Forside Fora Sport EM 202(1)0

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,549

Jow jow.

Vi skal vel nÊsten have en trÄd omkring EM 2020, nu hvor den 26-mand store trup netop nu bliver offentliggjort.

Vi starter i Parken mod hhv. Finland, Rusland og Belgien i indledende runde.

Hvad siger I til det? Tanker om truppen, forventninger? Kom glad, kom frisk, kom frejdigt.

Viser 30 svar - 361 til 390 (af 459 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,979

Det er hĂžje odds pĂ„ Danmark, sĂ„ den er helt sikker,som Gulddreng synger…

Jeg forventer det vÊrste, hÄber pÄ det bedste. Uanset hvad, sÄ har det vÊret en fed slutrunde.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 899

Jeg dÞr hvis england gÄr hen og vinder det hele, mÄske der i fremtiden kunne komme nogle regler om at finalerne ikke bliver spillet pÄ et af holdnes hjemmebane. SÄ det er max 5k tilskuer vs 55k eller?
    Der er no way boris j Ă„bner op fĂžr flere fra andre lande nu da england stadigvĂŠk er med.

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 9 mĂ„neder siden af RabidSquirrelX.
    CDM
    Rusher
    • E-peen: 44

Noget jeg blive lidt stÞdt over, er at man godt kan have 60k tilskuere pÄ stadion, men man kan ikke have rejsende fans, som er vaccineret med samme vaccine som de selv fÄr.

Kampe burde aldrig blive spillet pÄ et at holdes hjemmebane.. Det kan lige gÄ i gruppespillet, men sq da ikke de kampe hvor det er vind eller forsvind.

Nu er wembley valgt ud fra et historisk synspunkt, sÄ hvis det virkelig skulle vÊre der, jamen sÄ skulle halvdelen af billetterne os kunne gÄ til det tilrejsende hold!

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Noget jeg blive lidt stÞdt over, er at man godt kan have 60k tilskuere pÄ stadion, men man kan ikke have rejsende fans, som er vaccineret med samme vaccine som de selv fÄr.

Kampe burde aldrig blive spillet pÄ et at holdes hjemmebane.. Det kan lige gÄ i gruppespillet, men sq da ikke de kampe hvor det er vind eller forsvind.

Nu er wembley valgt ud fra et historisk synspunkt, sÄ hvis det virkelig skulle vÊre der, jamen sÄ skulle halvdelen af billetterne os kunne gÄ til det tilrejsende hold!

Skulle vi sÄ ogsÄ have ladt Russerne komme ind i landet til deres kamp?

Og hvad med Italien – Spanien kampen. Skal de ogsĂ„ have lov til at komme ind?

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,926

Vi har spillet imod England pĂ„ Wembley syv gange. Hver eneste gang har et af holdene vundet 1-0. SĂ„ mĂ„ske er der udsigt til en neglebidende 1-0’er.

Spoock
    Rusher
    • E-peen: 63

Men skal vi sÄ fremadrettet flytte til andre lande, nÄr et vÊrtshold gÄr videre til de afgÞrende kampe? VÊrtshold har jo altid haft en fordel. Nu har vi sÄ bare placeret kampene rundt omkring i stedet. Det vigtigste i den sammenhÊng er, at det hele tiden har vÊret planen og at man ikke har givet England en fordel ved at flytte kampen til Wembley efter de kvalificerede sig.

Spoock
    Rusher
    • E-peen: 63

Omkring selve kampen, sÄ tror jeg det er farvel til Danmark nu. Jeg tÊnkere 3-1 til England.

CDM
    Rusher
    • E-peen: 44

Hvis de er blevet vaccineret efter samme vaccine program, som vi fÞre i vores land, sÄ kan jeg ikke se problemet i at lukke dem ind. Det kunne jeg hellere ikke ved gruppekampene.

Jo det kan jeg godt gĂ„ med til, men halvdelen af billeterne til disse kampe, bĂžr falde til det tilrejsende holds fans, sĂ„dan der ikke bliver en skĂŠv fordeling af fans. Hvis billeterne til det ene hold ikke bliver solgt, kan de blive solgt til alle. Men at man lukker et holds fan total ude pĂ„ det sĂ„dan et grundlagde, giver ikke meget mening. Det var noget andet hvis man havde vidt forskellige vaccinationsprogrammer – F.eks. hvis man benytter vacciner man ikke selv har godkendt (f.eks. Rusland)

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 9 mĂ„neder siden af CDM.
    Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jo det kan jeg godt gÄ med til, men halvdelen af billeterne til disse kampe, bÞr falde til det tilrejsende holds fans, sÄdan der ikke bliver en skÊv fordeling af fans. Hvis billeterne til det ene hold ikke bliver solgt, kan de blive solgt til alle. Men at man lukker et holds fan total ude pÄ det sÄdan et grundlagde, giver ikke meget mening.

