- Dette emne har 163 svar og 26 stemmer, og blev senest opdateret for 2 Är, 3 mÄneder siden af VampiricEye.
-
Oprettet afEmne
-
01/04/2022 kl. 10:38 #0
Keane
Rusher- E-peen: 52
Selvom det godt kunne gÄ hen og blive det mest usexede VM nogensinde glÊder jeg mig alligevel til kampene og lodtrÊkningen i aften.
Hvem ser med?
Kl. 18:15 skulle der vĂŠre lodtrĂŠkning.
HĂ„ber Danmark trĂŠkker Qatar og giver dem en rĂžvfuld.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/vm/vm-grupper.
Jeg opdaterer lige med vores gruppe og skema som lyder:
Danmark – Tunesien – Tirsdag d. 22 November kl 14 dansk tid.
Danmark – Frankrig – LĂžrdag d. 26. November kl 17 dansk tid
Danmark – Australien – Onsdag d. 30 November kl 16 dansk tid/Kenkari
- Dette emne blev ĂŠndret 3 Ă„r siden af Kenkari.
- Dette emne blev Êndret 2 Är, 6 mÄneder siden af Kenkari.
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
30/11/2022 kl. 18:06 #91
Razorblade
Rusher- E-peen: 200
Ny landstrÊner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatÞrer der viste sig frem her, har sjÊldent set noget sÄ ringe, giv mig mine 2 timer tilbage ??
30/11/2022 kl. 18:09 #92Schalde
Rusher- E-peen: 935
Ny landstrÊner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatÞrer der viste sig frem her, har sjÊldent set noget sÄ ringe, giv mig mine 2 timer tilbage ??
VrĂžvl med ny trĂŠner. Vi har bare ikke formen, og det blev en kollektiv nedtur, som mange store hold ser indimellem. Vi skal nok komme igen. Men vi skal have bedre spillere der spiller mere
30/11/2022 kl. 18:12 #93StultusX2
Rusher- E-peen: 2,043
+1 til Flemming Povlsen – der bliver ikke lagt fingre mellem đ
Og flabet: Er Hjulman lidt for glad for Christian Eriksen(bedste individuelle spiller pÄ papiret) MEN, der var jo ogsÄ et hold uden ham i 2021?
#87 Savner Simon K mere her đ
#91 Ă H-NEJ! Ikke til 20 Ă„rs defensiv :-O
- Dette svar blev Êndret 2 Är, 4 mÄneder siden af StultusX2.
30/11/2022 kl. 18:18 #94Kenkari
Moderator- E-peen: 3,544
Hvem skulle vÊre en ny landstrÊner sÄ?
Man kan sige, det med form. Det har der vÊret meget snak om, at fordi det ligger midt i sÊsonen, sÄ fÄr vi spillere uden form alle vegne. Og det er jo ogsÄ pÄvist, isÊr med skader her og der.
Generelt er det her VM en farce
30/11/2022 kl. 18:46 #95Kenkari
Det viser sig nu at Danmark tabte med vilje, siger Kasper Hjulmand. Se mere Her
30/11/2022 kl. 19:19 #96StultusX2
Til det positive: Polen-Argentina er ikke pĂ„ TV2-Spxxxrt đ
30/11/2022 kl. 20:41 #97StultusX2
Hot DAMN SzczÄsny er i hopla :-O
..men uden resten sĂ„…
30/11/2022 kl. 20:54 #98RetardedWookie
Rusher- E-peen: 243
Hvor var Danmark dog skuffende til dette vm. Det er lÊnge siden jeg har set landsholdet sÄ humÞrforladt og slattent.
Det er helt og aldeles fortjent at vi er ude.30/11/2022 kl. 21:15 #99Firestorm
Rusher- E-peen: 41
Helt sikkert ny trĂŠner. Hjulmand er en fadĂŠse – godt at han ikke fik noget resultat med fra Qatar, sĂ„ er der i det mindste en chance for han ryger pĂ„ porten.
Det er ene og alene hans ansvar at spillerne teer sig primadonnaer der ikke gider yde et Êrligt stykke arbejde. Og hvorfor f udtager man spillere der ikke har vist noget i 100 Är, det er Äbenbart standard landsholds trÊner taktik at man forfordeler sine kÊledÊkker selvom de ikke spiller pÄ klubhold, og hver gang de kommer pÄ landsholdet er er det en fiasko. Tag nogen ind der er sultne og Þnsker at vise sig selv frem pÄ Þverste hylde. Vil heller se et hold der kÊmper, men taber fordi de ikke er sammenspillede end et hold der burde vÊre sammenspillet men spiller som et 6. divisions hold efter en polterabend.
- Dette svar blev Êndret 2 Är, 4 mÄneder siden af Firestorm.
