Dying Light 2 lander til pæne anmeldelser

Hvis du som undertegnede ser frem til parkour-zombie-shooter-rpg-fps’en Dying Light 2’s udgivelse i morgen, så er der forholdsvis gode nyheder. Over en bred kam er der enighed om at spillet er rigtig sjovt og godt skruet sammen rent teknisk. Desværre lader det også til at historien i spillet er sådan lidt lala. Derudover skulle det være lidt lang tid om at komme rigtig i gang og character progression skulle, til at starte med, være lidt træg.

Men, de fleste roser spillet for verdenen, alsidigheden, kampene og parkour delen. Alle dele lader til at være optimeret og perfektioneret fra 1’erens i forvejen gode gameplay. Og man må sige at Dying Light 1 nok heller ikke vil blive husket for sin fantastiske historie.

Da denne nyhed blev skrevet stod meta-scoren for de nye konsoller og PC på omkring 78, hvilket stemmer meget godt overens med ovenstående.

Dying Light 2 udkommer i morgen (fredag) på snart sagt alle platforme.

Forside Fora Dying Light 2 lander til pæne anmeldelser

Currently, there are 0 users and 0 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    ElSenator
    Rusher
    Offline

    Hvis du som undertegnede ser frem til parkour-zombie-shooter-rpg-fps’en Dying Light 2’s udgivelse i morgen, så er der forholdsvis gode nyheder. Over e
    [Læs hele nyheden her: Dying Light 2 lander til pæne anmeldelser]

Viser 11 svar - 31 til 41 (af 41 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #29, Ja, der er formentlig en masse trickery i den video for at præsentere deres vision for spillet. Og noget bliver indfriet, andet bliver skåret væk eller ned. Sådan er spiludvikling. Mange tror fejlagtigt, at det er for at snyde folk. Men da den video er lavet, der er det formentlig sådan de forventer det færdige spil kommer til at se ud. Og jeg synes sgu’ de har ramt det meget godt, taget i betragtning hvor mange konsoller det skal køre på.

    Jeg synes spillet ser rigtig godt ud, specielt med raytracing. Men jeg er enig i at der er nogle rå kanter hist og her. Blandt andet bilerne ser lidt lowpoly og lowtexture ud. Men det generer mig ærlig talt ikke. Jeg hygger mig megameje med det indtil videre.

    #32
    Canis_lupus
    Rusher
    • 763 Indlæg
    Offline

    se lige 7:25 f.eks.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 2 måneder siden af Canis_lupus.
    #33
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Ja jeg fortryder ikke at jeg sprang over den gang hakkelse, det er livet for kort til . . . ^^’

    #34
    NoFaith
    Rusher
    • 293 Indlæg
    Offline

    #33 Jeg tror efterhånden vi er ved at være klar over du bestemt ikke kan lide det.

    Spørgsmål til dem af jer som spiller det:

    Mit spil har kørt nærmest perfekt siden det udkom men efter den seneste patch så får jeg(typisk efter at have spillet i 30-60 min.) hele tiden sådan en fejl hvor den spontant midt i spillet returnere mig til hovedmenuen med en fejl der siger noget i stil med “You have been disconnected because your profile has changed”.

    Hvilken profil er der tale om her?, det er ret irriterende dog sker det oftes kun 1-2 gange men altid indenfor den første time, jeg synes ikke rigtig jeg har kunne finde noget om det på nettet, alle henviser til en “coop disconnect bug” men spiller ikke online eller coop, jeg har købt min kopi på Epic hvis det har noget at sige, havde ikke fejlen før seneste patch blev installeret.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 2 måneder siden af NoFaith.
    #35
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #34, Har du prøvet at slå online helt fra inde i menuerne? Jeg har lagt mærke til at den engang imellem skriver “Multiplayer enabled” mens jeg spiller. Som om den lige får fat i en server eller sådan noget. Måske det kan være relateret til dit problem. Jeg er ikke hjemme lige nu, så jeg har ikke prøvet det siden patchen.

