Forside › Fora › Off-topic › Voksenuddannelse – IT-Supporter › Svar til: Voksenuddannelse – IT-Supporter
- E-peen: 124
#1 Hmm lyder ikke godt, skal gerne få det hele til at løbe rundt 🙂
#2 Har sq ikke mere at komme efter i DSB, har 13 år der inde nu, og sidder bare fast.
Ud af de job som staten har lister over man kan tage som voksenlærling hælder jeg mest til IT-Supportern, men vikke skal også være åben for andet. Ved dog bare ikke lige hvad.
Vil ikke tilbage og lave det samme som før DSB, hvor jeg arbejdet med det grafiske til hjemmesider og meget lidt kode, samt en masse 3D grafisk.
#3-4 Det jo lige det, man skal starte et sted, og nu har jeg muligheden og har jo en del livs effering mere med i bagagen nu 🙂
Må indrømme at selve kode delen tror jeg måske er lidt tung for mig, er nok mere til det tekniske.
Er ordblind, selv om det er blevet MEGET bedre end for 20 år siden. Så tror ikke det bliver et problem. Men at side og glo på tekst i for af kode konstant er jeg bange for bliver hårdt, selv om jeg finder det spændende.
Har dog en lønsikring som træder i kraft fra den nye år af, og så har jeg et år hvor jeg kan gå og finde ud af hvad jeg vil og måske begynde at forberede mig som #4 er inde på 🙂
Nobody is perfect, and i'm nobody.