Det har jo altid vÊret sÄdan, at det land som har haft slutrunden, har haft en fordel i forhold til fans. Det er ikke anderledes i Är, bare fordi det er placeret rundt omkring i europa (og semi-asien).

Jeg er med pÄ hvad du mener, at Danske fans burde have lov til at rejse ind i Storbritatanien, i og med vi bruger samme vacciner. Men, De er hÄrdt ramt af delta varianten, sÄ du kan ogsÄ se det pÄ det pÄ den anden mÄde. Hvis vi lod 20.000 danske fans rejse ind i landet, hvad ville de sÄ ikke kunne rage til sig af Delta-variationer og slÊbe med hjem, sÄ der ville vÊre endnu stÞrre problemer end vi allerede nu er ved at bevÊge os ind i.

Hvert land har deres problemer at slÄs med, og det synes jeg vi bÞr respektere. Vi er stadig i en pandemi, selvom vi bevÊger os hen imod et godt sted.

VampiricEye
    Rusher

Det har jo altid vÊret sÄdan, at det land som har haft slutrunden, har haft en fordel i forhold til fans. Det er ikke anderledes i Är, bare fordi det er placeret rundt omkring i europa (og semi-asien).

Jeg vil nu pÄstÄ, at der er forskel. Normalt vil fordelen mÄske vÊre 2/3 til hjemmeholdet. Denne gang er den 11/12.

Men det er bare en endnu stĂžrre grund til at prygle dem.:)

Hvis England vinder EM, sÄ kommer der en * efter deres titel. Ligesom det er tilfÊldet med Liverpools coronamesterskab.;)

Nickell
    Moderator

#369: Jeg er sÄ hamrende enig.

Vi blev alle forargede over BrĂžndbys fejring af deres mesterskab. Det mente vi vel principielt, ikke?

VampiricEye
    Rusher

#371 Selvom begge dele er fodbold, sÄ synes jeg egentlig ikke, at de to situationer kan sammenlignes. Vi er ogsÄ et andet sted i pandemien nu (i forhold til restriktioner osv.). Jeg har ikke selv deltaget i fejringen indtil videre, men hvis jeg skulle hidse mig op over en af delene, sÄ ville det vÊre fejringen af BrÞndbys mesterskab.

Med det sagt, sÄ var der vel ikke engang specielt mange smittede. SÄ de fik vel egentlig bare bevist, at de davÊrende restriktioner var en tand overdrevne.

Nickell
    Moderator

#371 Selvom begge dele er fodbold, sÄ synes jeg egentlig ikke, at de to situationer kan sammenlignes. Vi er ogsÄ et andet sted i pandemien nu (i forhold til restriktioner osv.). Jeg har ikke selv deltaget i fejringen indtil videre, men hvis jeg skulle hidse mig op over en af delene, sÄ ville det vÊre fejringen af BrÞndbys mesterskab.

Med det sagt, sÄ var der vel ikke engang specielt mange smittede. SÄ de fik vel egentlig bare bevist, at de davÊrende restriktioner var en tand overdrevne.

Med den nye Delta-variant pÄ spil bÞr vi vÊre ekstra pÄpasselige. Vi slap nÄdigt sidste gang med under 100 smittede, men de fik jo startet en masse nye smittekilder, hvor pandemien kunne have vÊret endnu lavere nu.

Mit stÞrste problem med restriktionerne er, at folk ikke fÞlger de smÄ restriktioner, hvor man strammer yderligere.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

#369: Jeg er sÄ hamrende enig.

Vi blev alle forargede over BrĂžndbys fejring af deres mesterskab. Det mente vi vel principielt, ikke?

Tal for dig selv 😛 Og diverse former for klub-bold – indenrigs/udenrigs – rager mig en hĂžstblomst!

