- Dette emne har 14 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 1 dag, 21 timer siden af NoFaith.
-
Oprettet afEmne
-
02/06/2026 kl. 13:29 #0
Cancerman
Head Rusher- E-peen: 4,418
Nogen der har prøvet det? Er der noget om hypen eller hva? 🙂
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
02/06/2026 kl. 14:30 #1
-dut-
Rusher- E-peen: 1,629
Skal helt sikkert prøves på et tidspunkt. Har bare ikke tid lige nu
02/06/2026 kl. 14:38 #2hqx
Rusher- E-peen: 613
Er lige gået i gang med det nye 2077 Cyberpunk, efter det skal jeg igang med AC Valhalla … Og så nok Horizon …
Jow jow … Måske kommer det “to play” listen i 2035 🙂
02/06/2026 kl. 14:47 #3
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,375
Jeg venter og ser, om der kommer en ægte fysisk udgave til Switch 2. Hvis ikke det er tilfældet, så snupper jeg det tidligst, når det er sat ned med 50% på Steam. Jeg er ikke nået dertil, hvor jeg kan få mig selv til at give €70 for en digital kopi af et spil…
02/06/2026 kl. 14:50 #4Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,418
02/06/2026 kl. 15:07 #5
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,375
#4 Min backlog er fyldt med flere hundrede spil. I virkeligheden bør jeg spille spil, jeg allerede ejer, de næste 10+ år.😅
02/06/2026 kl. 17:34 #6
NightBreakerModerator- E-peen: 1,804
Virker som et godt spil, men virkelig god movement i spillet.
02/06/2026 kl. 18:08 #7
Snowball42Rusher- E-peen: 806
Se det er rart at komme på Rushers, og se en bunke svar der vil være som mit. “Jeg spiller X i øjeblikket, og jeg burde nok spille min backlog”. Jeg har set trailers og gameplay, det ser rigtig fint ud, og gameplay ligner det minder om Hitman møder Watch dogs og så ved jeg ikke lige hvor bil jagterne passer ind. For mig er det ikke et must play spil, mere et spil jeg nok tager om 2 år til 75% rabat. Om end jeg også har tænkt det om Cyberpunk 2077 og RDR 2.
02/06/2026 kl. 19:45 #8
NickellModerator- E-peen: 2,233
Gaming? Jeg er en voksen mand med forpligtelser…
(…og meget jaloux på jer andre!)
Det ser fedt ud…
02/06/2026 kl. 22:23 #9
DeadlightsRusher- E-peen: 1,768
WorthABuy er ikke tilfreds.
03/06/2026 kl. 00:08 #10
VampiricEyeRusher- E-peen: 4,375
#9 Hvem? Det scorer generelt højt hos både anmelderne og spillerne: https://www.metacritic.com/game/007-first-light/
05/06/2026 kl. 18:43 #11
LyhneIncRusher- E-peen: 195
Jeg er kommet igennem det, jeg synes det var super godt. Det bedste singleplayer spil for mit vedkommende i 2026.
Men har også lidt et blødt punkt med IO Interactive efter jeg var med til at dække Blood Money/Absolution og besøge IO i KBH herinde på Daily Rush i sin tid.
05/06/2026 kl. 19:24 #12
WeezYRusher- E-peen: 90
Er tæt på at gennemføre det, jeg synes også det er ret godt, lidt old school Singleplayer spil, men dejligt. Det har jeg savnet, så er ret godt tilfreds med det.
Der er selvfølgelig nogle småting, som kunne være bedre, men super fint spil.Håber de får lov til mere af Amazon 🙂
05/06/2026 kl. 20:06 #13Cancerman
Head Rusher#0 Trådstarter- E-peen: 4,418
Ihh. Kan godt være jeg er nød til at prøve det…
09/06/2026 kl. 14:46 #14
NoFaithRusher- E-peen: 345
Helt klart et must play, det er imponerende håndværk, det er et mesterstykke, det har fejl ja, men der er virkelig imponerende ting i det, teknologier og systemer, det er flot lavet.
Eneste ting der forstyrrede mig er hele det der “det er JAMES BOND…. altså 007 Origin story?” yes godt så, men det foregår i en hyper moderne tid med moderne biler og moderne alting, selv våben i mission har biometrisk lås, meget avanceret, eneste jeg kan læse mig til at de bare har bare sagt “vi følger ikke bøgerne tids mæssigt” hvilket er okay, bortset fra alt andet er så fuldstændig k007 Bond agtigt præcis 1:1 som bøgerne og filmen, at det forstyrre mig helt vildt at det foregår i den her mega high tech tid.
Jeg kan ikke lade vær med at tænke at hvis man blot kaldte hovedpersonen samt M+Q+Monerypenne andre navne og ellers lod spillet stå som det er, så ville man slet ikke fornemme noget “bond” over det længere, så var det stadig bare et godt action spil.
Bond temaet virker lidt forceret og unødvendig faktisk, ellers havde det klædt spillet at de var gået 100% bond på drengen, og det tænker jeg ikke de har sådan rigtig.
Men stadigvæk…. altså wauw for et spil, combat, action, grafik….. det er en lækkerbisken, skal man kun spille 1 spil i år der ikke er GTA 6, så er det 007 First Light.
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...