30/11/2022 kl. 21:20 #100Kenkari
#99: Hvem ser du hellere som landstrĂŠner for Danmark?
30/11/2022 kl. 21:56 #101StultusX2
30/11/2022 kl. 22:23 #102Firestorm
Rusher- E-peen: 41
#101 hvor mange mÄl blev der lige scoret til VM. Det er da det sÞllest angrebsspil jeg lÊnge har set.
En ny landtrĂŠner – en der kan sĂŠtte sig i respekt, uden det forsĂŠtter det jo bare med at sejle som nu. Det kunne f.eks. vĂŠre Niels Frederiksen, han er jo ledig, men gider nok ikke DBU galehuset. Men egentlig var det nok bedre at finde en ikke var dansker, da det er meget praktisk ikke at vĂŠre udsat for hetz af de danske medier. Men problemet er jo nok, at Peter MĂžller ingen penge har (og i Ăžvrigt ogsĂ„ er pĂŠnt fejlcastet).
30/11/2022 kl. 23:09 #103SealDK
Rusher- E-peen: 231
OgsÄ kun lommefodboldfilosofi herfra, men apropos landstrÊner sÄ synes jeg Hjulmand havde ekstrem stor succes som vi red pÄ til EM sidste Är (med det i mente at man bÞr huske han ogsÄ overtager et hold der overall allerede var i en positiv udvikling), men stor har succesen vÊret til nu og med gode strategier og taktikker, konge udskiftninger + systemskift under kampe.
Man kan diskutere detaljer omkring disponeringer med mere samt andre faktorer der har spillet en rolle ved dette ekstremt skuffende VM (eks fysik, form, spilletid etc.) – Jeg synes dog stadigt at Hjulmand bĂžr/stadigt fortjener at fortsĂŠtte (sĂ„fremt han ogsĂ„ selv har motivationen og ambitionerne med dk holdet fremadrettet). Peter MĂžller er lige stĂ„et frem og meldt at han tager det fulde ansvar for denne prĂŠstation (iĂžvrigt ellers ogsĂ„ flot at Hjulmand gĂ„r pĂ„ skĂŠrmen lige efter kampen, kort og godt „jeg tager ansvaret‟ – ja hvad skal han som trĂŠner i den postition mĂ„ske ellers sige, men mĂ„den han gĂžr det pĂ„ kan jeg godt lide!)
#102 Jeg kan fĂžlge noget i dit indlĂŠg, er selv fra tiden med Sepp Piontek og en ting derfra bla. mindes jeg var den disciplin han var god til pĂ„ en tysk/dansk mĂ„de at indfĂžre đ Ved godt tiden er anderledes, men der skal jo stadigt vĂŠre en stĂŠrk kerne pĂ„ dette omrĂ„de, og hvordan eller hvor godt man arbejeder med det i dag ved jeg ikke ?
Hvis jeg husker ret sĂ„ sendte han ogsĂ„ vores gutter ud at lĂžbe med iltmasker pĂ„, for at forberede sig pĂ„ at spille i et andet hĂžjdelag hvor det kan blive en udfordring, det virkede sĂ„dan lidt pioner agtigt, men samtidigt meget progressivt đ Man gĂžr sikkert 10.000 ting i dag + analyser + data + specifik trĂŠning etc etc… det koster i sig selv disciplin, men der er ogsĂ„ brug for disciplin i selve fodboldkampene…
01/12/2022 kl. 21:11 #104VampiricEye
Rusher- E-peen: 3,917
Er det auf wiedersehen til tyskerne? Der er et par store lande, der forlader turneringen tidligt sammen med lille DK.
01/12/2022 kl. 21:15 #105Kenkari
Er det auf wiedersehen til tyskerne? Der er et par store lande, der forlader turneringen tidligt sammen med lille DK.
Det ser sÄdan ud. Der skal gÄ meget deres vej de sidste 30 min, fÞr de kan gÄ med. Det er ikke engang nok hvis de vinder nu
01/12/2022 kl. 21:28 #106VampiricEye
Og adios Spanien!
01/12/2022 kl. 21:30 #107Kenkari
Og Spanien er tilbage đ
01/12/2022 kl. 22:09 #108RetardedWookie
Det var en hÞjdramatisk afgÞrelse pÄ gruppe E. Fedt at fÞlge!
De fodboldmÊssigt mindre nationer gÞr det overraskende godt til dette VM. Nogle er mÄske allerede rÞget ud, men de har bidt fra sig og har fighter flot. Den energi manglede vores landshold i den grad.
- Dette svar blev Êndret 2 Är, 4 mÄneder siden af RetardedWookie.
02/12/2022 kl. 09:40 #109hausner
Moderator- E-peen: 888
#101 hvor mange mÄl blev der lige scoret til VM. Det er da det sÞllest angrebsspil jeg lÊnge har set.
