,
    så hvis du rør mine fladfisk,
    så slår jeg dig ihjel…”

Bye with a warmly hugs

• Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af Jacques.
    Emilsa
    Rusher
    • 1196 Indlæg

#10 – Min far var (hovedsageligvis)hirtshals fisker og sejlede derudover med coaster (før han slog hovedet og blev økologisk landmand) – jeg er sguda vokset op med fiskekuttere 😀 … Jeg har ikke lystfisket siden jeg var 13, det er nu 25 år siden. Men førhen havde de jo ikke fundet sig i at nogen gjorde indhugst i deres levebrød, og så landede fisk i deres havn.

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

UUUHA! Nu blander Søren Gade sig – så vil der ske løjer…mnja ;-D

https://nyheder.tv2.dk/2021-09-06-flere-boeder-til-udenlandske-fiskere-vil-faa-dem-til-at-overholde-reglerne-mener-europa

“Vi har været for slappe” siger Rasmus Prehn.

Så skal flyverhjemmeværnets enlige lille to-motors i Aalborg rigtig på arbejde?
    https://www.hjv.dk/oe/FHV/Sider/Den-Flyvende-Eskadrille.aspx

Så kan de guldhungrende hollændere lære det!

En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

• Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af StultusX2.
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3421 Indlæg

Hvis nu ikke Trine B brugte dem som privat taxa, så kunne vi vel sende marinehjemmeværnet efter dem 😀

StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

Ha-ha ja! Skulle til at foreslå, man brugte hjemmeværnskuttere til deres formål i stedet for at agere uber-halløj for diverse “folkevalgte”! 😀

Emilsa
    Rusher
    • 1196 Indlæg

Når nu de sejler “silent” kunne man vel bare låne nogle ophugningsklar skibe og så komme til at vædre dem… man kunne jo ikke se de var der 😛

StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

#15 Du blevet så blød på dine gamle dage ;-D Nææh, brug dem som Brander*(brandskibe) mod de fiskende hollændere!!

*De(hollændere) har selv brugt den slags:
    https://da.wikipedia.org/wiki/Brander

• Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af StultusX2.
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

https://www.tv2nord.dk/tv2dk/afsloering-hollandske-bomtrawlere-smugler-kokain-i-dansk-farvand

Godt I ikke stjal vore fisk via al den “hemmelighed”! GO-Go-go…I flyvende hollændere ♥

#Emilsa: Du er IKKE til cola…vel?

• Dette svar blev ændret 1 år, 5 måneder siden af StultusX2.
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2024 Indlæg

AHA! Rushers = GO ‘cola’

^Jeg vidste det

Viser 18 svar - 1 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...