Forside Fora Off-topic Forsinket levering

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    trace
    Rusher
    Offline

    Hej.
    Vil lige hører hvad i rushere ville gøre…

    Vi har for godt 14 måneder siden bestilt snedkerfronter, sidebeklædninger og sokler til vores garderobeskabe.
    En ordre for godt 20.000 gode danske kr.
    Efter 3 måneder modtager vi så låger… første gang. Malet i en farve på den ene side, og anden farve på den anden side.
    Soklen er ikke malet på overkanten (man kan se overkanten af soklen når man åbner skabet).

    Snedker afhenter det hele.
    2-3 måneder senere – vi modtager låger i fin orden.
    Sokler er præcis den samme. Ikke malet på oversiden.

    Vi modtager så drypvis 4 gange sokler malet forkert farve, lavet i forkert længde, ikke fineret rigtig osv.
    Det er ren “pynte” sokler, så funktionaliteten har været den samme. Dog har vi haft hyret håndværker ind en enkelt gang til at lave det, da vi så fandt udaf at den var for tyk (!)
    Nu har vi så, efter ikke at have hørt noget ca. 4 måneder, modtaget vores sokler for en uges tid siden. Og nu er de rigtige.

    Nå, men så skal der jo betales en faktura.

    Ville i kræve et afslag? og har man ret til det?

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Emilsa
    Rusher
    • 1120 Indlæg
    Offline

    Hvem har i bestilt hos?

    I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

    #2
    Nass
    Rusher
    • 490 Indlæg
    Offline

    Ville kræve et afslag og evt. true med en dårlig anmeldelse på trustpilot

    #3
    Emilsa
    Rusher
    • 1120 Indlæg
    Offline

    #2 – Der skulle have været en sur trust pilot anmeldelse for lang tid siden, Det er den perfekte måde at få en ansvarshavende i salg til at ligge pres på den aktuelle sælger….

    I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

    #4
    trace
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 139 Indlæg
    Offline

    En snedker på fyn, som jeg ikke har specielt meget lyst til at hænge ud her – eller i det hele taget
    De har været top presset forstår jeg, men uanset, så det rimelig latterligt at skulle vente så lang tid på soklerne.

    I mit stille sind gik jeg jo og håbede på at de havde glemt alt om de sokler og de 20.000 – så ville jeg bare få fineret og malet nogen af dem vi havde liggende (vi har nok at tage af…).
    Sådan gik det så ikke. De har også været hurtige til at gensende faktura – overvejer at sige jeg betaler om et års tid eller noget

    #5
    LiberNull
    Rusher
    • 481 Indlæg
    Offline

    #4
    Du kan sige til dem, at du betaler når du har modtaget den vare du har bestilt.

    The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.

    #6
    Ghidora
    Rusher
    • 1200 Indlæg
    Offline

    Ville da prøve at forslå at der blev givet en form for kompensation.

    Der sker jo ikke noget ved at prøve?

    GL & HF

    #7
    NightBreaker
    Moderator
    • 1438 Indlæg
    Offline

    Jeg vil ikke betale for noget før varen er som den er bestilt. Er i min bog alt for ringe. Presset eller ej.

    #8
    JamesPond
    Rusher
    • 142 Indlæg
    Offline

    Som jeg læser det, så har du nu fået varen komplet leveret, og det er først nu de fakturaer dig for det hele?
    Hvis korrekt forstået, så ville jeg have gjort dem opmærksom på det tidligere i forløbet fremfor at komme her til sidst, omvendt kan der jo ikke ske noget ved at forhøre sig. Angående den håndværker I har hyret ind da kan du jo slå på det også?

    Såfremt du ikke har modtaget alt endnu eller hvis det ikke er korrekt, så ville jeg vente med at betale.

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...