Forside › Fora › Penge og økonomi › To Elbil eller not? › Svar til: To Elbil eller not?
- E-peen: 1,073
Jeg køre selv e-Golf og trods jeg blærer mig med, at den kan varme kabinen hver morgen kl 7.30, så software delen er som en 486er mod en Ryzen 5950X ? men jeg elsker køre komforten, hvordan den ser ud, interiøret og så er det bare en af de bedste biler jeg har ejet. Teslas design er bare ikke så meget mig, så ville helst skulle undgå at eje en, trods software delen er fantastisk vild
Hehe. Ja Golf’en har også et cool udtryk, jeg er også tilhænger af Mercedes udseende, men sådan er det vel når Tesla prioritere air dynamic og rummelighed frem for udseende.
Det jeg finder så ageligt med de gamle producenter, er at de bevist laver nogle dele i plastik frem for metal, som efter få år vil gå i stykker, blot så de kan tjene løbende på reperationer. Elon har før sagt at han stræber efter at bygge deres biler så de kan holde i 20 år med mindst mulig unødvendig reperation.
Hvis man prioritere softwaren højere end hardwaren i en bil, så er det klart at man synes Tesla er gud.
Hvis din køreoplevelse afhænger af hvor god, stabil og effektiv softwaren er, så giver det jo god mening. Selvfølgelig skal hardwaren også være i orden, nøgle ordet her er balance, og her gør Tesla generelt det bedst.