- Dette emne har 21 svar og 12 stemmer, og blev senest opdateret for 6 dage, 5 timer siden af Cancerman.
-
Oprettet afEmne
-
02/06/2026 kl. 13:29 #0
Cancerman
Head Rusher- E-peen: 4,428
Nogen der har prøvet det? Er der noget om hypen eller hva? 🙂
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
02/06/2026 kl. 14:30 #1
-dut-
Rusher- E-peen: 1,635
Skal helt sikkert prøves på et tidspunkt. Har bare ikke tid lige nu
02/06/2026 kl. 14:38 #2hqx
Rusher- E-peen: 618
Er lige gået i gang med det nye 2077 Cyberpunk, efter det skal jeg igang med AC Valhalla … Og så nok Horizon …
Jow jow … Måske kommer det “to play” listen i 2035 🙂
02/06/2026 kl. 14:47 #3
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,385
Jeg venter og ser, om der kommer en ægte fysisk udgave til Switch 2. Hvis ikke det er tilfældet, så snupper jeg det tidligst, når det er sat ned med 50% på Steam. Jeg er ikke nået dertil, hvor jeg kan få mig selv til at give €70 for en digital kopi af et spil…
02/06/2026 kl. 14:50 #4Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,428
02/06/2026 kl. 15:07 #5
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,385
#4 Min backlog er fyldt med flere hundrede spil. I virkeligheden bør jeg spille spil, jeg allerede ejer, de næste 10+ år.😅
02/06/2026 kl. 17:34 #6
NightBreakerModerator- E-peen: 1,806
Virker som et godt spil, men virkelig god movement i spillet.
02/06/2026 kl. 18:08 #7
Snowball42Rusher- E-peen: 830
Se det er rart at komme på Rushers, og se en bunke svar der vil være som mit. “Jeg spiller X i øjeblikket, og jeg burde nok spille min backlog”. Jeg har set trailers og gameplay, det ser rigtig fint ud, og gameplay ligner det minder om Hitman møder Watch dogs og så ved jeg ikke lige hvor bil jagterne passer ind. For mig er det ikke et must play spil, mere et spil jeg nok tager om 2 år til 75% rabat. Om end jeg også har tænkt det om Cyberpunk 2077 og RDR 2.
02/06/2026 kl. 19:45 #8
NickellModerator- E-peen: 2,237
Gaming? Jeg er en voksen mand med forpligtelser…
(…og meget jaloux på jer andre!)
Det ser fedt ud…
02/06/2026 kl. 22:23 #9
DeadlightsRusher- E-peen: 1,775
WorthABuy er ikke tilfreds.
03/06/2026 kl. 00:08 #10
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,385
#9 Hvem? Det scorer generelt højt hos både anmelderne og spillerne: https://www.metacritic.com/game/007-first-light/
05/06/2026 kl. 18:43 #11
LyhneIncRusher- E-peen: 195
Jeg er kommet igennem det, jeg synes det var super godt. Det bedste singleplayer spil for mit vedkommende i 2026.
Men har også lidt et blødt punkt med IO Interactive efter jeg var med til at dække Blood Money/Absolution og besøge IO i KBH herinde på Daily Rush i sin tid.
05/06/2026 kl. 19:24 #12
WeezYRusher- E-peen: 90
Er tæt på at gennemføre det, jeg synes også det er ret godt, lidt old school Singleplayer spil, men dejligt. Det har jeg savnet, så er ret godt tilfreds med det.
Der er selvfølgelig nogle småting, som kunne være bedre, men super fint spil.Håber de får lov til mere af Amazon 🙂
05/06/2026 kl. 20:06 #13Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,428
Ihh. Kan godt være jeg er nød til at prøve det…
09/06/2026 kl. 14:46 #14
NoFaithRusher- E-peen: 348
Helt klart et must play, det er imponerende håndværk, det er et mesterstykke, det har fejl ja, men der er virkelig imponerende ting i det, teknologier og systemer, det er flot lavet.
