Forside Fora Sport Landsholdet 2023

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Nickell
    Moderator
    Offline

    Så ruller vi.

    Nyt ungt hold, ny turnering, nye dyre trøjer.

    EM-kval er i gang. Højlund har scoret mod Finland. Finland har en spiller, der hedder Antman.

    Jeg elsker det allerede!

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    hausner
    Moderator
    • 699 Indlæg
    Offline

    hahaha. Jeg havde slet ikke set den reference.

    #2
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 586 Indlæg
    Offline

    Tunet ind nu igen stoppede ved pausen, hvorfor fanden er vi 1-1 mod finland, de skulle da havdw lukket den kamp for længst.

    #3
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 586 Indlæg
    Offline

    Tunet ind nu igen stoppede ved pausen, hvorfor fanden er vi 1-1 mod finland, de skulle da havdw lukket den kamp for længst.

    Nå det hjalp at brokke sig!

    #4
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Tunet ind nu igen stoppede ved pausen, hvorfor fanden er vi 1-1 mod finland, de skulle da havdw lukket den kamp for længst.

    Nå det hjalp at brokke sig!

    Bliv du bare ved med det! 😄

    🇩🇰🇩🇰🇩🇰

    #5
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. 😁

    #6
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    jow jow..

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #7
    Stormtrooper
    Rusher
    • 201 Indlæg
    Offline

    Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. 😁

    På sejr til Kasakhstan? I så fald tillykke. Hold kæft, en omgang jordnødder.

    #8
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. 😁

    På sejr til Kasakhstan? I så fald tillykke. Hold kæft, en omgang jordnødder.

    Jeg er rig!

    🙄

    #9
    Stormtrooper
    Rusher
    • 201 Indlæg
    Offline

    Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. 😁

    På sejr til Kasakhstan? I så fald tillykke. Hold kæft, en omgang jordnødder.

    Jeg er rig!

    🙄

    Godt at du trods alt fik noget ud af det Gad vide hvad odds var på kasakhisk sejr, da vi var foran 2-0. Puha.

    #10
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. 😁

    På sejr til Kasakhstan? I så fald tillykke. Hold kæft, en omgang jordnødder.

    Jeg er rig!

    🙄

    Godt at du trods alt fik noget ud af det Gad vide hvad odds var på kasakhisk sejr, da vi var foran 2-0. Puha.

    300

    Jeg så en kupon hvor en havde spillede hjemmesejr i pausen. Den lå på odds 300

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #11
    Stormtrooper
    Rusher
    • 201 Indlæg
    Offline

    #10 Haha, voldsomt!

    #12
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    #10 Haha, voldsomt!

    338007903-220901997189302-6708760772997913484-n

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #13
    LiberNull
    Rusher
    • 481 Indlæg
    Offline

    Hvad mon Julemandens undskyldning er den gang.

    The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

    #14
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Hvad mon Julemandens undskyldning er den gang.

    Så det er hans skyld alene? ..la’ mig gætte – ikke megen hold sport i barn/ung-dom?

    HEY! i det mindste har VI en Über-kassemester på bare 20 somre, resten kommer nok….måske..engang.

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #15
    Stormtrooper
    Rusher
    • 201 Indlæg
    Offline

    #12 Så han/hun snuppede lige 11.000 med en indsats på en flad femmer

    #16
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Sikke noget juks.

    Højlund leverer gang på gang, men vi er fandme langt fra EM ’21-niveau.

    #17
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Jeg troede udekampen mod Kasakhstan var skod. Det her er jo direkte pinligt. Der er intet hjerte i de spillere.

    De kan bare ikke spille ude

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #18
    hausner
    Moderator
    • 699 Indlæg
    Offline

    Alle kampe i den kval har da været spændende. Man har hele tiden haft i baghovedet at de stadig kunne nå at smide det hele væk i hver eneste kamp.
    Så top underholdning et eller andet sted.

