Forside Fora Sport EM 202(1)0

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,547

Jow jow.

Vi skal vel nÊsten have en trÄd omkring EM 2020, nu hvor den 26-mand store trup netop nu bliver offentliggjort.

Vi starter i Parken mod hhv. Finland, Rusland og Belgien i indledende runde.

Hvad siger I til det? Tanker om truppen, forventninger? Kom glad, kom frisk, kom frejdigt.

Viser 30 svar - 61 til 90 (af 459 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,921

#59 Jamen ffs, flere af spillerne stod og tudede for halvanden time siden og vidste ikke, om de var vidne til et dÞdsfald. Og det gÊlder bÄde danskerne og finnerne. Det giver ingen mening i mit hoved at spille kampen fÊrdig her til aften.

#60 Det er vist ikke det, der er formÄlet med sprinklerne.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#59 Jamen ffs, flere af spillerne stod og tudede for halvanden time siden og vidste ikke, om de var vidne til et dÞdsfald. Og det gÊlder bÄde danskerne og finnerne. Det giver ingen mening i mit hoved at spille kampen fÊrdig her til aften.

Jeg er fuldstĂŠndig enig. Den kamp skulle ikke spilles i dag. Bare se og hĂžr Povlsen, som kommentator og tidligere fodboldspiller. Det berĂžr alle omkring det hold.

Den kamp skulle slet ikke have vÊret spillet i dag. De er ALT for pÄvirket.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,727

NÄr spillerne selv har sagt Ok til at spille, sÄ tror jeg faktisk det er det bedste.
    Det er en god mÄde og fÄ bearbejdet det pÄ og komme videre.

Det kan mÄske ikke helt sammenlignes, men hvis vi kommer ud for voldsomme styrt som skrÊmmer livet af en, men ikke forhindre en i at ski, sÄ siger vi altid, at det gÊlder om at komme i gang med det samme, sÄ det ikke sÊtter sig i en.
    TÊnker spillerne mÄske tÊnker lidt det samme.

Cancerman
    Head Rusher

#61 #62 Det giver I mit hovedet rigtig god mening at spille kampen fĂŠrdig, nu hvor Christian er meldt stabil.

Hvis de sÊtter sig hjem pÄ hotelvÊrelset nu, sÄ ender det med at pÄvirke dem endnu mere negativt.

Resultatet af kampen er pisse ligemeget nu, de skal spille den for CE og for deres mentale skyld. Ikke for de skide 3 point.

VampiricEye
    Rusher

#63 Tja, men de ville ogsÄ kunne komme igang i morgen. SÄ lÊnge efter er det heller ikke.

Peter MÞller kan jo knap bevare fatningen i interviewet nu her. SÄ tÊnk lige pÄ de spillere, der var tÊttest pÄ situationen.

Men altsÄ, hvis alle vil spille, sÄ mÄ de jo spille.

VampiricEye
    Rusher

#64 Hvordan skulle det pÄvirke dem negativt? Nu er Eriksen jo heldigvis stadig i live. SÄ at vente til i morgen ville ogsÄ lige kunne give lidt ro pÄ. Jeg tÊnker, at alle ikke er ens. SÄ nogen har mÄske behov for det, du foreslÄr. Men ikke nÞdvendigvis alle.

Cancerman
    Head Rusher

#65 Der er meget lang tid til i morgen. Der er rigtigt meget, der kan nÄ at sÊtte sig i hovedet inden de er tilbage pÄ banen i morgen.

VampiricEye
    Rusher

#67 Det kan det ogsÄ, selvom de spiller fÊrdig her til aften.

Cancerman
    Head Rusher

#66 AltsĂ„ nu er jeg ikke psykolog. Men de har vĂŠret ude for et traume – som heldvis endte godt. Derfor er det godt og komme op pĂ„ hesten med det samme og ikke sĂŠtte sig hjem pĂ„ hotelvĂŠrelset og glo ned i telefonen.

