Forside Fora Spil QuakeCon 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    3nickma
    Rusher
    Offline

    Så er QuakeCon 2022 startet, der løber henover hele weekenden, med forskellige events. Desuden skal Quake World Champion også krones.

    QuakeCon 2022 Schedule

Viser 21 svar - 1 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    xrn
    Rusher
    • 11 Indlæg
    Offline

    Fedt! Jeg har ikke fulgt meget med de sidste mange år, men kun lidt hist og her når jeg lige er faldet over en stream på Twitch. Men jeg vil forsøge at følge med denne gang.
    Hvem skal man holde øje med udover k1llsen, rapha og de sædvanlige?

    • Dette svar blev ændret 1 år, 8 måneder siden af xrn.
    #2
    Paybacktime
    Rusher
    • 959 Indlæg
    Offline

    Throwback til da DR besøgte det første QuakeCon Europe: https://web.archive.org/web/20210121052718/https://www.dailyrush.dk/dailyrush/aftenspilleren/soendagsspilleren-live-naesten-fra-quakecon-europe/

    Strengt taget det indtil videre eneste QuakeCon Europe, i øvrigt.

    I ain't got time to bleed

    #3
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Der har været nogle gode kampe.

    #4
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    ZenAku vs rapha… super fed match. så fed match. 1-1 ! sidste bane. vinder går videre. taber er ude.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 8 måneder siden af NightBreaker.
    #5
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    fed fed kamp. sgu god quake.

    #6
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    Jesus Christ det var sku en mega fed og meget tæt serie! Det er sku god Quake

    Så det ikke ske, men fatter ikke Rapha røg i LB

    Bliver en spændende finale dag i morgen

    #7
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    #6 Total. Virkelig gode kampe. I sidste kamp…. wow ! ZenAku …. jesus ! han spillet godt. Glæder mig til at se mere af ham i fremtiden. Bare synd han er ude af quakecon nu her. Men fuck det bliver godt i morgen.

    #8
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    Haha fandme clutch at avancere med kun 1 HP tilbage

    Fed serie med K1llsen vs. Raisy. Må vist hellere skynde mig og handle lidt guf til resten af finale dagen

    #9
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Det er godt nok nogle vilde kampe forude.
    Topseed final
    k1llsen vs maxter

    Svær kamp, maxter har spillet rigtig godt, men det er k1llsen og han spiller sgu også godt.

    Lowseed.:
    RAISY vs rapha
    vengeurR vs cha1n

    Igen svær at sige imellem RAISY og rapha, faktisk 2 af de spiller jeg bedst kan lide. De er bedre ret gode, men måske RAISY.
    vengeurR og cha1n, vil sige den burde vengeurR tage. Så møde vengeurR og RAISY hinanden i lower, men kunne også blive rapha.

    Sgu gode kampe. Damm burde havde lavet en nyhed om det her.

    #10
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    Fuck der er smæk på i Rapha vs. Raisy!

    Sindsyg lineup på finale dagen med alle de klasse spillere. Så fedt at se

    #9 En nyhed havde måske været fin, men synes det er lidt trist, at det startede som Quake3.dk før DR og nu R, men folk er bare ligeglade med Quake/1v1 FPS nutildags..

    #11
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    OMFG det var en sindsyg tæt og crazy “finale”! Det var “kun” Lower Bracket, men den kamp var så værdig!

    Fatter ikke han er ude, men virkelig godt spillet af begge. Det er sku Quake, når det er bedst og mest spændende

    #12
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Det er noget af det bedste quake champ jeg har set i meget lang tid. Fuck det er vildt fedt at se.

    #13
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    FINAL !
    RAISY vs k1llsen

    !!

    Bliver spændende.

    #14
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    GRAND FINALS!

    @NightBreaker Jeg er klar! Er du?

    Vildt at Rapha for en gangs skyld ikke er med i finalen, men super velfortjent af begge finalister.

    Bliver en meget spændende BO7, der forhåbentligt bliver ligeså spændende som de forrige kampe!

    #15
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    RAISY spiller godt mod Killsen. Han tager sig tiden, men stadigvæk meget quake endnu.

    #16
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    Damn! Final game!

    #17
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    De går hele vejen, sidste map. winner takes it all. BO7, og vi er nede til sidste map vildere

    #18
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    killsen vinder, men kun lige og lige.

    sidste map ikke så fed igen, det var meget om at vinde den. men overall 10/10 quakecon quake champions.

    #19
    3nickma
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 238 Indlæg
    Offline

    GG WP K1llsen

    #18 Fornemmer du gerne ville have Raisy vandt?

    Kunne jeg også sagtens have undt ham. Virkelig synd han igen, igen er i finalen, men stadig ikke formår mere end en 2. plads.

    Det er jo stadig super flot klaret, men nu vandt han endelig over Rapha, spillede super godt og gav os nogle virkelig gode kampe! Stadigvæk var det ikke nok, men håber da han vinder på et tidspunkt

    #20
    NightBreaker
    Moderator
    • 1440 Indlæg
    Offline

    Tjo, men killsen spillet det smart til sidste. Og helt fair han vandt. Jeg ved han har brugt rigtig mange timer på spillet det sidste stykke tid. RAISY skal nok nå og vinde quakecon (forhåbenligt). Men var sgu en fed quakecon quake champions. Glæder mig til næste. GG

    #21
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Nyt spil fra id Software:

    Id Software Marty Stratton confirms/teases their New Game is in the works @ Quakecon 2022 #XboxBethesda

    “The Team is hard at work at our next Big game although we not ready to share details yet” https://t.co/H2iDKo3kGI

Viser 21 svar - 1 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...