    #19
    Parus
    Rusher
    • 116 Indlæg
    Offline

    Jeg har lidt med min hæl, så jeg er ikke klar hvis Hjulmand ringer, men der må være andre herinde der kan tage en tørn

    Danmark mangler en eller anden nøgle til at låse op når bussen er parkeret, det er ikke første gang og ikke kun i denne kval det har været et problem. Vi skal først være rigtigt bange når de gode hold også giver os kæmpe klø.

    #20
    SealDK
    Rusher
    • 217 Indlæg
    Offline

    Efter 6-7 minutter i går aftes, slog jeg væk fra “Landskamp” (gør jeg ellers aldrig), men niveauet er simpelthen for dårligt – Og hvad læser man her til morgen 2-1… gab – San Marino endda scoret mod Danmark haha, de kunne måske hvae fået 2 ind endda, hvis det var kommet til straffe i de første minutter der.

    Siden de gik helt og fuldstændigt ned til VM, og det virker som om samme brist (whatever det så er) stadigt lurer i visse kampe, for de falder totalt sammen og er et helt andet sted.

    Aner ikke hvad der skal til, noget mental træning med elitesoldater, jamen ved det ikke, men det er ikke det samme hold mere, langt fra, virkeligt trist.

    #21
    Snowball42
    Rusher
    • 194 Indlæg
    Offline

    Det var godt nok en omgang kedelig bold. På den ene side er der et hold der vel nærmest består af 2. div spillere, på den anden er der spillere til milliarder af kroner fra nogle af de største adresser i Europa. Det var til tider rigtig svært at se hvem var hvem, for det var godt nok en dårlig omgang.

    #22
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    AK-JA! Kræver tydeligvis død/nærdød når det gælder holdindsats fra Os flødeskums(dansker)krigere…

    Lev Mette

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #23
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Underholdende kamp indtil videre.

    Skidt dommer, men fine angreb.

    #24
    RetardedWookie
    Rusher
    • 183 Indlæg
    Offline

    Med fare for at lyde som den klassiske, gamle, danske brokrøv så
    manglede det da bare at vi kvalificerede os fra en virkelig svag gruppe.

    Well, So far so good.

    Vi har på papiret holdet til at kunne udrette et eller andet til en slutrunde hvis vi kan mobilisere en mental medgang i stil med sidste EM, men spillet indtil videre efterlader meget at ønske.

    Jeg er noget skeptisk, men håber da selvfølgelig på mere end det enormt skuffende VM vi leverede.

    • Dette svar blev ændret 5 måneder, 1 uge siden af RetardedWookie.
    #25
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Troede lige, jeg skulle se de sidste 10 min…

    ..det skulle JEG så ikke ha’ gjort. Undskyld Alle!

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #26
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Troede lige, jeg skulle se de sidste 10 min…

    ..det skulle JEG så ikke ha’ gjort. Undskyld Alle!

    😡

    EM til sommer, men jeg frygter lidt for mit blodtryk ..

    #27
    hausner
    Moderator
    • 699 Indlæg
    Offline

    #24
    Så kigger vi på to forskellige stykker papir.
    Vi er er et under-middelmådigt hold og har været det længe. vi kommer til EM men vi kommer ikke meget længere end gruppespillet.

    Jeg håber faktisk vi skal møde nogle af de bedste hold. no pressure, bare ud og hyg sig. Så kan det være vi kan overraske lidt.

    • Dette svar blev ændret 5 måneder siden af hausner.
    #28
    Kvalptran
    Rusher
    • 17 Indlæg
    Offline

    Landsholdet spiller slet ikke op til de individuelle kvaliteter. Men jeg håber også, som hausner, at vi skal spille mod nogle af de bedste. Jeg mener ærligt talt også at det er der holdet spiller bedst.

    Jeremias fra Dailyrush.dk

    #29
    Nickell
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1745 Indlæg
    Offline

    I er inde på noget. Vi har det bedst som underhunden. Vi vandt i ’92, men floppede i ’94. Vi kom langt i ’21, men røg ud mod svage modstandere i ’23.

    Jeg krydser fingre for den svære pulje, når de trækker lod i december…

    #30
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    #29: Er det allerede i December. Skal de ikke spille playoff først?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...