Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Musik Copenhell 2024

  • Dette emne har 10 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned siden af Kenkari.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Eftermiddag

    Nå, hvem skal med? Hvad skal I se? Hvad skal I opleve?

    Vil du være frivillig? Skriv til mig

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 10 svar - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Jeppe
    Rusher
    • 360 Indlæg
    Offline

    Jeg var med for første gang sidste år, dog kun fredag. Jeg kendte ingen navne, men hyggelig dag med venner

    I år har jeg også købt billet til fredag, og heller ikke i år kender jeg et eneste navn der spiller, men vi skal nok få det sjovt alligevel. Nogle af de andre hører heavy, andre gør ikke.

    #2
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    #1: Fredag er for mig i år, den bedste dag. Jeg har seks bands lige nu jeg gerne vil se, og jeg kunne godt lokkes til mere. Onsdag skal jeg bare drikke så meget øl, at jeg skal pisse i fire dage

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #3
    Mikaa
    Rusher
    • 129 Indlæg
    Offline

    Var frivillig sidste år i Satans baghave, fik tjansen herinde

    Kan dog ikke i år, konen har termin lige midt i festivallen

    Men, indrømmet, jeg er ikke oppe at ringe over programmet i år..

    "Help me, Premature Ejaculation Man!"
    Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"

    #4
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Men, indrømmet, jeg er ikke oppe at ringe over programmet i år..

    Jeg synes faktisk programmet er fedt i år. Der er ikke nogle af de her dumme dinosaurbands i år. Det eneste der irriterer mig er alle de solister. Hvorfor skal det nu være en ting?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #5
    sittingduck_m
    Rusher
    • 98 Indlæg
    Offline

    Skal der ud for 4 år i streg og glæder mig som altid som et lille barn
    De to gamle svingere offspring og limp bizkit skal lige høres. Så er der et ramstein light band som kommer der ud som lyder meget sjove og så tror jeg at jeg skal rundt og se om der er noget interessant metal core/death core på programmet… og så ellers fælles sang i teltet med masser af øl

    #6
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    og så tror jeg at jeg skal rundt og se om der er noget interessant metal core/death core på programmet

    Slaughter to Prevail og Shadow of Intent. Så har du Deathcore så det gør noget

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #7
    sittingduck_m
    Rusher
    • 98 Indlæg
    Offline

    Slaughter to prevail hsr jeg på min liste så de skal høres. Det andet band skal undersøges😀

    #8
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Slaughter to prevail hsr jeg på min liste så de skal høres. Det andet band skal undersøges😀

    Jeg har også Brand of Sacrifice og Make them Suffer på min liste. Det er også Death/Metal-core

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #9
    Mikaa
    Rusher
    • 129 Indlæg
    Offline

    Men, indrømmet, jeg er ikke oppe at ringe over programmet i år..

    Jeg synes faktisk programmet er fedt i år. Der er ikke nogle af de her dumme dinosaurbands i år. Det eneste der irriterer mig er alle de solister. Hvorfor skal det nu være en ting?

    God pointe, specielt solist-delen. Det har du egentlig ret i.

    Det synes jeg generelt er et skridt i den rigtige retning for programmet.

    Jeg vil MEGET hellere afsted til et program som i år, end til endnu en festival hvor [Indsæt dinosaurband her, aka Metallica eller Guns N’ Roses] tiltrækker halvdelen af Danmark til Refshaleøen, når jeg tænker mig lidt mere om.

    For helved altså. Jeg må hellere lige tale med konen om ikke hun kan klemme ballerne sammen.. Bogstavelig talt

    "Help me, Premature Ejaculation Man!"
    Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"

    #10
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 2753 Indlæg
    Offline

    For helved altså. Jeg må hellere lige tale med konen om ikke hun kan klemme ballerne sammen.. Bogstavelig talt

    Hvornår er hun sat til?

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 10 svar - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...