Forside Fora Sport EM 202(1)0

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,636

Jow jow.

Vi skal vel nÊsten have en trÄd omkring EM 2020, nu hvor den 26-mand store trup netop nu bliver offentliggjort.

Vi starter i Parken mod hhv. Finland, Rusland og Belgien i indledende runde.

Hvad siger I til det? Tanker om truppen, forventninger? Kom glad, kom frisk, kom frejdigt.

Viser 30 svar - 151 til 180 (af 459 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,038

Der er én ting, der tÊller i fodbold, og det er, hvem der scorer flest mÄl. Det gjorde Belgien, desvÊrre. Men set over hele kampen, sÄ synes jeg faktisk, at vi var bedst. Forskellen var, at vi ikke lige havde KDB, Hazard og Witsel siddende pÄ bÊnken.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,030

Jeg er lidt forelsket i KDB, pĂ„ sĂ„dan en bromance-agtig mĂ„de… Hold da magle, hvor er han fantastisk!

VampiricEye
    Rusher

#152 Ja, han er desvÊrre irriterende god. OgsÄ for City. FÞj.:(

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

NÅ-SÅH :-O Kilt vs Red coat? EU vs England?

..lad nu se…

Nickell
    Moderator

NÅ-SÅH :-O Kilt vs Red coat? EU vs England?

..lad nu se…

NÄr du sÊtter det sÄdan op, sÄ holder jeg faktisk med skotterne. Jeg har dog satset penge pÄ England.

StultusX2
    Rusher

SUK! ..’amen jeg er da sikker pĂ„, et sĂždt 0-0 vil lĂžse ALT & ting?

Hvorfor sker der aldrig noget i de kampe jeg nu husker at(kan) se 🙁

Nickell
    Moderator

SUK! ..’amen jeg er da sikker pĂ„, et sĂždt 0-0 vil lĂžse ALT & ting?

Hvorfor sker der aldrig noget i de kampe jeg nu husker at(kan) se 🙁

Alt i Storbritannien er kedeligt, ogsÄ deres fodbold.

Min kone gjorde mig opmÊrksom pÄ, at jeg faktisk er Lord, da jeg ejer land i Skotland, sÄ nu er jeg nÞdt til at kÞbe en skotsk fodboldtrÞje.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

SĂ„ begynder tredie runde i dag.

Det er nu der skal knibes sammen og tÊnkes kreativt for flere hold. Skal man grave sig ned og nÞjes med en uafgjort, gÄ efter 1. pladsen og fÄ en sjov modstander i nÊste runde.

Gruppe A skal afgĂžres i aften med hhv. Italien – Wales, hvor Wales kan nĂžjes med uafgjort og Italien er videre allerede og Schweiz – Tyrkiet der begge skal have en sejr for at have en lille chance. Gruppen er stadig helt Ă„ben.

VampiricEye
    Rusher

#158 Eftersom man kan gĂ„ videre som 3’er, og 3 point snildt kan vĂŠre nok, sĂ„ er samtlige grupper vel Ă„bne i en eller anden grad.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#158 Eftersom man kan gĂ„ videre som 3’er, og 3 point snildt kan vĂŠre nok, sĂ„ er samtlige grupper vel Ă„bne i en eller anden grad.:)

Jow jow, bevares, men det er kun de fire bedste tre’ere der skal spille videre.

VampiricEye
    Rusher

#160 Jep, og der er gode chancer for at vĂŠre blandt de 4 bedste, hvis man kommer op pĂ„ 3 point. Og eftersom alle hold stadig kan nĂ„ 3 point, sĂ„ er det da generelt pivĂ„bent. Der er selvfĂžlgelig nogle hold, der mĂ„ske har brug for at vinde stĂžrre end andre (Turkey, I’m looking at you), men alle har da stadig chancen.:)

Hvilket jeg i Þvrigt ikke er fan af. I min optik bÞr det kun vÊre nummer 1 og 2, der gÄr videre. EM bÞr kun have 16 deltagere og VM 32. Men det kommer vi nok ikke ned pÄ igen, desvÊrre.

StultusX2
    Rusher

#161 Hvorfor desvĂŠrre? Eneste tidspunkt, jeg gider se ‘bold’ er nĂ„r der er “eksotiske” hold med!

