Forside Fora Køb og salg Copenhell 1300 kr for en billet!!!

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Canis_lupus
    Rusher
    Offline

    Hvad fanden sker der liiiiige for deres priser?

    Jeg kan huske første år hvor jeg var til CH, der gav man 1300 kr for hele festivalen.

    Nu hedder det 1300kr for en enkelt dag, wtf?

    Altså en Rammstein koncert giver man 7-800 kr for, og det er 2 timers fantastisk underholdning.

    Men 1300kr det er godt nok vanvittigt. Så er der måske et band man virkelig vil se, og så et “ok, nå ja det kunne være sjovt at se” band et eller to.

    Synes det er en kedelig trend det med at de skruer priserne så meget op til de festivaler.

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Emilsa
    Rusher
    • 1124 Indlæg
    Offline

    Det vel det vi kalder københavnerpriser

    I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

    #2
    knekker
    Rusher
    • 867 Indlæg
    Offline

    På sjælland er folk mere grådige, det er f.eks også derfor byggebranchen fortrækker håndværker og entreprenøre fra Jylland.
    Det ironiske er at i min branche (film branchen), så kan vfx studier i københavn slet ikke følge med de lønninger jeg tilbydes i udlandet, hvorfor jeg har skulle takke nej til de sidste 2 job tilbud jeg fik fra virksomheder i københavn.

    Efter at have boet et par år i København er det mit indtryk at Jylland er et mere balanceret og jordnært område af Danmark, det ser vi f.eks med huspriserne, som er meget mere realistiske her. Pengene rækker meget længere her ovre. Og så er gennemsnittet af karl smarte folk også del lavere i jylland.

    • Dette svar blev ændret 1 uge, 5 dage siden af knekker.
    #3
    MiNo
    Rusher
    • 709 Indlæg
    Offline

    Prisen sættes jo efter hvad folk kan og vil betale. Og så koster alt bare mere nær og I KBH. Så når der skal hyres nogle ind, så koster det mere som jo kun kan hentes ind på prisen. Lejer af skideskur koster sikkert mere her end i Ikast.

    Men gør du det rigtigt, så er der præcis plads til det antal som vil betale 1300kr.

    Men det kan blive værre. For nogle i gruppen er klar til at betale mere. Så forvent VIP og andre special produkter så der også er noget til dem som vil betale 2000 kr fx. Det ser man stort set overalt nu. Dybest set samme produkt, men segmenteret så man får max pris i alt. Som vi fx kender det fra streaming tjenester.

    [Edit] Det går op for mig, at du #0 nok ved alt dette. Sorry. Jeg synes også ting er blevet (for) dyre, men det største problem er vel at jeg (måske dig) ikke har penge nok, mens andre åbenlyst har.

    De Rammstein biletter jeg har her til sommer … mener det var 5000kr for 4 … ikke for at gøre ondt værre… men sådan er dagsprisen altså.

    • Dette svar blev ændret 1 uge, 5 dage siden af MiNo.
    #4
    -dut-
    Rusher
    • 1173 Indlæg
    Offline

    #2 jeg synes nu at Aarhus er rigelig dyr også med huspriser. Der er heller ikke mangel på “karl smarte” folk

    #5
    Kenkari
    Moderator
    • 2762 Indlæg
    Offline

    Hvor mange bands får du for den pris?

    Og så skal du bare vente til du ser ølpriserne

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #6
    Kenkari
    Moderator
    • 2762 Indlæg
    Offline

    I det mindste er det ikke Formel 1 i Miami.

    190 $ for en frugt platte

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #7
    MiNo
    Rusher
    • 709 Indlæg
    Offline

    #6 Fake news..

    Fandt denne note “This is a menu for Marina Club patrons. You’re literally renting a boat which sits on a fake marina and servers are bringing you these items. ”

    og så er det for 4 peresoner.

    En anden skrev “A big burger and fries could be had for $16-$22. As well as MANY other options. ”

    Food prices on F1 menu
    byu/Fuzzylojak inMiami

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...