Forside Fora Spil Battlefield 2042

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    re4per
    Rusher
    Offline

    Synes ikke lige vi havde en decideret BF 2042 tråd, så her er den

    Preload er nu tilgængelig i hverfald på EA Pay App’en, og det går løs kl 9.00 på fredag.

    Jeg glæder mig. Er meget spændt på prøve BC2 maps i Portal. Er i klar ?

    BF2042 cover

    • Dette emne blev ændret 2 år, 4 måneder siden af re4per.
    • Dette emne blev ændret 2 år, 4 måneder siden af re4per.
Viser 23 svar - 1 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3017 Indlæg
    Offline

    Fik kun prøvet Betaen I 5 min og det var ikke overvældende.

    Men glæder mig sådan set, spørgsmålet er om der er nogle af mine sædvanlige soldaterkammerater der er på. De fleste render vist rundt og fælder træer i New World

    #2
    TormDK
    Rusher
    • 443 Indlæg
    Offline

    Har EA Play Pro, så skal vel spille det på et tidspunkt.

    #3
    Noize
    Rusher
    • 175 Indlæg
    Offline

    Bryder mig ikke om setting i nær fremtid. det er sku kedelig uinspirerende team . Vil langt hellere have en realistisk setting. Et nyt Vietnam havde været fedt. Alternativt et gulf var anno 91 eller civil war eller et nyt WW1 eller andet guf.

    Skal det være i fremtiden skal det laves med en twist af historie ala terminator. Det der pjat tema de kører er meh.

    Dog er BF stadig et af mine favorit fps spil rent koncept mæssigt. Så tænker at jeg alligevel springer på det også for at teste ny PC af

    #4
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    #3: kampagnen vil være nær fremtid, men det kommer en funktion, hvor du kan vælge tidsperiode til en del af multiplayer.

    #5
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    #3 Helt enig, spillet minder om noget imellem apples design og melklister . . . Skammeligt når man tænker tilbage på deres tidligere spil . . .

    #6
    Bams
    Rusher
    • 352 Indlæg
    Offline

    #3 har samme fornemmelse. Håber at blive positivt overrasket👍🏻😂

    #7
    andrzand
    Rusher
    • 7 Indlæg
    Offline

    Intet scoreboard som i alle andre BFs. Ingen all-chat. Ingen ingame VOIP. Enorm mange fede features fra de gamle BFs som er undladt i 2042 og performance-wise kører spillet ret dårligt. 22 guns og 7 maps ved release… come on.

    Nå, men i det mindste virker Portal til at være fantastisk – det bliver spændende at se om de indfører at man kan oprette servere (som man altid har kunnet….)

    #8
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3017 Indlæg
    Offline

    Fik lige spillet 2 spil og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket – men jeg havde så også enormt lave forventninger efter en total skuffelse i Betaen.

    2042 delen er mere af hvad man kender. Umiddelbart ikke meget revolutionerende der – havde ikke nogen performance problemer og Frostbite leverer jo altid en pæn oplevelse.
    Lidt småt udvalg af våben, men dem jeg fik prøvet føltes godt. Havde dog lidt bøvl med sigtet på tanks, men om det er noget generelt eller bare mig ved jeg ikke.

    Men Portal det er rigtig interessant! Tog mig en omgang omgang klassisk 1942 på Battle of the Bulge of Det var en fornøjelse – det skal jeg helt sikkert se nærmere på.

    Men jeg er helt enig med #7 Hvor faen er scoreboard, VoIP og ingame chat?
    Og så savner jeg det orginale soundtrack… Eller det fra BF Vietnam

    #9
    Noize
    Rusher
    • 175 Indlæg
    Offline

    har spillet lidt her til aften, puha.
    dårligste battlefield spil ud over battlefield heroes jeg har spillet vil jeg tro.

    fik mine 647 kr tilbage og startede vanguard op igen, mærkeligt at sige men i år er vanguard bare sjovere.

    et og så bf V bliver mine fps julen over.

    /skuffet

    #10
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3017 Indlæg
    Offline

    #9 647kr?! Hvilken golden ultra mega edition havde du købt? Der er jo en helt tosset pris.

    Jeg har EA Play, så til prisen er jeg fint tilfreds – Portal er indtil videre klart det sjoveste.

    Der mangler dog lidt finpudsning rundt omkring mht menuer, chat osv. Men selve spillet kørte upåklageligt.

    #11
    Noize
    Rusher
    • 175 Indlæg
    Offline

    #10 øhh, det er standard prisen for gold edition på origin….

    https://www.origin.com/dnk/da-dk/store/battlefield/battlefield-2042/offer-selection

    Prisen er dog ikke problemet. Det er spillet, jeg giver gladeligt pengene men spillet er ikke min tid værd.