En ny landtrĂŠner – en der kan sĂŠtte sig i respekt, uden det forsĂŠtter det jo bare med at sejle som nu. Det kunne f.eks. vĂŠre Niels Frederiksen, han er jo ledig, men gider nok ikke DBU galehuset. Men egentlig var det nok bedre at finde en ikke var dansker, da det er meget praktisk ikke at vĂŠre udsat for hetz af de danske medier. Men problemet er jo nok, at Peter MĂžller ingen penge har (og i Ăžvrigt ogsĂ„ er pĂŠnt fejlcastet).
Jeg tror nu bare vi som fodboldnation skal lÊre at vÊre lidt bedre til at tabe. Det gÄr op og ned (og ofte ned i et lille land som vores, hvor der godt kan gÄ nogle Är uden de helt store profiler) og det mÄ vi lÊre at leve med uden at skrige pÄ ny landstrÊner hver gang.
Hjulmand siger det iÞvrigt ogsÄ sÄ fint selv. Der skal vÊre plads til at fejle. Det er sÄdan man bliver bedre. Og det koster sÄ en VM slutrunde med jÊvne mellemrum.
Hvor mange nationer med et indbyggertal omkring 6 mill. er faste deltagere ved VM?- Dette svar blev Êndret 2 Är, 4 mÄneder siden af hausner.
02/12/2022 kl. 20:33 #110VampiricEye
Fedt nok, at Sydkorea gik videre pÄ bekostning af Uruguay. Og sÄ med den mindste margen i sidste Þjeblik.:)
02/12/2022 kl. 21:06 #111RetardedWookie
#110 kan egentlig godt lide Uruguays oldboys, men tror ogsÄ Sydkorea har bedre chancer for at gÞre en kampen mod Brasilien interessant. Derfor er jeg enig.
02/12/2022 kl. 21:56 #112VampiricEye
Flot scoring af Cameroun. Men dumt af mÄlscoreren at blive udvist.?
#111 Jeg har det stramt med Suarez. Og holdet som helhed opfĂžrte sig godt nok uvĂŠrdigt, da kampen var flĂžjtet af.
03/12/2022 kl. 05:10 #113StultusX2
Flot scoring af Cameroun. Men dumt af mÄlscoreren at blive udvist.?
HjĂŠlp mig, Vamp‛: De kunne vinde da?
Smuk* ting var det!
*overkroppen selvfĂžlgelig – ALLE bli’r ĂŠldre…ALLE! (suk)
03/12/2022 kl. 17:14 #114VampiricEye
#113 „Any suspension received in the teamâs final game of the competition will be carried over into their next official match.‟
Og Serbien kunne sagtens stadig nĂ„ at score flere mĂ„l, og sĂ„ kunne Cameroun da godt vĂŠre gĂ„et videre.?ââïž
04/12/2022 kl. 17:50 #115StultusX2
MbappĂ© kan/har styr pĂ„ sit pis â„ đ
04/12/2022 kl. 22:34 #116StultusX2
Storbritanniens premierminister roser Qatar for ‚utroligt‛ VM
Mens mange danske politikere har haft travlt med at presse pÄ for en politisk boykot af slutrunden i Qatar, lader holdningen til at vÊre en lidt anden hos Englands nye premierminister, Rishi Sunak.
PĂ„ sin Twitter-profil skriver den konservative leder nemlig, at VM i Qatar har vĂŠret „utroligt‟ indtil nu.
– Hatten af ââtil Qatar for at vĂŠre vĂŠrt for et utroligt VM indtil videre.
– Gruppespillet vil blive husket som et af ââde helt store, skriver den konservative leder pĂ„ sin Twitter-profil.
Rishi Sunak har vĂŠret premierminister i Storbritanniens siden den 25. oktober i Ă„r, hvor han overtog stafetten fra Liss Truss.
^DR.dk
..synd der ikke lige PT er Olie og Gas under FalklandsĂžerne :-O
06/12/2022 kl. 20:01 #117StultusX2
..rushers.dk: VI gider ik‛ fodbold efter Spanien – eller?
Svejts her
06/12/2022 kl. 20:20 #118StultusX2
HOT DAMN! Portugal free drugs FTW.
06/12/2022 kl. 21:27 #119StultusX2
YAY!
EDIT: MĂ„l er der jo i – Ă„r 2022!
- Dette svar blev Êndret 2 Är, 3 mÄneder siden af StultusX2.
07/12/2022 kl. 08:09 #120VampiricEye
Jeg har besluttet at boykotte VM i dag og i morgen! Hvem er med mig?
Ps.: Spanien er lort. De har bolden 24/7 uden at gĂžre noget med den. ZzZzZzZz… Fint, at de er ude.
-
ForfatterSvar
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...