    #36
    NoFaith
    Rusher
    • 293 Indlæg
    Offline

    #35 Forsøgte at slå alt det online fra jeg kunne igår, men fik stadig fejlen midt i mission som jeg så mistede alt progress på og skulle starte helt forfra med ved relog, men så holdte den fint aften ud efter det, virkelig en irriterende fejl, nu er det lykkedes mig at finde en reddit tråd hvor rigtig mange andre oplever samme fejl, dog er der ingen der har en løsning så vidt jeg kan se.

    #37
    MiNo
    Rusher
    • 699 Indlæg
    Offline

    #7 Jeg kunne godt være kunde til et medie som først lave deres store test/anmeldelse efter den første store post-launch patch (og ikke day-zero patch’en).

    Det er helt absurd at teste pre-launch, altså inden day-zero patch.

    Desværre ønske mange deres nyheder nærmest inden ‘whatever’ er sket endnu. Personligt gider jeg ikke gætværk, og vil meget hellere have en reportage ‘after the fact’

    /Grumpy old man

    #38
    -dut-
    Rusher
    • 1161 Indlæg
    Offline

    #37 det er som sagt ikke anmeldernes skyld at udvikleren sender dem en anmelder-kopi som de ikke selv er tilfredse med.

    #39
    MiNo
    Rusher
    • 699 Indlæg
    Offline

    #38 Det er jo ikke forbudt at tænke selv, og opdage at forudsætningerne for en anmeldelse af det endelige produkt ikke er til stede. Det er en dum situation – men det gode medie håndtere det naturligvis på elegant vis, frem for at lægge al energien i noget prerelease lort. Det kræver måske også nogle gode tænksomme forbrugere, som efterspørger dette (og ikke kun mig).

    Men “noget” skal jo ske, for at der sker forandring. For min side er det nul forudbestillinger og stort set ingen køb før efter et par måneder når 1 eller 2 patches er ude. Men jeg har det også nemt, jeg spiller ikke multiplayer og er derfor ikke afhængig af launch date.

    #40
    NoFaith
    Rusher
    • 293 Indlæg
    Offline

    #39 Du har så evigt ret tror bare der rigtig mange som har det sådan “jeg kan ikke vente” især hvis man er hyped til et spil, og så læser man de reviews der findes og dem som reviewer først får også net trafikken aka. indtægt til deres spil medie, så derfor vil marked altid være først til mølle, men man kan så sige hvorfor aflevere spil producenter ikke et ordenligt produkt og hvorfor er day 1 patches i hele taget en ting nu om stunder, så lav dog lortet helt færdigt inden.

    Men der er nok rigtig mange faktorer der spiller ind og deadlines der skal overholdes etc. Det er bare lidt mærkeligt man læser en anmeldelse hvor de skriver at spillet er fyldt med fejl og når man så køber det alligevel og selv prøver det så har man en helt anden oplevelse pga. de selv samme bugs allerede er patchet.

    Men nu hvor day 1 patches ER en ting, så er det også nævneværdigt og en ting ethvert spilmedie med respekt for sig selv burde tage med i en evt. anmeldelse hvor de ved at deres oplevelse ikke er 100% 1:1 men det som den almene bruger kan forvente at opleve.

    #41
    -dut-
    Rusher
    • 1161 Indlæg
    Offline

    #40 anmelderne bruger det de får fra udvikleren. Årsagen er jo at give spillerne en anmeldelse enten før eller på dag 1, som er det relevante tidspunkt for at vide om det er køb/vent/nejtak.

    Hvis udviklerne gerne vil have anmeldt spillet i sin færdige version, så skulle de lave spillet færdigt før de sender det til anmelderne. Det er DETTE som skal ændres.

    Det med at vente uger efter release på anmeldelser er ekstremt suspekt, og bestemt ikke noget som skal være praksis.

    Der er dog også medier som forklarer om forbedringer efter release, eksempelvis Gameinformer.

Viser 11 svar - 31 til 41 (af 41 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...