Forside › Fora › Penge og økonomi › To Elbil eller not? › Svar til: To Elbil eller not?
- E-peen: 1,073
Men ligesom med alt andet teknologi, så skal man opveje behov og daglig brug.
Generelt enig, en Tesla’s nuværende modeller er ikke en løsning eller nødvendigt for alle. Tesla arbejder på en billigere model til 160.000 kr. Den tror jeg vil blive attraktiv for folk som blot skal bruge en lille city bil. Folk tror den bliver en skrabet model pga prisen og hvad man ellers ser fra andre producenter i samme pris klasse, men der rygtes at Tesla vil forsøge at holde den samme kvaliten blot i en mindre størrelse. Og hvis det lykkedes, så skal den nok også blive en stor success iblandt dette segment.
Ingen kan være uenig om, at Tesla vinder på software delen og tildels performance, men har vi alle brug for at accelerere 0-100 på 3 sekunder og spille spil på vores store skærm i bilen?
ah det er jo ikke blot computer spil som softwaren kan tilbyde =P
Jeg mener ikke at der f.eks. findes nogen andre producenter som tilbyder Sentry mode. Udover indbrud, vil det give mig tryghed at kunne parkere i Bilka uden at skulle bekymre mig om bilka buler, hvor den skyldige forlader stedet uden at lægge sit tlf nr. Og snart vil Tesla tilbyde live streaming af dine kamera i bilen over på din mobil telefon Man skal ikke til et autoværksted for at få en eftermontering af dashcam, det hele er gennemtænkt og implimenteret ordentligt fra fabrikken modsat et normal for- og bagved dashcam, så får du med Tesla 360 graders video overvågning, det synes jeg er fantastisk.
Derudover arbejder de også på noget andet meget vigtigt, og det er FSD, vi er der ikke endnu specielt ikke rundt inde i bydelen i Danmark, men FSD gør generelt lange køreture meget mere behageligt.