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 9 mĂ„neder siden af StultusX2.
    StultusX2
    Rusher

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em/danskere-i-london-knokler-samles-klokken-10-havde-jacob-faaet-nej-fra-de-foerste

Bliver nĂŠsten rĂžrt over udlandsdanskere/DK-London-hipstere ♄/;-)

Mikaa
    Rusher
    • E-peen: 129

Ja, for helved, det er sÄ klamt at se pÄ.. SÄdan noget skuespil i fodbold skal sanktioneres. Det hÞrer ingen steder hjemme.

NÄ, om kampen, havde sgu ikke regnet med at Spanien ville vÊre sÄ meget i kontrol. Ser tusind gange hellere Spanien gÄ videre end Italien xD

CrackMaND
    Rusher
    • E-peen: 108

“Has it ever been Home?”

https://www.thesun.co.uk/sport/football/15511831/england-denmark-schmeichel-taunt-euro-2020/

Schmeichel er sgu en ren legende 😀

StultusX2
    Rusher

SĂ„ INGEN ser noget lige nu?

Hvis ikke det var fordi at DK taber med 3 mĂ„l om knap 22 timer – SĂ„ ville et fuldstĂŠndigt smadret(Ik‛ mere ĂŒber-energi)Spansk hold vĂŠre perfekt i en finale 😉

Nickell
    Moderator

“Has it ever been Home?”

https://www.thesun.co.uk/sport/football/15511831/england-denmark-schmeichel-taunt-euro-2020/

Schmeichel er sgu en ren legende 😀

Han kunne lige sĂ„ godt have sagt ‚suck my balls‛. 😀

Hvis ikke det var fordi at DK taber med 3 mĂ„l om knap 22 timer – SĂ„ ville et fuldstĂŠndigt smadret(Ik‛ mere ĂŒber-energi)Spansk hold vĂŠre perfekt i en finale 😉

Du er hermed strĂžget af min gaveliste til jul!

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

PrinsgeMÊhlen kommer til at lÞbe om hjÞrner med hele den venstre side af Spanien, selvom jeg har svÊrt ved at se hvem der gÄr videre lige nu.

Den gÄr i straffe og sÄ kan alt ske.

StultusX2
    Rusher

UF! Om jeg gider HØRE straffespark via P3 :-O

Held & Lykke til Italien og Spanien.

#379 I’ll live ♄
    PS. #380 Jeg sĂ„ intet – Jeg hĂžrte – Jeg spurgte om; andre sĂ„ 😉

VampiricEye
    Rusher

#376 Enig. Den slags adfĂŠrd ĂŠndrer sig ikke, hvis ikke der skrides ind.

NÄ, sÄ endte Italien i finalen. De har vist sig ikke at vÊre usÄrlige. Jeg tror dog stadig, at de slÄr England, hvis England skulle komme sÄ langt. Omvendt, sÄ tror jeg, at vi slÄr Italien, hvis vi kommer sÄ langt.:D

Nickell
    Moderator

Der er fandme lang tid til klokken 21. Tid er selvfĂžlgelig aldrig relativ.

Klokken 18 er det perfekte sweetspot for EM-kampe.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Der er fandme lang tid til klokken 21. Tid er selvfĂžlgelig aldrig relativ.

Klokken 18 er det perfekte sweetspot for EM-kampe.

Enig. Og den mÄ ikke gÄ i straffespark sÄ jeg er smadret i morgen tidlig.

Noize
    Rusher
    • E-peen: 177

19.30 havde vĂŠret mit sweet spot for en EM kamp

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

NĂ„. Opstillingen er kommet. Never change a winning team. De samme 11 starter inde.

det er vel egentlig meget godt

Noize
    Rusher
    • E-peen: 177

Tror i pÄ det drenge eller lever i bare pÄ en lyserÞd sky med en drenge drÞm i maven?!?!?!?!

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Tror i pÄ det drenge eller lever i bare pÄ en lyserÞd sky med en drenge drÞm i maven?!?!?!?!

Uanset hvad, sÄ kan jeg slet ikke vÊre i mig selv i Þjeblikket. Det er alt for spÊndende

VampiricEye
    Rusher

#387 SelvfÞlgelig tror jeg pÄ det. Hvis vi topprÊsterer i dag, sÄ har vi gode chancer for at gÄ i finalen.

Puha, det bliver spĂŠndende!

Jepparh
    Rusher
    • E-peen: 138

Og de lorte englÊndere buher under dansk nationalsang. GUD jeg hÄber de englÊndere for en over nakken. DANMAAAAAAAAARK!!!!!!!!

Viser 30 svar - 361 til 390 (af 459 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...