Jeg ved det selvfÞlgelig ikke, men jeg fÞler mig ret sikker pÄ, at hvis nogen af spillerne IKKE ville spille, sÄ havde holdene ikke sagt ja. Jeg tÊnker, at de sikkert har en psykolog med holdet og han har nok vÊret inde over.

Var CE afgÄet ved dÞden, sÄ var det en helt anden sag. SÄ ville det vÊre grotÊsk at spille kampen fÊrdig.

Cancerman
    Head Rusher

Det kan det ogsÄ, selvom de spiller fÊrdig her til aften.

Ja, det kan det. Men ikke pÄ samme mÄde.
    Det er mentalt vigtigt det de gĂžr, nemlig at de fortsĂŠtter trods skrĂŠkken.

Jeg er faktisk temmelig sikker pĂ„, at du kan finde flere psykologer der bakker mig op 🙂

Jacques
    Rusher
    • E-peen: 554

#60 Det er vist ikke det, der er formÄlet med sprinklerne.

Ej, VampyrØje. Det er det altsÄ.

VampiricEye
    Rusher

#69 & #70 Jeg er ikke i tvivl om, at du kan finde en masse psykologer, der giver dig ret. Men jeg tror ikke pĂ„ „one size fits all‟. Nogen har brug for at komme igang straks, hvor andre har brug for lige at bearbejde situationen lidt. Men altsĂ„, sĂ„ lĂŠnge alle er 100% okay med at spille videre, sĂ„ vil jeg ikke blande mig yderligere. ForhĂ„bentlig fĂ„r de alle den hjĂŠlp, de hver isĂŠr har brug for efter kampen.

VampiricEye
    Rusher

#71 Ikke lige fĂžr kampen. De vander banen for at gĂžre den glat og hurtig. Har du aldrig set fodbold fĂžr?:)

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,628

Ved ikke hvad jeg synes om det at kampen genoptages. Der mÄ vÊre spiller der er mentalt rystet. Det kan ikke vÊre andet.

Men er mest glad for han er ok.

Cancerman
    Head Rusher

#72 Jeg tror ikke de ville ha spillet hvis ikke alle havde sagt god for det – hvis de har „tvunget‟ nogen, sĂ„ er det selvfĂžlgelig ikke i orden.

Men som vi er helt enige om, sÄ er folk forskellige og i tilfÊlde af, at enkelte mÄske ikke ville spille, sÄ ville det bedste for alle vÊre de blev skiftet ud og de andre fik lov at spille, sÄ de kunne bearbejde det pÄ hver deres mÄde.

Men nok om det. De 3 point er ligemeget. Det vigtigste er at Christian er ok 🙂

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

DĂ„rligt sparket straffe. SĂ„ er det ud over stepper det sidste kvarter.

Cancerman
    Head Rusher

#76 Det er godt nok ogsÄ en lortetjans at fÄ.

En ting er, at det altid er stressende at sparke straffe men sÄdan en dag som i dag er det ekstra svÊrt.
    Det er sĂ„dan et tidspunkt man bare ikke har brug for sĂ„ meget tid til at tĂŠnke over tingene 🙁

VampiricEye
    Rusher

VĂŠrste landskamp nogensinde.

ForhÄbentlig kommer CE sig fuldt ud. Det er jo meningen, han skal overgÄ Schmeichels 129 landskampe.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#76 Det er godt nok ogsÄ en lortetjans at fÄ.

En ting er, at det altid er stressende at sparke straffe men sÄdan en dag som i dag er det ekstra svÊrt.

Det er sĂ„dan et tidspunkt man bare ikke har brug for sĂ„ meget tid til at tĂŠnke over tingene 🙁

Ja. Men, en eller anden skal jo gĂžre det. Jeg havde nok valgt en anden, men det kan man altid diskutere.

Vi’ere. Der er en ny kamp pĂ„ torsdag

Cancerman
    Head Rusher

#79 Ja, synes ikke nÞdvendigvis det var et dÄrligt valg.

Han havde ulideligt lang tid – dommeren fedtede rundt, sĂ„ han stod bare og gloede – sĂ„ kan man altsĂ„ nĂ„ at tĂŠnke mange lorte tanker, der fĂ„r en til at sparke som en gammel dame.

