Forside Fora Hardware Hvad er din O365 mailbox permission oprydnings metode

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    SvenBent
    Rusher
    Offline

    Ved godt der ikke er tale om hardware men nok det taeteste forum del der komme paa det.

    Jeg loeb over en ret uheldig punkt vi har i vore offboarding metode
    lad as antage Anna har sagt up jeg giver saa bob adgangs til Annas email
    Nu siger Bob saa up og charlie for adgang til bobs emails.

    nu har Bob ikke laenger brug for adgang til anna emails men pga vi ikke rigtig can see han har det nar vi haandter ehans konto saa har vi ikke en god oprydnings paa dette punkt. hvilket i dette tilfaelde jeg stoedet paa havde en hel kaede af permission der var ubrugelige.

    Hvad goer administratore folk for at sikre sig sig en ordenlig oprydning af ubrugbare permision til andre mailboxe i o365?

    - Sven Bent

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    VxChemical
    Rusher
    • 336 Indlæg
    Offline

    Vi sletter brugerne når de vi ved at der ikke er noget vi skal bruge fra deres konto længere, det kan være med det samme eller efter nogle måneder eller efter opsigelses perioden ved fyringer.

    #2
    Kenkari
    Moderator
    • 2739 Indlæg
    Offline

    Hvorfor skal Bob overhovedet have adgang til Anna’s mailboks?

    Lav et auto-reply at Anne ikke arbejder her mere, og henvis til en standard mailindboks. LAd den køre i 3 måneder f.eks. og kør noget script eller noget, der sletter mailen, efter de 3 måneder. Det burde også være tid til at Bob kan gå gennem Anna’s mail og hente hvad der er nødvendigt at gemme

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #3
    SvenBent
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 271 Indlæg
    Offline

    #1
    Vi skal opretholde alle mailbox minimum 7 aar. Jeg tror pt vi holder dem for evigt.

    #2
    Der er ret mange automatisk og semi automatiske systemmer

    - Sven Bent

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...