PS. “Eksotisk” kan ogsĂ„ betyde f.eks. Island i min verden 😉

TÄpik: Nydeligt mÄl fra Tyrkiet i dag.

VampiricEye
    Rusher

#162 Hvis du vil se alle de dÄrlige hold spille, sÄ skal du jo bare se kval-kampene.:) Der er ingen grund til, at der skal flere dÄrlige hold med til selve slutrunden.

StultusX2
    Rusher

#162 Hvis du vil se alle de dÄrlige hold spille, sÄ skal du jo bare se kval-kampene.:) Der er ingen grund til, at der skal flere dÄrlige hold med til selve slutrunden.

Definer “de dĂ„rlige hold” – Pretty Please?

TSK-tsk! ‘Shot’s fired – then leave’ #pinkeye 😀

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r siden af StultusX2.
    VampiricEye
    Rusher

#164 De dÄrlige/middelmÄdige hold er naturligvis dem, der ikke er gode nok til at kvalificere sig til et 16-holds EM.;) SÄ ja, det har ogsÄ jÊvnligt vÊret vores eget landshold.

StultusX2
    Rusher

#164 De dÄrlige/middelmÄdige hold er naturligvis dem, der ikke er gode nok til at kvalificere sig til et 16-holds EM.;) SÄ ja, det har ogsÄ jÊvnligt vÊret vores eget landshold.

I rest my case 😉

Danmark taber 2-0 til Putin”%&Rusland i dag!

VampiricEye
    Rusher

#166 Øhh, hvilken case? Jeg ved godt, at du foretrÊkker at skrive sÄ kryptisk som muligt, men du skal lige huske ogsÄ at fÄ dine indlÊg til at give mening engang imellem.;)

StultusX2
    Rusher

#166 Øhh, hvilken case? Jeg ved godt, at du foretrÊkker at skrive sÄ kryptisk som muligt, men du skal lige huske ogsÄ at fÄ dine indlÊg til at give mening engang imellem.;)

‘Sagen’ omhandlende alle de “dĂ„rlige” hold?

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

SkrĂŠmmende nok er jeg faktisk til dels enig med Stultus her.

De “smĂ„” hold, som f.eks. Island, Ungarn og Wales er sjove at have med, for de kan skabe sensationer, og lave smĂ„ vejbump for de store hold. Nu er Wales lidt undtagelsen, da de er gĂ„et videre, men det er lidt sjovt at se at Ungarn kunne snuppe point fra Frankrig.

Jeg synes de hÞrer til. Men, der skal ikke flere hold pÄ plakaten. Nu har vi nÄet den grÊnse et EM skal have.

VampiricEye
    Rusher

#169 Mja, hvis det absolut skal vÊre, sÄ stemmer jeg for 32 hold til EM, sÄ vi kan komme tilbage til, at det kun er nummer 1 og 2 fra grupperne, der gÄr videre.

Jepparh
    Rusher
    • E-peen: 138

https://sesammen.dk/kn2XjU5

Til dem som vil se fodbold sammen pĂ„ DR.dk 😛

VampiricEye
    Rusher

SÄ gÄr det sgu snart lÞs, boys! Hvis vi kan prÊstere noget nÊr det, vi gjorde mod Belgien, sÄ skal det nok gÄ.

Vind eller forsvind!

StultusX2
    Rusher

FA’ME en smuk bue den der! 😀

sittingduck_m
    Rusher
    • E-peen: 107

SÄdan!!!!

Der er sgu lige hvad vi skulle bruge inden halvlegen!
    En halv kedelig offensiv som ellers har prĂŠget kampen

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,855

SÄdan! ?

VampiricEye
    Rusher

LÊkkert mÄl!

Nu mÄ Belgien godt lige tage sig sammen.

sittingduck_m
    Rusher
    • E-peen: 107

SÄdan!?

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,855

Puha. Der er en russer der skal top venskabelig samtale hos Putin nu 😀

Kom sÄ Belgien!

VampiricEye
    Rusher

Haha, straight to the gulag!

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Hold nu op hvor Belgien sidder pÄ kampen. Men score? Nej, hvorfor dog gÞre det.

Viser 30 svar - 151 til 180 (af 459 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...