Forside Fora Nyheder Asus er klar med en 24.1″ 500Hz ROG Swift monitor.

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    NightBreaker
    Moderator
    Offline

    Asus er klar med en 24.1″ 500Hz ROG Swift monitor. ASUS siger de bruger en ny type panel. Som hedder Esports TN (E-TN), som skulle tilbyde 60 % bedre
    [Læs hele nyheden her: Asus er klar med en 24.1″ 500Hz ROG Swift monitor.]

Viser 13 svar - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Hvad er den højeste fps, som I nogensinde har målt på jeres pc’ere?

    #2
    Elocon
    Rusher
    • 241 Indlæg
    Offline

    Så skærer NVidia det ud i pap og skriver 240hz smooth og 500 Hz smoothest

    #3
    kaspernj
    Rusher
    • 66 Indlæg
    Offline

    Jeg ved ikke om mine øjne er blevet gamle, men jeg kan ikke mærke forskel på 144hz og 240hz overhovedet.

    Forskellen på fra 60hz og op til omkring 100hz er enorm.

    Mener også man er kommet frem til det samme performancemæssigt i diverse tests.

    Se f.eks. her:

    #4
    Bullit
    Rusher
    • 47 Indlæg
    Offline

    Jeg har ASUS ROG skærmen med 360hz. Hvordan overtaler jeg lige konen til at skulle opgradere nu?

    #5
    Ghidora
    Rusher
    • 1200 Indlæg
    Offline

    Jeg har ASUS ROG skærmen med 360hz. Hvordan overtaler jeg lige konen til at skulle opgradere nu?

    Det gør du ikke!

    Du bruger dine penge på noget mere fornuftigt

    GL & HF

    #6
    TormDK
    Rusher
    • 443 Indlæg
    Offline

    Væk mig når de er nået til 4K opløsning.

    #7
    MiNo
    Rusher
    • 699 Indlæg
    Offline

    #3 Same. Låser ofte min spil til max 100 FPS og spare en del i varme, strøm, støj og slid.

    #8
    Deadlights
    Rusher
    • 1204 Indlæg
    Offline

    #1 har set over 900 FPS i Wolfenstein: Enemy Territory for mange år siden. Skærmen var dog kun 60 Hz, så den kunne ikke helt følge med.

    Jeg kan bestemt se forskel på 60, 90 og 120. Min nuværende skærm er 144 Hz. Jeg har aldrig set et spil køre med 240+ FPS på en 240+ skærm så jeg aner ikke, om jeg kan se forskel.

    #9
    kaspernj
    Rusher
    • 66 Indlæg
    Offline

    Jeg har et TV på 75″ 120hz, laptop skærm på 17″ 144hz og en monitor på 32″ 240hz. Jeg kan ikke se forskel på 120hz, 144hz og 240hz, men jeg kan se meget tydelig forskel fra 60hz og op til 120hz.

    Jeg vil vove den påstand, at jeg har spildt mine penge på alt over 120hz

    Jeg har en Razer Blade med i9 + 3080ti og en desktop med i7 + 3080ti. Jeg kan godt trække 300 FPS i f.eks. Overwatch på begge spande.

    Det lyder alt for sindsygt med 500hz, men jeg tror ikke mine øjne (eller hjerne?) kan følge med

    #10
    NightBreaker
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Jeg kan godt se forskel imellem 120 og 240. Det er rimelig lige til. Men tror det vil være næsten umuligt at se forskel imellem 360 og 500.

    #11
    Fedder
    Rusher
    • 69 Indlæg
    Offline

    Jeg har et Samsung G9 monitor hvor jeg fået et 3070TI til at trække det i 240 HZ syntes der er stor forskel fra 120 HZ.

    Test evt selv jeres skærm med:
    https://www.testufo.com/ghosting

    #12
    Snowball42
    Rusher
    • 192 Indlæg
    Offline

    Næste skærm opgradering jeg skal have er en 40+” skærm der kan håndtere 144hz. Så tænker jeg at jeg er godt dækket ind et stykke tid.

    Reelt vil jeg nok stadig hellere have en 40+” 8k skærm i 60hz. Bare fordi jeg nok er så gammel at jeg bruger størstedelen af min tid foran skærmen på at arbejde eller lege med ting der ikke er at spille. Desværre.. Jeg køber stadig spil, det er bare som om at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til at spille dem.

    #13
    MiNo
    Rusher
    • 699 Indlæg
    Offline

    #11 man kan næsten altid specialdesigne en test til at vise forkskel – det eneste væsentlige er om du selv kan se en forskel med de applikationer du bruger.

Viser 13 svar - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...