    Det er simpelthen ikke sjovt at spille for mig overhovedet, tilbage til BF V herfra og Vanguard og Warzone Pacific som kommer om nogle uger.

    #12
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3017 Indlæg
    Offline

    #11 I know. Jeg prøvede at være morsom

    Har ikke prøvet Vanguard og har næsten ikke rørt BF V, så kan ikke rigtig sammenligne.

    #13
    maestro
    Rusher
    • 107 Indlæg
    Offline

    Udfra beta tog jeg den beslutning om ikke at købe BF2042. Så har jeg prøvet Trial af det fulde. Portal har dog ændret min mening, det er dælme spas.

    #14
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Activision styrer helt klart denne omgang . . . 2042 er en fortyndet skygge af sit ophav, det er skrækkeligt tydeligt at det er et deadline spil som ingen har gidet lave . . .

    #15
    re4per
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 97 Indlæg
    Offline

    Well. Jeg har spillet det hele weekenden, sammen med 3 andre jeg kender. Er pt. lvl 29. Det er længe siden jeg har haft det så sjovt med et BF spil, men jeg var nu heller ikke fan af WW1 setting i BF1 – alt for kedelige våben IMO. BFV var sjovere end BF1, men jeg er generelt mere fan af den moderne stil. Ville nu fortrække nutiden i stedet for 20 år i fremtiden.

    Har spillet mest modern, men også BC2 og BF3 i portal. Synes det er fedt man lige kan få det der nostalgi gennem Portal, håber der kommer en masse BF3 og BC2 maps i fremtiden.

    #16
    TormDK
    Rusher
    • 443 Indlæg
    Offline

    Portal giver adgang til BF3 content, som giver adgang til G3A4, som alle ved er den bedste assault rifle i universet.

    Så det alene er et plus. Hvis vi så bare kunne bruge den i alle modes, så ville det være nizzle.

    #17
    Masoz
    Rusher
    • 126 Indlæg
    Offline

    Jeg er generelt vældig underholdt af spillet – synes det er sjovt at spille.
    Jeg savner dog lidt flere våben her til at starte med…kun 2 LMG? Hvor er min MG42/MG3? Eller min M60? 2042 version ofc xD

    Og hold nu op….de introducerer at alle kan revive i spillet, og alligevel er der næsten ingen der reviver?

    #18
    TormDK
    Rusher
    • 443 Indlæg
    Offline

    #17 Det er ikke alle der kan det, kun i din squad.

    Det er vist kun hende bedstemor som kan rezze uden for squad.

    #19
    kran
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    På conquest synes jeg virkeligt at map desginet er ringe, der er flere minutters løb, uden cover, i mellem capture points, hvor man som regel når at blive plaffet af et hovercraft eller en flyver. Det føles som en nem måde at lave maps der kan huse 128 spillere.

    Jeg er til gengæld vil med Portal!

    #20
    Masoz
    Rusher
    • 126 Indlæg
    Offline

    #18 Ah, min fejl – så tager jeg det i mig igen

    Portal konceptet er super fedt (har dog kun prøvet BF1942 setting), men håber det er noget der er kommet for at blive fremover

    #21
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    På conquest synes jeg virkeligt at map desginet er ringe, der er flere minutters løb, uden cover, i mellem capture points, hvor man som regel når at blive plaffet af et hovercraft eller en flyver. Det føles som en nem måde at lave maps der kan huse 128 spillere.

    Jeg er til gengæld vil med Portal!

    NVM, jeg læste din besked forkert. Men bestil et køretøj, så der er lidt dække…

    • Dette svar blev ændret 2 år, 4 måneder siden af Nickell.
    #22
    SealDK
    Rusher
    • 217 Indlæg
    Offline

    Først lige fået købt og installeret BF 2042, var jo ikke værd for mig at prøve på den gamle pc

    Nogen herinde der stadigt gamer det?

    Er der kun adgang til servers inde fra spillets menu, ellers hvad er den bedste adgang til BF 2042 servers? (og hvor man har fleste servers med, mindes tidligere BF versioner hvor eksterne programmer var bedre)

    Nogen der har et par gode links eks. til DK site med forum eller BF 2042 relateret info? (har søgt, men dem som beskæftiger sig med ting, har jo altid gode bud)

    #23
    TormDK
    Rusher
    • 443 Indlæg
    Offline

    #22 Ja, spiller stadig en runde en gang imellem. Det er sådan set ok efter de har fået brugt et år på patches og andre ændringer.

    Det er dog decideret pænt at se på når man kan slå RTX til Var meget overrasket over hvor mere indtryk det gjorde på hele oplevelsen.

Viser 23 svar - 1 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...