Forside Fora Hardware Thé Verge PC i 2021!? Linus med gæst :-)

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    StultusX2
    Rusher
    Offline

    Endelig! En form for afslutning på den omgang…tja,skrammel

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Fisker
    Rusher
    • 437 Indlæg
    Offline

    Hvad er Thé Verge?

    #2
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Hvad er Thé Verge?

    Dé BEDSTE #Fisker! Altså, dengang man stadig – købte løse dele og satte dem sammen ♥

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #3
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Indrømmet, jeg har aldrig set den famøse video. PC-Build videoer er ikke lige mig.

    Jeg vil bare anbefale The Verge. Kvaliteten af deres artikler er høj og deres anmeldelser er som regel interessante. Og, så kan jeg godt lide, at de ofte tænker en del over hvordan vi som brugere egentlig anvender teknologi. Dieter Bohn er altid god for en interessant tanke.

    #4
    Fisker
    Rusher
    • 437 Indlæg
    Offline

    Jeg kan anbefale alt andet end The Verge måske lige pånær Kotaku

    • Dette svar blev ændret 2 år, 6 måneder siden af Fisker.
    #5
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    STADIGVÆK ! Så fucking pinligt !

    #6
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    #7
    ElSenator
    Rusher
    • 579 Indlæg
    Offline

    Så redemption videon tidligere i dag. Den er ganske hyggelig. Jeg ser en del LTT vidoer, men mest når det er Anthony der er vært, for så handler det som regel om Linux. Windows og PC building vids interesserer mig ikke ret meget. Det er for meget bygge-benche og for lidt teknik.

    Så er jeg større fan af Computerphile, LGR, Adrian’s Digital Basement, 8-Bit Guy, Techmoan osv.

    Men lige netop #0‘s video så jeg, fordi der har været så megen polemik omkring The Verge videoen. Og der er da vist ingen tvivl om at det, som med alt andet på shitstormnettet, er eksploderet totalt ud af proportion. Så jeg så den fordi jeg håbede at ham gutten ville få nogle positive kommentarer med på vejen. Og det er der da heldigvis en del af. Så fedt nok!

    #8
    StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2003 Indlæg
    Offline

    #7 ..problemet var jo mere end bare ‘værten’! Hvis jeg husker korrekt var der 10+ med i rulleteksterne, den oprindelige! Hvilket JEG – den dag i dag – ser som værende en god gammeldaws FAIL!?

    Altså: Schweizerkniv, (løst)antistatisk armbånd* samt decideret IKKE korrekt PC-samle-info. Den var bare ikke god. Om nok så kælder-Incel-man(d)/jeg nu er.

    *Har samlet et par+ x86’ere på/med gulvtæppe = Heldig lige der var jeg – OLDschool radiator i nærheden

    PS. Hold KÆFT! Hvor har jeg egentlig mange slags skruer til PC’er efterhånden.(Smide dem ud? Er du rigtig klog! Så meget fylder de heller ikke)

    EDIT: Nu du nævner “ynglinge/yndlings” LGR..8-Bit..
    Har du set denne? https://www.youtube.com/watch?v=uaS5qnP8tkY&t=14s

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 2 år, 6 måneder siden af StultusX2.
    #9
    ElSenator
    Rusher
    • 579 Indlæg
    Offline

    #8, Yes! Jeg så den i sidste uge. Godt panel! Og jeg elsker LGR’s underspillede humor.

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...