Forside Fora Sport EM 202(1)0

Currently, there are 0 users and 3 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,544

Jow jow.

Vi skal vel nÊsten have en trÄd omkring EM 2020, nu hvor den 26-mand store trup netop nu bliver offentliggjort.

Vi starter i Parken mod hhv. Finland, Rusland og Belgien i indledende runde.

Hvad siger I til det? Tanker om truppen, forventninger? Kom glad, kom frisk, kom frejdigt.

Viser 30 svar - 421 til 450 (af 459 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Nass
    Rusher
    • E-peen: 544

Fedt resultat af Euro 2020. Øv-kamp i gÄr. Vi kunne jo ikke holde fast i bolden.

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 935

Fedt resultat af Euro 2020. Øv-kamp i gÄr. Vi kunne jo ikke holde fast i bolden.

EnglÊnderne presset hÄrdt pÄ og tror vi var mere medtaget end dem efter Baku kampen ifht deres Ukraine kamp

Tror mÄske vi rykker et plads eller 3 frem pÄ ranglisten efter EM

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 8 mĂ„neder siden af Schalde.
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,917

Der bliver Äbnet op til flere sager mod England nu pga. den opfÞrsel deres retarderede fans har lagt for dagen. Hvis UEFA har bare en enkelt nos i deres korrupte lÞgpose, sÄ kommer der ingen engelske fans pÄ stadion pÄ sÞndag. Men det sker nÊppe.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

^forsétter 🙂

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em/danske-fans-ramt-af-skaeldsord-og-spytklatter-ved-em-semifinale-jeg-skal-aldrig

Det engelske hold skide godt, men det er resten ikke!

„.. ingen engelske fans pĂ„ stadion pĂ„ sĂžndag..‟ Se dĂ©t tĂžr de sgu ikke :-O

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 8 mĂ„neder siden af StultusX2.
    VampiricEye
    Rusher

#425 Klamt. Selvom der er enkelte, engelske United-spillere, jeg godt kan lide, sÄ er det svÊrt at heppe pÄ andre end Italien pÄ sÞndag. Selvom de heller ikke har vÊret lige fine i kanten igennem hele turneringen.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

SE lige det her:
    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em/under-24-timer-efter-danmarks-em-exit-skrev-damsinho-autografer-i-barndomsklubben

SÅDAN! For syv-sþren!
    Stort ♄ fra en (syd/fast*)-Jyde og det pĂ„ trods at Jyllinge er tĂŠt pĂ„.. 😉

JĂžsses, han ligner selv en lille knĂŠgt – under den kasket 🙂

*Til Emil‛

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 8 mĂ„neder siden af StultusX2.
    Masoz
    Rusher
    • E-peen: 159

Det vÊrste er vel, at skulle EnglÊnderne fÄ en straf/bÞde for deres opfÞrsel under onsdagens kamp, sÄ er det sÄ lille et belÞb at det for dem var det hele vÊrd?

De burde vel et sted flytte kampen til et neutralt land, sÄ det bliver mere fair for hvert hold?

Jeg er stolt af det danske landshold, og deres prĂŠstation under dette EM. Jeg har i mange Ă„r ikke interesseret mig for landsholdet nĂ„r de har spillet fodbold, for synes det ofte har vĂŠret skuffende – men de har haft mig med fra starten i Ă„r! Det har vĂŠret et fedt EM!

Jeg er spÊndt pÄ VM til nÊste Är, og hÄber at landsholdet kan gÄ mindst lige sÄ langt der ogsÄ.

Ténker de i hvert fald lige skal finde sig en erstatning for Braithwaite? 😛

VampiricEye
    Rusher

#428 Men hvem skal erstatte ham? Den primÊre mangel pÄ landsholdet er en klasseangriber.

Masoz
    Rusher
    • E-peen: 159

#429 Ja, og det ved jeg sĂ„ ikke 😉 Synes bare han ofte enten tabte bolden, eller var lidt for egoistisk i nogle af de chancer der var oppe ved modstanderens mĂ„l.

Men giv mig lige 18 Ă„r, sĂ„ er min sĂžn klar 😀

VampiricEye
    Rusher

#430 Wayne Rooney debuterede for Everton som 16-Ă„rig og det engelske landshold som 17-Ă„rig. Og han var stort set et bĂŠst fra starten. SĂ„ min knejt er klar om 15 Ă„r.:D

Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,387

Syntes ogsĂ„ Braithwaite er alt for usikker… dĂ„rlige afslutninger og mange fejl.

Han minder mig lidt om Rommedahl, god til at lĂžbe stĂŠrkt!…..

sittingduck_m
    Rusher
    • E-peen: 105

Det var tankevÊkkende at se da Dolberg og Damsgaard gik ud sÄ stoppede vi med at true oppe foran og England gik lÊngere frem. PrimÊrt er Poulsen og MB for dÄrlige til at holde i bolden og outputtet fra dem er ikke godt nok. De er gode til at lÞbe og true i dybden og defensivt er isÊr Poulsen god i presspillet. Men vi mangler desperat en som kan noget med bolden! De to fÞrst nÊvnte tror jeg mest pÄ i fremtiden

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,627

Drenge og piger, det er VM.