Eneste ting der forstyrrede mig er hele det der “det er JAMES BOND…. altså 007 Origin story?” yes godt så, men det foregår i en hyper moderne tid med moderne biler og moderne alting, selv våben i mission har biometrisk lås, meget avanceret, eneste jeg kan læse mig til at de bare har bare sagt “vi følger ikke bøgerne tids mæssigt” hvilket er okay, bortset fra alt andet er så fuldstændig k007 Bond agtigt præcis 1:1 som bøgerne og filmen, at det forstyrre mig helt vildt at det foregår i den her mega high tech tid.
Jeg kan ikke lade vær med at tænke at hvis man blot kaldte hovedpersonen samt M+Q+Monerypenne andre navne og ellers lod spillet stå som det er, så ville man slet ikke fornemme noget “bond” over det længere, så var det stadig bare et godt action spil.
Bond temaet virker lidt forceret og unødvendig faktisk, ellers havde det klædt spillet at de var gået 100% bond på drengen, og det tænker jeg ikke de har sådan rigtig.
Men stadigvæk…. altså wauw for et spil, combat, action, grafik….. det er en lækkerbisken, skal man kun spille 1 spil i år der ikke er GTA 6, så er det 007 First Light.
12/06/2026 kl. 10:54 #15
MiNoRusher- E-peen: 891
#14 herligt entusiastisk indlæg dér 🙂
Tror dette og Indiana Jones the great Circle kommer på shortlisten – om end begge da lige skal have tid til at komme på tilbud, samt nå at udgive 3-4 patches 🙂
12/06/2026 kl. 11:44 #16
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,385
#14 James Bond har vel altid fulgt tech-mæssigt med tiden. Når der engang kommer en ny film-Bond, så bliver det da også med moderne tech. Personligt tænker jeg ikke, at karakteren er bundet til en bestemt tidsalder.
13/06/2026 kl. 01:23 #17Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,428
Jeg er med #14
Faldt I og købte det. Har fået spillet et par timer og der er sgu et godt spil.
Kan absolut anbefales13/06/2026 kl. 10:04 #18
MiNoRusher- E-peen: 891
Plask – også mig (faldt i). Fuck ham der #15
Dvs en på HOL.dk solgte sin kopi som fulgte med et grafikkort, så jeg fik det for 250kr – det synes jeg er helt fint.
Jer der allerede spiller – fungere det fint, eller mangler man en patch?
Ser ud til der kom en stor patch i forgårs : https://mp1st.com/title-updates-and-patches/007-first-light-major-update-1-011-fixes-gameplay-issues-crash-problems-version-1-0-4
- Dette svar blev ændret 1 uge, 2 dage siden af MiNo.
13/06/2026 kl. 21:34 #19
MiNoRusher- E-peen: 891
Hmm, kan se der først er senere på året at spil eller driver bliver opdateret med path tracing og andre lækre ting.
Så spiller man nu, er det ikke så fedt som det bliver.
Ikke-fedt.
16/06/2026 kl. 11:24 #20
NoFaithRusher- E-peen: 348
#16 Jeg har ikke noget imod det er high tech, der har jo været mange 007 bonds som er fulgt med tiden som du siger men det her er solgt som “007 Bond origin story” altså hvordan han blev til 007.
Det synes jeg er mærkeligt at man sælger en origin story i en moderne tid som om at James Bond er en ny kreation der kun lige er født, når spillet slutter skriver de også noget i stil med “der kommer meget mere bond” så de har tænkt sig at udgive flere efterfølgende titler fornemmer man.
Men James Bond blev sgu da ikke skabt i 2026 😀 😀 det er det jeg synes virker sådan lidt off for mig som er forholdsvis stor James Bond fan ellers.
Men igen vigtigt at sige at det intet tager fra det her er et fantastisk godt spil. 🙂
16/06/2026 kl. 12:59 #21Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,428
#20 Det er jo originstory for 007 – ikke hele 00 programmet 🙂
Synes de klarer det ok, at få vinklet den del af historien.Og ja, det er er kanon spil 😀
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...