Men vil bestemt ikke klandre ham for at brĂŠnde den – det var en lortetjans.

Cancerman
    Head Rusher

#78 Jeg tror sgu det er slut. Som du selv skrev, sÄ er han lige blevet far igen og jeg tror simpelthen ikke han vil gamble med sit helbred.

Havde det vĂŠret et ildebefindende sĂ„ mĂ„ske. Men fuldbyrdet hjertestop… Puha, den er hĂ„rd. 🙁

Jacques
    Rusher
    • E-peen: 554

#71 Ikke lige fĂžr kampen. De vander banen for at gĂžre den glat og hurtig. Har du aldrig set fodbold fĂžr?:)

Sarkasme. Er det fĂžrste gang, du stĂžder pĂ„ det? 🙂

Du mÄ vÊre blevet hylet ud af den efter Christian Eriksens uheld.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,979

Vi vandt i dag, selvom Finland tog tre point.

Vi havde som nation tabt en uskyld uden lige, hvis Eriksen ikke havde klaret den. Jeg var rystet, men da jeg hÞrer om hans kone, som bare venter pÄ at kunne lÞbe ind til ham, sÄ var jeg tÊt pÄ at bryde ud i tÄrer.

Nu venter to pÄkrÊvede sejre. Men kan de ikke slÄ Belgien og Rusland, sÄ kan det alligevel vÊre lige meget med at gÄ videre efter gruppespillet.

Nationen blev samlet omkring en af vores fodboldheltes dÞdskamp. Finnerne viste sig uhyre menneskelige med spillere, som bliver empatiske og fans, som rÄber Christian, hvorefter de danske fans rÄber Eriksen tilbage. Det bekrÊftede min tro pÄ menneskeheden i en meget svÊr situation.

Jeg tror, at det var er vendepunkt, som vi oplevede i dag, og kampens udfald er jeg ret sÄ ligeglad med, selvom jeg tabte penge.

VampiricEye
    Rusher

#81 Vi mÄ se tiden an.

#82 Du ved vel godt, at sarkasme kan vĂŠre en svĂŠr stĂžrrelse pĂ„ skrift, ikke? Og ja, mit hoved var nok ogsĂ„ et lidt andet sted. SĂ„ jeg tĂŠnkte bare: „fjollede biolog‟.;)

VampiricEye
    Rusher

#83 Vi har ikke brug for 2 sejre. De bedste 3’ere gĂ„r videre, sĂ„ en enkelt sejr over Rusland og samlet 3 point kan vĂŠre nok til at gĂ„ videre. Portugal blev europamestre pĂ„ den mĂ„de i 2016.

Cancerman
    Head Rusher

#83 ja, fuck resultatet. Hvor morbidt det end lyder, sĂ„ kan det som du siger faktisk vĂŠre en god ting for landet – det kan vĂŠre det kan lappe lidt af den splittelse der er opstĂ„et.

bean
    Rusher
    • E-peen: 50

Jeg synes Êrlig talt det er klamt at der er linket til en video her i trÄden hvor man kan se episoden.
    For det fÞrste er det respektlÞst over for manden og for det andet er det ret sÄ ubehageligt at se en ung mand ligge bevidstlÞs pÄ den mÄde. Man kan se det uden at trykke ind pÄ linket.

God bedring Christian eriksen. Jeg hÄber pÄ et hurtigt og veloverstÄet forlÞb.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,979

Eriksens holdkammerat i Inter, Romelu Lukaku, scorer for Belgien, lĂžber mod kameraet og rĂ„ber „Christian, We love you‟.

Det er sport, nÄr det er smukkest.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/christian-jeg-elsker-dig/8626872

Cancerman
    Head Rusher

#87 Point taken og jeg er enig. Jeg havde ikke set previewet, da YouTube er blokerer her.

Har fjernet previewet.

ElSenator
    Rusher
    • E-peen: 579

#83, Godt skrevet. Jeg havde det pÄ prÊcist samme mÄde.

Viser 30 svar - 61 til 90 (af 459 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...