Gulddreng:
    ‚Jeg må ha’ mĂŠrket forkert. Det er sgu nok VM, jeg har kunnet mĂŠrke, at vi vinder. De ligger meget tĂŠt på hinanden‛

SÄ den er altsÄ helt sikker endnu.

Schalde
    Rusher

Det var tankevÊkkende at se da Dolberg og Damsgaard gik ud sÄ stoppede vi med at true oppe foran og England gik lÊngere frem. PrimÊrt er Poulsen og MB for dÄrlige til at holde i bolden og outputtet fra dem er ikke godt nok. De er gode til at lÞbe og true i dybden og defensivt er isÊr Poulsen god i presspillet. Men vi mangler desperat en som kan noget med bolden! De to fÞrst nÊvnte tror jeg mest pÄ i fremtiden

Damsgaard tror jeg bliver en super vigtig asset i vores angreb i fremtiden, hans dynamiske ryk og aggresivitet i det offnsive spil er vigtig.

sittingduck_m
    Rusher
    • E-peen: 105

Damsgaard tror jeg bliver en super vigtig asset i vores angreb i fremtiden, hans dynamiske ryk og aggresivitet i det offnsive spil er vigtig.

Jeg tror du har ret. Ser ogsÄ ham som en af fremtidens bÊrende spillere offensivt og mÄske endelig en som kan drible og skabe noget pÄ egen hÄnd. Vi har i min verden virkelig manglet kvalitet oppe foran nogle Är efterhÄnden men det ser mere lyst ud nu

Schalde
    Rusher

Jeg tror du har ret. Ser ogsÄ ham som en af fremtidens bÊrende spillere offensivt og mÄske endelig en som kan drible og skabe noget pÄ egen hÄnd. Vi har i min verden virkelig manglet kvalitet oppe foran nogle Är efterhÄnden men det ser mere lyst ud nu

Jep, vi har selvfÞlgelig ogsÄ Yussuf men synes ikke han har vist helt den samme slagkraft som han er vÊrd mht at udfordre under EM

VampiricEye
    Rusher

Jep, vi har selvfÞlgelig ogsÄ Yussuf men synes ikke han har vist helt den samme slagkraft som han er vÊrd mht at udfordre under EM

Vi mÄ hÄbe, at Dolleren ender med at blive rigtig god.

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,344

#438 – Jeg har aldrig set en fodboldkamp til ende – ikke engang halvvejs… Men jeg bliver godtnok sur nĂ„r jeg hĂžrer om fans, familier med bĂžrn og gamlinge der bliver overfaldet af fodbold fans…

Hooliganisme er fint nok, sikkert en sund mÄde at hÄndtere sine hormoner pÄ nÄr man er en ung mand osv. Men kÊden hopper af nÄr de begynder at overfalde udenforstÄende. Det er ÊrelÞst.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,979

EnglÊnderne bliver hÄrdt straffet! BÞdens stÞrrelse gÞr, at hele England nu gÄr i national tÊnkepause for at udklÊkke et nyt sÊt etiske regler for god opfÞrsel pÄ og udenfor stadion.

220.000 kan jo afskrĂŠkke selv de hĂ„rdeste nysere…

/sarcasm

On tÄpik: England har lavere odds end Italien. Er de ikke meget jÊvnbyrdige?

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 8 mĂ„neder siden af Nickell.
    • Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 8 mĂ„neder siden af Nickell.
    VampiricEye
    Rusher

#439 De har sgu nok ikke for mange brikker at flytte med.

#440 Jeg har lige tjekket odds, og ja, det er lavere pÄ England, men det er da nogenlunde jÊvnt.:) De er nok sat lidt lavere end Italien, fordi de er hjemmehold. Odds kan ogsÄ Êndres pÄ baggrund af, hvad folk spiller pÄ. SÄ hvis mange spiller pÄ England, sÄ sÊnkes deres odds.

Nickell
    Moderator

SĂ„ er Wembley stormet. Engelsk arbejderklasse, nĂ„r det er „bedst‟.

VampiricEye
    Rusher

Go go, Italy!

Nickell
    Moderator

Vaffanculo! ?

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 893

Udover at england ikke skal vinde gĂžr italien det heller ikke nemt at holde med dem som de spiller pt..
    HVad sker der for de hÄblÞse langskud og stort set alle deres angreb ser super rodet ud.

VampiricEye
    Rusher

Uanset hvem der vinder, sÄ er det altid lidt fesent, nÄr finaler afgÞres i straffesparkskonkurrence. SÄ jeg hÄber, at der bliver scoret, inden de kommer dertil.

VampiricEye
    Rusher

NĂ„, straffesparkskonkurrence it is. Meh.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,721

#447 Ja, det er en lidt fesen mĂ„de af afgĂžre en fodboldkamp pĂ„. 🙁

Nickell
    Moderator

FORZA ITALIA!

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,721

Synd for de Engelske spillere, men jeg kan ikke lade vĂŠre med at fryde mig over, at de tĂ„belige fans nu kan gĂ„ slukĂžret hjem. Karma ramte dem – sĂ„ kan de lĂŠre at opfĂžre sig ordentligt.

WeezY
    Rusher
    • E-peen: 89

Smukt…. tillykke Italien… nu over pĂ„ Zulu og se CS:GO…

Viser 30 svar - 421 til 450 (af 459 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...