Forside Fora Off-topic Sveder du?

  • Dette emne har 40 svar og 19 stemmer, og blev senest opdateret for 26 minuter siden af Kenkari.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,778

    En Daily Rush klassiker.

    Er I klar på den mulige varmerekord i dag? Jeg har oprustet med sukkerfri sodavand og isterninger. Indtil videre er det lunt i min stue på skyggesiden, men endnu ikke svedfremkaldende.

    26 grader i Aarhus nu. 29 forventet i eftermiddag.

Viser 10 svar - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,302

    Der er nogle der kloger sig på, at vi på den anden side af denne her hedebølge vil få et område med tordenskyer ind over landet med masser af regn.

    JA TJAK!!!

    #32
    SturmWolfDK
    Rusher
    • E-peen: 561

    Jeg er klar til tordenvejret rammer her omkring 4 eller 5 imorgen tidlig med regn. Det bliver skide godt!

    #33
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

    Hear hear! Er fanget i en trykkoger pt. har taget ALT mit tøj af og er stadig klistret :-O

    #34
    SturmWolfDK
    Rusher
    • E-peen: 561

    Torden og lynild udeblev her desværre. Lige nu er der så klamt i vejret at man kun kan rende rundt i shorts.
    Tilgengæld var Fyn fyldt af Kornmod hører jeg.

    Vejrudsigt siger regn og torden her fra kl. 16-19 – Jeg håber!!

    #35
    Spionas
    Rusher
    • E-peen: 55

    Vi har fået en anelse regn her på vestegnen, men det batter ingenting. Godt nok er det overskyet, men det er så lummert og klistret at jeg har lyst til at tage permanent ophold under den kolde bruser.

    #36
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,302

    Jeg skal i aften cykle fem kilometer den ene vej, være der en times tid og så køre tilbage igen. Jeg glæder mig faktisk ikke

    #37
    SturmWolfDK
    Rusher
    • E-peen: 561

    Massere af regn og torden. Jeg er gennemblødt. Dagen er reddet!

    #38
    Deadlights
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • E-peen: 1,778

    Har overlevet de 36 grader her i Aarhus. Har kørt strategien med at holde alle vinduer lukket og gardiner for siden tidligt i morges, og det er sådan set gået meget godt. Har fået drukket 2 liter Harboe Exotic Nul Sukker samt en del vand. Så længe min lille ventilator kører begynder jeg ikke at svede. Vil tro temperaturen lige så stille begynder at gå ned af om lidt.

    Da temperaturen udenfor var på de 36 var jeg lige ude i et minuts tid for at tjekke forskellen, og det var som at gå ind i en mur af hede.

    Andre Rushere som har overlevet? Hvor varmt blev det?

    #39
    Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 401

    Bor også i Aarhus, og de 36 grader føltes vanvittigt. Havde fandme aldrig troet, at jeg skulle opleve den slags varme herhjemme i lille kølige Danmark med regnfyldte somre. Skulle heldigvis lige supercharge Teslaen, så havde en god undskyldning for bare at sidde i aircon for fuld hammer. Overvejer at gøre det igen lige nu med de nuværende 32 grader.

    #40
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,302

    Jeg har nok også de her 35 grader, jeg har ikke noget termometer.

    Jeg har siddet og ligget foran en tårnblæser hele dagen, og det har ikke hjulpet noget som helst. Jeg sveder alle vegne, og det er først nu det er ved at være nogenlunde behageligt

Viser 10 svar - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...