Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Musik Roskilde 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Cancerman
    Head Rusher
    Offline

    Nu er musikprogrammet godt nok det ringeste i mands minde, men er der nogen der skal på Roskilde alligevel?

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    StiX
    Rusher
    • 195 Indlæg
    Offline

    Har ikke været på Roskilde siden 2014, tror ikke jeg ville overleve en festival i dag medmindre uden en radikal ændring af de drukvaner jeg havde den gang 😅

    Dog synes jeg at kunne genkende at musikprogrammet er det ringeste i mands minde. Synes det var et tilbagevendende problem at det bare blev ringere og ringere

    #2
    Kenkari
    Moderator
    • 2732 Indlæg
    Offline

    Du skal vænne dig til at stå meget i kø i år. De mangler MANGE frivillige, og de skærer på servicen, ikke sikkerheden.

    Så, køb en six pack øl, og stil dig i kø igen bagefter. Du er færdig når du kommer frem

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #3
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3042 Indlæg
    Offline

    #2 Vi har fadølsanlæg I campen

    #4
    Kenkari
    Moderator
    • 2732 Indlæg
    Offline

    #2 Vi har fadølsanlæg I campen

    Aaah.. you’re one of those people.

    Men, når I skal ind og se musik, medmindre du selvfølgelig bare skal sidde i campen og drikke bajere hele tiden

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #5
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3042 Indlæg
    Offline

    #4 Jep.
    Vi er en af dem med bygninger der står hele året. Så vi har det hele. TV, bar, fadøl, kaffemaskine osv

    Programmet er mega sløjt, så det er nok begrænset hvor meget jeg skal se.

    Men ja, køer til mad osv bliver et helvede.

    #6
    Drixx
    Rusher
    • 385 Indlæg
    Offline

    #5 du skal ind og se Tyler the creator – tror det er fedt liveshow, så kan du blive blæst igennem med lidt bass også

    #7
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3042 Indlæg
    Offline

    #6 Jep, der er lige et par stykker der skal ses

    Men bass skal der nok blive nok af. Vi har lige rigget campen til i går og der er smæk på drengen

    #8
    medisterKongen
    Rusher
    • 499 Indlæg
    Offline

    Lyder som et vildt setup I kører med #7. Jeg napper 4 dage i get a tent East.

    Hvis man dykker ned i programmet gemmer der sig et par perler, men hovednavnene mangler, de spillede allesammen på Copenhell.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 10 måneder siden af medisterKongen.
    #9
    VxChemical
    Rusher
    • 335 Indlæg
    Offline

    Jeg skal afsted for første gang i 19 år. Jeg tror det bliver hårdt.

    Programmet er lidt sløvt, men jeg satte mig til at høre en del af artister her op til, og der er en del at komme efter, bare ikke så mainstream.

    #10
    Drixx
    Rusher
    • 385 Indlæg
    Offline

    Hvis man vil se nogle damer svinge træbenet så tag til Megan thee stallion, tror det bliver vildt.

    #11
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3042 Indlæg
    Offline

    #8 Det er faktisk lidt mindre i år end det plejer. Mine partners in crime er ikke med i år. Så jeg har måtte lade 5 stk 2*18″ + 8 stk 2*15″ bundkasser blive hjemme på lageret
    Heldigvis har vi fået læsset godt med lyd i Sports Centeret, nu hvor Tårnet måtte undvære en del.

    Men kig forbi Dream City.
    Spørg efter Onkel – i kan finde mig i eller omkring Zootårnet/Brandstationen/Sports Centeret

    #12
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3042 Indlæg
    Offline

    Og ja. De kunne godt ha brugt et par navne fra Copenhell.

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...